Mercedes-Benz inaugurează primul showroom de lux MAR20X din România
Mercedes-Benz a inaugurat oficial primul său showroom de lux din România sub noul concept MAR20X, care oferă servicii noi pentru clienți și un proces de vânzare mai eficient într-o incintă luxoasă. Primul astfel de showroom a fost inaugurat în cartierul Pipera din apropiere de București.
Mercedes-Benz România a înființat, în parteneriat cu Autoklass, un nou tip de showroom de lux în România. Noul showroom a fost creat sub conceptul MAR20X, un concept care propune o experiență de lux nouă pentru clienți, alături de servicii noi și un proces de vânzare mai eficient.
Astfel, Autoklass Pipera din Voluntari devine primul showroom Mercedes-Benz din România creat sub forma acestui concept. Clădirea showroom-ului primește o arhitectură nouă, mai dinamică, agilă și primitoare, așa cum este descrisă de constructorul german. Asta mulțumită fațadelor noi de sticlă, precum și ale altor elemente decorative, precum o podea nouă specială și închisă la culoare și tavane vopsite în alb și gri.
Noul concept pentru showroom-uri propune și o integrare mai bună a elementelor media din interior. Cu ajutorul acestora, consultanții susțin o abordare mai directă către client și pot explica mai ușor aspectele tehnice ale mașinilor prezente în showroom.
O altă noutate este și alegerea flexibilă a locului de consultanță, iar consultanții au parte și de un rol mai bine definit fără locuri predefinite și alte restricții cu privire la acest aspect. Nu în ultimul rând, fiecare client este întâmpinat la intrare de asistentul virtual Star Assistant, care are rolul de a stabili legătura între acesta și consultantul dorit conform cerințelor clientului.
Odată cu inaugurarea conceptului MAR20X, noul showroom este împărțit acum în 6 zone diferite. Prima zonă este cea de primire a clienților, care, pe lângă locurile de așteptare și de o recepție, dispune și de o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
A doua zonă este dedicată consultanței, în timp ce a treia zonă este cea de expunere a vehiculelor în showroom. Aici, fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 de metri pătrați. Alături de cele 3 zone menționate până acum, showroom-ul dispune de o zonă specială de predare a mașinilor, o zonă de magazin pentru prezentarea accesoriilor și, la final, o zonă de service lobby.
Mercedes-Benz România va mai înființa astfel de showroom-uri și în alte 10 locații din România pe parcursul lui 2023.
via Mercedes-Benz
Da, sigur, partea cu agilitatea m-a convins. Mă vor primi în slapi și bermude?