Mercedes prezintă cel mai puternic SL din istorie: sistem PHEV și 816 CP
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul SL63 S E Performance. Cel mai puternic SL din toate timpurile oferă 816 CP și 1.420 Nm cuplu.
Actuala generație Mercedes-AMG SL a debutat la finalul anului 2021 și este pentru prima oară, în istoria acestui model, când este disponibil doar în versiuni AMG.
CEL MAI PUTERNIC SL DIN ISTORIE
Acum, constructorul german de automobile oferă primele informații despre noua versiune Mercedes-AMG SL63 S E Performance. Adică un plug-in hybrid cu performanțe impresionante, care îl transformă, de fapt, în cel mai puternic SL din toate timpurile.
Noul Mercedes-AMG SL63 S E Performance combină un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri cu o unitate electrică și o baterie de 6.1 kWh. Unitatea termică dezvoltă singură 612 CP, iar motorul electric este capabil de 204 CP.
În total, ansamblul dezvoltă 812 CP și 1.420 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 2.9 secunde. Viteza de top ajunge la 317 km/h.
Modelul german poate acoperi până la 13 kilometri în modul pur electric. Sistemul de frânare regenerativă are 4 niveluri de recuperare și, în anumite condiții, mașina poate fi condusă utilizând o singură pedală.
TRACȚIUNE INTEGRALĂ, STANDARD
Sistemul de direcție integrală este standard, la fel și tracțiunea integrală AMG Performance 4Matic+. De asemenea, tehnologia AMG Active Ride Control este și ea prezentă.
Inginerii au îmbunătățit aerodinamica și au instalat, pe dedesubt, un element activ care se extinde cu 40 de milimetri la o viteză de 80 km/h pentru a menține mașina "lipită" de asfalt. Și sistemul de frânare a fost revizuit.
Spre exemplu, discurile de frână cu elemente compozite au 420 de milimetri pe față și 380 de milimetri pe spate. Etrierele au fost vopsite în auriu.
Din punct de vedere estetic, noul Mercedes-AMG SL63 S E Performance poate fi recunoscut după emblemele E Performance de pe aripile față, după terminațiile trapezoidale ale sistemului de evacuare și, desigur, după portul de încărcare integrat în spoilerul spate.
Jantele AMG, din aliaj ușor, au diametrul de 20 de inch.
Pentru interior, germanii au pregătit scaune sport AMG, care pot fi îmbrăcate în piele Nappa. Opțional, clienții pot bifa scaunele "scoică", cu tetieră integrată. De asemenea, sistemul multimedia MBUX are funcții specifice unui model hibrid.
via Mercedes-Benz
pacat ca e urat. si ca are integrala si turbo..