Mitsubishi Lancer primeşte motorul diesel 1.8 DI-D

Publicat joi, 16.09.2010 10:49 de Bogdan Mirică

Mitsubishi Lancer va înlocui dieselul actual 2.0 DI-D cu noul motor de 1.8 litri. Alături de acesta, în gamă îşi va face apariţia şi o unitate pe benzină de 1.6 litri.

Mitsubishi a anunţat că va introduce pe piaţă două motorizări noi pentru gama Lancer, odată cu lansarea versiunii 2011 a modelului. Japonezii vor înlocui astfel actualele unităţi de 1.5 litri benzină, respectiv 2.0 litri diesel.

Publicul va putea alege în schimb noua generaţie a motorului 1.6 litri benzină, capabil să livreze 117 cai putere şi 154 de Nm, o îmbunătăţire simţitoare comparativ cu vechea unitate de 109 cai şi 143 de Nm. Propulsorul va fi regăsit şi pe varianta cu patru uşi, dar şi pe Sportback, în ambele situaţii valorile performanţelor fiind uşor îmbunătăţite.

Sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează în 11.1 secunde iar acul vitezometrului se opreşte la 191 de km/h. Emisiile de CO2 scad şi ele până la 130 de g/km, în cazul sedanului, şi până la 133 de g/km, în cazul lui Sportback.

Vechiul motor 2.0 DI-D, de provenienţă Volkswagen, va fi înlocuit de un alt diesel, producţie proprie Mitsubishi, regăsit în prezent şi pe crossover-ul ASX. În cazul ambelor derivate de caroserie, publicul va avea la dispoziţie o versiune ceva mai cuminte a motorului diesel, capabilă să ofere 116 cai putere şi 300 de Nm.

Pe viitor însă, am putea regăsi pe varianta cu patru uşi a lui Lancer şi versiunea de 150 de cai putere a motorului 1.8 DI-D.

via | autoblog

  • Ivanoff, joi, 16.09.2010 13:23
    Motoare VW :)

    Pe semne ca au fost "multumiti" de motoarele VW... Sincer,nu stiu de ce s-au legat la cap cu ei... Ma bucur ca au trecut inapoi la motoare propri! As mai fi inteles dc vb de vreo marca chinezeasca sau de Tata,dar nu Mitsubishi.

  • danyut, joi, 16.09.2010 15:36
    motor 1.8 , 150

    Nu stiu de unde aveti voi datele astea . Eu am primit oferta pt lancer si ambele variante de caroserie cu motorizarea de 1.8 au 150 de cai.

  • mihai, joi, 16.09.2010 16:14
    @Ivanoff

    Te-ai gandit ca este posibil ca VW sa nu le mai vanda motoare data fiind achizitia recenta a unei alte marci japoneze?

  • cristi, vineri, 17.09.2010 08:35
    @danyut

    e motorul pe benzina cel de 1.8 si 150 cp din oferta primita de tine...

  • kumite, vineri, 17.09.2010 12:11
    Mitsi diesel,ha,ha !

    Foame mare in europa!bBuzunare goale!Asa ca e mai bun un diesel! Nu ma bagatzi in seama,sunt pe medicatie!Diesel=camione!Benzina=autoturisme! Medicamentele astea......

  • Ivanoff, vineri, 17.09.2010 20:56
    @mihai

    "Cunoscatorule", tu te-ai gandit ca achizitionand 19,99% din actiunile Suzuki nu inseamna ca a achizitionat marca?... Sau poate au achzitionat Toyota si eu nu stiu :)) Doamne cat de "cunoscatori" sunteti unii...

  • DANYUT, duminică, 19.09.2010 09:14
    Motoarele sunt 1.8 D-ID

    Cristi, nu in oferta primita de mina motoarele sunt 1.8 Di-D de 150 cai

  • BaditzaEx, luni, 18.10.2010 01:34
    sunteti dusi cu totii- mai ales astia de la automarket

    Mitsubishi Motors a lucrat impreuna cu Mitsubishi Co, inca din ''06-''07 la dezvoltarea unui motor diesel propriu ca alternativa mai buna ...la VAG / PSA / Benz, si este vb de 1,8 150 CP, + am primit si eu oferta de la ei in care anuntau introducerea motoarelor de 1,6 GAS 117 CP si 1,8 DIESEL 150 CP, dar ca de obicei AutoMarket are ca prezentare... deh mai greu , cel putin subiectiva ( din N articole pe care le-ati scris pe aici si calificative date la ). Una peste alta cred, sper sa fie un motor reusit.

  • lancer_ultimate, duminică, 14.11.2010 09:36
    ALOOO, automarket... motorul diesel 1.8 are 150cp

    deci, noul motor de lancer 1.8 diesel are 150 cp si este un common rail si comparativ cu motorul de 2.0 tdi vw e un pic mai lent, adica cei 10 Nm lipsa fata de tdi se simt desi o sa spuneti ca are mai mult cu 10 cp cel de 1.8, uite ca tot cel de vw e mai shmecher, singura si de fapt asteptata diferenta este ca noul motor are un factor de zgomot mult mai mic, de asemenea si consumul cu pana la 20% este mai mic fata de predecesorul vw, acum nu stiu ce sa zic, nu este o masina tocmai reusita pt ca sunt posesor de tdi 2.0 vw si nu recomand la nimeni sa o cumpere, motorul trage bine dar prea zgomotos, plasticul interior imi face capul mare, trenul de rulare asemenea f zgomotos, este o masina f neprietenoasa, cred ca cea mai nereusita, recunosc ca am luat.o doar ca m-a incantat aspectul exterior si oarecum cum trage motorul care a cam inceput sa cam bata in numai 50 mii km, ce e drept doar la pornire, problema lor :) cred totusi ca si motorul asta tdi de vw cu toate problemele lui este net superior celui de vw si mai cred ca si la intretinere va fi mult mai acceptabil deoarece e plin gobul de tdi vw si oricand gasesti o piesa, o reparatie acceptabila, pe cand la noul lor motor nu vreau sa ma gandesc cat va costa o distributie, o revizie de flitre si tot ce japonisme tampite scumpe si proaste baga in ele, oricum ...nu recomand la nimeni sa cumpare masina, e cam jaf!