Motorul V8 de 6.2 litri va fi eliminat din gama Mercedes-Benz AMG in 2011
Sfarsitul anului 2010 va aduce inlocuirea motorului otto V8 aspirat de 6.2 litri din gama AMG a celor de la Mercedes-Benz cu o unitate V8 twin-turbo pe benzina, cu o cilindree mai mica si acelasi nivel de performante.
Specialistii de la divizia de performanta de la Mercedes-Benz au ramas printre putinii care mai ofera pe varful gamei motoare aspirate de cilindree mare. Audi a inceput sa ofere propulsoare supraalimentate pe versiunile de performanta in urma cu multa vreme, in timp ce BMW a lansat 2 asemenea motoare si lucreaza la inca doua propulsoare similare. Motoarele aspirate de cilindree mare care echipeaza versiunile de performanta ale modelelor premium vor deveni o raritate in viitor, daca nu chiar o relicva a trecutului.
Motorul V8 de 6.2 litri al celor de la Mercedes-Benz va fi inlocuit la sfarsitul anului 2010 de o unitate V8 twin-turbo, care are o cilindree de 5.5 litri si va oferi un nivel superior de putere si cuplu motor, contra unor emisii reduse si unui consum mai scazut de carburant. Normele de mediu din ce in ce mai stricte i-au obligat toti constructorii de automobile sa apeleze la motoarele supraalimentate, iar diviziile de performanta trebuie sa dezvolte asemenea propulsoare. Toate motoarele V8 din gama Mercedes-Benz vor avea capacitati mai mici din 2011, pentru a reduce emisiile de CO2 la nivel de gama.
Avand in vedere "debutul" in supraalimentarea motoarelor V8 prin intermediul turbocompresoarelor, cei de la Mercedes-Benz ar putea implementa aceasta procedura si pe unitatile V6. Singurele propulsoare otto supraalimentate din gama Mercedes-Benz sunt unitatile cu patru cilindri, care ofera mai multi cai putere gratie unui compresor mecanic.
Via | Insideline
motorul de pe mercedes e500 w124 are cel mai frumos sunet auzit vreodata din partea unei masini...