Nissan 370Z facelift şi Juke Nismo debutează la Paris
Nissan a publicat o imagine cu faceliftul european al actualului 370Z. Modelul sportiv vine la Salonul de la Paris, alături de Juke Nismo.
Nissan pregăteşte o ofensivă puternică la Salonul Auto de la Paris. Constructorul japonez vrea să prezinte la standul său faceliftul european al sportivei 370Z, precum şi versiunea de serie a modelului Juke Nismo.
Nissan 370Z facelift
Modificările programate pentru 370Z vor fi regăsite pe ambele variante de caroserie, coupe şi cabrio, încercând astfel să ofere un aer ceva mai proaspăt modelului care vrea să rivalizeze cu Porsche Boxster.
Lista modificărilor include o serie de retuşuri pentru partea frontală, unde clienţii vor găsi un spoiler nou, cu prize de aer mai mari, dar şi un set de lumini LED longitudinale, anunţate deja de o imagine teaser, publicată de japonezi. La nivel general, faceliftul aduce cu sine şi noi culori pentru caroserie, dar şi jante din aliaj cu un design restilizat.
Modificările operate de japonezi ar trebui să menţină trează atenţia publicului până când biroul de dezvoltare pregăteşte lansarea unui succesor, propulsat de un motor turbo cu patru cilindri.
Nissan Juke Nismo
Despre Juke Nismo nu sunt foarte multe de spus. Modelul a fost deja expus la începutul lunii iunie şi anunţă debutul diviziei Nismo pe o piaţă a departamentelor de performanţă unde activează în prezent OPC şi Renault Sport.
Designul controversat al micului SUV a fost personalizat cu ajutorul unui kit aerodinamic nou, ce include spoilere faţă şi spate mai mari, pasaje mai mari la nivelul roţilor, un eleron pe hayon, o altă grilă frontală şi praguri laterale noi. Nu puteau lipsi nici jantele speciale, cu dimensiuni de 18 inch, construite din aluminiu.
Tratamentul continuă şi la interior, acolo unde volanul, instrumentele de bord, levierul schimbătorului, pedalele, scaunele sport îmbrăcate în piele şi logo-urile amintesc de specificul edţiei.
Nissan a precizat că Juke Nismo va sosi cu un control al tracţiunii îmbunătăţit, o suspensie mult mai rigidă şi tehnologia Torque Vectoring, care asigură o abordare mult mai curajoasă a virajelor şi, cel mai important, aderenţă.