Nissan analizează oprirea producției de SUV-uri în Marea Britanie: Qashqai ar putea fi produs în Spania
Nissan se gândește să mute producția de SUV-uri din Marea Britanie în alte țări europene, în cazul în care Brexit-ul nu produce un acord comercial cu UE. Surse apropiate de situație spun că producția lui Nissan Qashqai ar putea fi mutată în Spania, iar Juke va fi găzduit de altă țară de pe Bătrânul Continent.
Marea Britanie riscă să-și piardă o bună parte dintre investitorii străini dacă iese din Uniunea Europeană fără un acord comercial cu autoritățile de la Bruxelles.
Producătorii auto au lansat multiple avertismente cu privire la părăsirea Regatului Unit în cazul unui “hard Brexit”.
Nissan analizeaz
Închiderea uzinei Nissan din Sunderland, cea mai mare din Marea Britanie, ar fi o lovitură puternică pentru industria auto din Regat.
Alți producători au anunțat deja reduceri temporare sau întreruperi ale producției în așteptarea deznodământului legat de Brexit.
Via Automotive News
-
Edikkk, miercuri, 02.10.2019 13:07
Londra e ok, metropolitană... au votat contra Brexit ! Probelma e Anglia de la ţară... cu politicienii de Antena 3....de la ei... UK pierde mult dacă părăseşte UE !! UE mai are spaţiu să se extindă, dacă nu imediat în 20-50-100 ani, şi toate ţările care aderă au obligativitatea aderării şi la zona Euro. Polonia a devenit cel de-al 10 lea exportator mondial, UK are creştere mică sau va intra în recesiune dacă iese din UE multe ţări din Est (dacă nu toate, nu ştiu Bulgaria) şi -au DUBLAT PIB-UL NOMINAL LA FIECARE 10-15 ANI !! România şi Polonia au făcut o la fiecare 10 ani, şi odată ce vot adera la EURO importanţa Londrei și UK va scade și mai mult.
-
tzenu_bmw, miercuri, 02.10.2019 13:10
Fenomenu Brexit a ajuns deja o tenelovela cu gust amar.. in primu rand Regatul Unit ca zona de productie auto mi se pare o prostie ingrozitoare..ma refer in special constructorilor auto straini(japonezi,coreeni etc) Anglia e o tara dezvoltata cu cerinte exigente in privinta bussines-ului..cu alte cuvinte e mult mai scump sa produci in tara asta orice alceva decat in estul europei de ex. Si atuncia ma tot intreb oare constructori astia auto de 'miliarde' is chiar asa de prosti.... oare de ce nu pleaca toti din tara asta(care sincer sa spun nu stiu cam ce urmareste de fapt cu 'Brexit-ul) As cumpara maine un Nissan..o Toyota...si chiar o Kia fabricate in Polonia sau si Albania.. Chiar nu vad de ce trag constructori 'spre' Anglia
-
dan_grc, miercuri, 02.10.2019 14:39
Din Londra vor pleca strainii care " au furat " locurile de munca bastinasilor, tineretul britanic este muncitor, dar nu are unde munci din cauza strainilor, est europeni in special, raman harnicii africani, indieni, arabi, asta va fi Londra suverana.
-
Octavian, miercuri, 02.10.2019 16:02
nu-i mai plangeti pe britanici. astia s-au descurcat intotdeauna. o sa scada 2-3 ani dupa care o sa-si revina. noi avem probleme mult mai grave decat posibilul lor brexit fara acord.
-
Edikkk, miercuri, 02.10.2019 16:19
Cu siguranţă la modul general ai dreptate dle Octavian, de la extrem de bogaţi o să fie "doar" foarte bogaţi. Dar în viitor o să fie spre scădere foarte uşoară, iar cei mulţi şi mai săraci o să fie afectaţi. Deja ca ţară înafara UE, UK va avea costuri crescute la orice exportă în UE care este principalul lor partener. Spun ei vise că vor exporta în toată lumea că să suplinească pierderea UE, dar nu e aşa. Tocmai un studiu american a arătat că UK depinde enorm de UE! Dar SUA le convine, Trump este viclean şi vrea căderea Londrei ca să propulseze New York peste Londra, şi UK au pus botul. Păcat.
-
Alex, miercuri, 02.10.2019 16:20
Honda, Vauxhall (aka GM) acum Nissan. Si vor urma probabil si JLR, daca nu cu mutarea productiei, macar cu reducerea ei. Produsele din UK vor fi mai scumpe din cauza taxelor si asta nu va afecta doar industria auto, ci toata industria. iar asta se va vedea imediat. Anglia fara industrie si servicii nu este vre-un mare jucator. Vor trona suveran peste propriul faliment. Asta cu furtul locurilor de munca nu o mai inghit. Munceste cine vrea si e harnic. Noi ce le-am furat englezilor? Ingrijitul batranilor si copiilor, curatenia si lucratul pana la epuizare pe santiere...totul pe bani mai putini fata de englezi. Iar la noi zac terenurile agricole si fac buruieni de la "harnicii" care au ramas. Tot o ardeti cu corporatiile ca distrug fibra sociala. Faceti o excursie prin hub-urile corp sa vedeti energia si structura care o aduc tinerilor si ii invata "on the job" ceea ce scoala romaneasca nu mai reuseste.
-
inexorabil, miercuri, 02.10.2019 16:38
@Octavian, foarte adevărat ce spui, dar fii sigur că al șaselea simț al NWO-zombilor înseamnă pură utopie :) Măiculiță, ce crimă am putut să comit, de m-au însângerat, nu glumă, cerberii zeului europeist. Dar nici urmă de iritare în mintea mea...ba chiar mai vreau "contraperformanță" ! Doar așa mă recunosc și doar așa mă simt ca peștele în apă. De când tânjeam după agentul inexo 0-XY (haideți și cu Z-ul). Bașca mi-am dat singur o "negativă". Dacă îmi strică vreunul splendidul record, îl mănânc :D Așadar, ofensiva roșie continuă ;-)
-
ignis, miercuri, 02.10.2019 16:59
@inexorabil N-ai înțeles de ce ai primit roșu. :) Ideea e că acolo muncesc peste 300.000 de români care s-au aclimatizat mai mult sau mai puțin pe acolo și bineînțelec că ei, cetățeni ioropeni (chiar dacă nu sunt în Schengen) vor să rămână cetățeni ioropeni. Dacă ieșe GB din EU (mai ales fără acord) o cam bagă pe mânecă. Bașca că din cetățeni de mâna a doua, devin apoi de mâna a treia. Adică și din ioropa și din est pe deasupra. Mai ales că ei (și polonezii) au fost calul de bătaie pentru Brexit Adică cum nu se poate mai prost.
-
inexorabil, miercuri, 02.10.2019 19:56
Salut, @ignis. Eu văd 300.000 de "creștini" care au fugit de necazuri, de Cruce, nu de "corupție", nu de "balcanism"...Toți cu "viața mai bună" în cap. Cunosc gospodării românești care, indiferent că-i economie centralizată în țară, indiferent că s-a trecut la economie "de piață", se remarcă prin ținută înfloritoare, prin bun gust, ordine și pildă de efort și de sacrificiu. Și nu absolut totul este posibil doar datorită banilor. Iar șansa României --- dacă tot trebuie să ne limităm la rațiunile economice --- rămâne tot agricultura, oricât i-ar "urzica" pe unii termenul în cauză. De pildă, în satul copilăriei mele s-a întâmplat să se înființeze niște francezi incredibil de...serioși. Și de răbdători. Care n-au urmărit profitul "din prima", prin orice mijloace, exploatând, trișând, mințind. Așa au ridicat niște unități de procesare a produselor agricole. Au achiziționat terenuri (că doar legile noastre le permit străinilor să...), au investit masiv în rentabilizarea lor și, astfel, le-au redat circuitului productiv. "Paradoxal", localnicii nu s-au fofilat și nici n-au mizat la nesfârșit pe "ajutorul social", acceptând oferta "veneticilor". Se lucrează din greu și salariile nu sunt prea grozave, dar tot s-a instalat mulțumirea în zonă. Au fost antrenate activități/servicii conexe, astfel că prosperitatea începe să se vadă din exterior...Nu în fiecare curte, dar, orișicum, există. Iată că se poate! Indivizi cumsecade și de încredere până la capăt tot pot fi găsiți pe lumea asta, deși n-ar fi un gest tocmai facil. Dar na! --- milioane de concetățeni au tăiat-o entuziaști către eldoradoul "occidental". Uitând că Europa milenară, semnificativă, este panteonul culturii și etosul spiritualității, nu desfrâul consumului și nici tremorul clipei, așa cum relevă constructul artificial și nefiresc pe nume UE. Voi avea ocazia să vizitez Europa, dar strict în interes turistic, nu smulgându-mi mijloacele minimale de trai spălând bătrâni paralitici la fund sau executând mersul piticului nu știu câte ore pe zi, printre răsadurile de căpșuni (sau ce alte treburi nedemne li se mai încredințează "fraierilor" din Est). C-or fi și profesori univ. dr. români prin universități central/vest/nord-europene, mă înclin cu considerație în fața lor. Dar, totodată, să nu uităm câte panarame (să nu ne cenzurăm cuvintele) axate pe ciordeală, cerșit și "produs" am "exportat", care apoi se postează aici cu bani "căcălău", mașini "bengoase" și "țoale dă firmă, mânca-ți-aș". Și, oricât am blama dublul standard, duplicitatea politică, trufia și disprețul Occidentului, trebuie, cu fairplay, dar și cu jenă, să-i dăm dreptate că s-a săturat de interlopii noștri (români sau balaoacheși, nu contează). De aceea nici nu ne vor admite/primi vreodată în "Schengen", ce credeți??? Iar dacă au ajuns clanurile noastre să se răfuiască taman lângă Casa Poporului, fără nicio teamă de "autorități" (la rândul lor acestea constituind cuiburi de salarii babane, privilegii și nepotism, adică...alte clanuri, de data asta legale) --- că doar știu gagiii prea bine că "oamenii legii" ori nu vor interveni, ori vor simula "chemarea datoriei", ori vor recita impecabil "măsuri ferme și operative" prin intermediul purtătoarelor de cuvânt "sexy și rele" (altă faună bugetivoră) --- atunci să considerăm neverosimilă o eventuală încăierare a acestora pe culoarele...Parlamentului/Președinției/Guvernului? Oricine vede disoluția autorității publice și chiar prevalența unui stat mafiot nu se înșală nicicum! În concluzie, mai degrabă comemorăm 30 de ani de "democrație" decât să-i aniversăm...Sutele acelea de români uciși la "revoluție" putrezesc cam degeaba, să-mi fie cu iertare! Iar capitalismul inechivoc și mult trâmbițat/râvnit s-a "evaporat" chiar și în Vest, darămite să-l dibuim pe-acilișea...Templele consumerismului care ne-a(u) împânzit țara reprezintă cu totul altceva...Chiar propriu taberei opuse politico-doctrinar. Dar să recunoască vreunul adevărul "porno"...prea rar. Profesiunea de credință la ordinea zilei, recte "Consum, deci sunt capitalist", depășește granițele "afirmării" românești. Uh, ce consolare :)
-
mircea badea, joi, 03.10.2019 09:03
iese, ca si pana acum..
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
"Închiderea uzinei Nissan din Marea Britanie ar fi o lovitură puternică pentru industria auto din Regat"...Este concluzia lui Nissan sau a dvs. personal, de natură "obiectivă", domnule Paul Cosma? Vă rog să răspundeți; ar fi important să știm. Mai ales că eu, unul, nu (pre)văd nicio "apocalipsă", din niciun punct de vedere (politic, economic sau social). Pur și simplu conducătorii Regatului trebuie să respecte voința populară majoritară, exprimată liber, prin referendum. Unii englezi au ars literalmente drapelul UE în fața Parlamentului din Londra și ei nu sunt niște "extremiști de Dreapta", "populiști" sau "iliberali", precum turuie mass-media șablonardă și stângistă, aservită corporatocrației globaliste și totalitariste. Din partea mea, să plece din UK toți panicații și alarmiștii. Și de-abia aștept să vizitez o Londră...suveranistă. Scuturată de influența nefastă a non-identitarului Homo europaeus.