Nissan GT-R facelift ar putea avea 540 de cai putere

Publicat joi, 02.09.2010 12:21 de Bogdan Mirică

Nissan a confirmat zvonurile privind îmbunătăţirea resurselor motorului V6, regăsit pe GT-R, odată cu lansarea faceliftului din această toamnă. Japonezul ar urma să dezvolte până la 540 de cai putere.

La o săptămână de la publicarea primelor imagini ale faceliftului pregătit de Nissan pentru modelul sportiv GT-R, noi informaţii apar în presa de specialitate.

Pachetul de revizuiri estetice va include, aşa cum am mai spus, lumini LED integrate în spoilerul frontal, poziţionate sub blocurile optice, precum şi o grilă cu un contur ceva mai bine definit. De asemenea, posteriorul va adopta un deflector mai pronunţat, care înglobează acum şi un stop pentru frână.

Principalele noutăţi se vor regăsi însă sub capotă, acolo unde se aşteaptă o creştere substanţială a resurselor motorului. Nissan se pare că a confirmat revizuirea propulsorului V6 biturbo de 3.8 litri, însă capacitatea acestuia este momentan un mister. Voci din anturajul companiei vorbesc despre o putere totală cuprinsă între 530 şi 540 de cai, suficient pentru a fura coroana segmentului de la Porsche 911 Turbo.

Inginerii japonezi nu se vor opri însă aici, coupe-ul de performanţă urmând să beneficieze de un set de suspensii modificate radical şi de o nouă generaţie a sistemului "launch control". Cu toate acestea, retuşul care va face deliciul viitorilor clienţi va fi posibilitatea de a folosi resursele motorului doar pentru puntea spate.

via | autoblog

  • octav, joi, 02.09.2010 12:31

    ce coroana sa fure de la 911 turbo?coroana ii apartine deja GT-R-ului in toate testele de specialitate pe circuit GT-R-ul este declarat invingator in fata lui 911 turbo

  • edi80, joi, 02.09.2010 13:09
    bv octav!

    cam isi sufla mucii pe 911 turbo!! dar oare cu M-urile astea ce face?

  • bernd, joi, 02.09.2010 13:51
    GT-R

    Pe circuit, GT-R-ul de 485 CP il surclasa oricum pe 911 turbo(pe Nurburgring a surclasat de ex Veyron, Koeniggseg CCX, Murcielago LP 670 s.a.m.d.), dar in linie dreapta, noul 911 turbo are putini rivali(0-1000m in 20,2sec e o performanta extraordinara), doar putine masini(Ferrari 458, 599GTO, Noble M600 )depasindu-l dar nu surclasandu-l(Quatroruote a reusit un 0-100kn/h in 3,03 sec cu 911turbo spre ex., mai rapid si decat Enzo, 458 sau Mclaren F1).

  • @ octav, edi80, joi, 02.09.2010 15:46

    Desi este o masina extraordinara in clasa sa, Nissan GT-R este un ESEC COMERCIAL ! In 2010, Ferrari va vinde cel putin de doua ori mai multe masini decat Nissan GT-R !!! Iar adevaratul rival al lui GT-R din partea Porsche, va veni in 2012 in persoana lui Panamera Coupe ( noul 928 ) care va avea aproximativ acelasi pret ( in varianta Turbo ) cu GT-R si anume 90,000 euro vs 80,000 euro cat costa Nissan GT-R in Germania .

  • @@octav, joi, 02.09.2010 18:17

    Ceea ce spui tu mi se pare total nefondat si anume pretul de 90.000 euro pentru panamera coupe turbo.Sa fim seriosi un panamera turbo incepe de la 151 000 euro de ce crezi tu ca varianta coupe va costa cu 60 000 euro mai putin?:))) Crezi ca daca va avea cu 2 usi in minus e mai ieftin sau ce?:)) Va fi poate mai scump dar ma ieftin ma indoiesc.Cert este ca GT-R-ul are performante de neegalat la nivelul lui de pret si chiar si la pret aproape dublu,singura problema este ca GT-R-ul nu detine imaginea necesara pentru a vinde mai multe unitati,multi prefera sa cumpere masini mult inferioare din punct de vedere al performantelor doar pt emblema si fitze,de aceea nu are succes asa mare GT-R-ul.Ce-i care il cumpara sunt cu adevarat pasionati si pretuiesc performanta.

  • kumite, vineri, 03.09.2010 11:35
    ha!

    Va spun ceva in soapta despre posibilitatzile motorului de pe Gtr:2.9 secunde 1oo km/h! Btw:nu intratzi in panica!