Nissan GT-R Nismo ar putea accelera de la 0 la 100 km/h în două secunde
Nissan ar putea deveni constructorul cu cea mai rapidă maşină de serie din lume odată cu debutul versiunii Nismo a lui GT-R. Potrivit Autoexpress, modelul va accelera de la 0 la 100 km/h în două secunde.
Nissan GT-R ar putea deveni cea mai rapidă maşină de serie din lume odată cu lansarea versiunii Nismo, spun englezii de la Autoexpress. În urma discuţiilor purtate cu o sursă din cadrul mărcii Nissan, englezii au aflat că versiunea Nismo a lui GT-R va fi capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar două secunde.
În plus, versiunea Nismo a lui GT-R va aduce un pachet aerodinamic din fibră de carbon, o evacuare modificată şi ornamente roşii. În urma modificărilor, modelul ar trebui să fie capabil să obţină un timp pe Nurburgring mai mic de şapte minute şi 18 secunde, atunci când va intra în vânzare în cea de-a doua jumătate a anului.
"Aţi fi surprinşi ce loc de îmbunătăţiri există, chiar şi la o maşină cum este GT-R. Chiar dacă ai impresia că a fost modificat la maximum, este uşor să obţii creşteri mari.", explică un inginer de la Williams care a preferat să rămână anonim. Cei de la Williams sunt responsabili şi de creaţia lui Juke Nismo, echipa aducând un aport semnificativ la dezvoltarea respectivei versiuni.
Via Autoexpress
-
xxx, joi, 01.08.2013 15:13
Eu nu înțeleg de ce nu participa cu echipa de uzina în F1 și 24h Le Mans LMP1, pentru ca au cu ce !
-
lorinczi.thomas, joi, 01.08.2013 15:51
Cel putin nu va fi ata de lata precum 458 Italia, Aventador, etc... Va speria toata strada cum sare intr-o secunda la 50 km/h!
-
Arabu, joi, 01.08.2013 17:36
Nissan Skyline GT-R intotdeauna a avut un potential remarcabil. E iubita de tunerii de pretutindeni pentru ca duce si indura mult, fara probleme de fiabilitate, precum alte masini.
-
tzenu_bmw, joi, 01.08.2013 18:12
2 secunde???????? Deja se apropie de acceleratia unei masini de F1 sau DTM.
-
fggffdgfg, joi, 01.08.2013 18:46
Deja Veyron este PARLIT. Se pare ca GT-R va fi cea mai performanta masina de serie din lume.
-
alex, joi, 01.08.2013 19:12
Rupe asfaltul la demaraj si in curbe. Dau ca accesoriu si un corset cervical?
-
Made in Japan, joi, 01.08.2013 20:11
@agoox Kazutoshi Mizuno e creatorul Nissan GT-R. El spune in felul urmator: „Să te gândești că mașina mea e prea grea e o greșeală! Toți jurnaliștii spun «GT-R e greu, greu, greu, ar trebui să fie mai ușor, ușor, ușor!». Eu spun că jurnaliștii ar trebui să dezvolte un nivel de gândire mai profesionist! Să studieze mai mult! Să gândească mai mult! GT-R trebuie să aibă masa asta. O mașină mai ușoară se controlează mai prost. Masa redusă poate fi periculoasă. Iar mașina nu va putea fi condusă de toți clienții. Există o responsabilitate față de client. Eu am o mare responsabilitate față de client. Legătura dintre sarcină și aderența anvelopelor este esența performanței. Vreau ca în permanență toate cele patru roți să aibă aderență, deci echilibrul este foarte important. Din cauza asta GT-R are un motor V6 amplasat în față și transmisia în spate. E cel mai bun echilibru.Totul începe cu numărul de kilograme de pe fiecare roată.“ Mizuno e unul din motivele pentru care iubim Japonia și industria auto japoneză. Datorită lui, Nissan GT-R face ce face și o face într-un mod complet diferit de rivalii europeni sau americani. Desi sunt multe notiuni abstracte, nimic nu se compară cu senzația de dislocare pe care o ai atunci când GT-R-ul se înfige și te aruncă de partea cealaltă a unui viraj cu asfalt ud, cu o viteză care pare nu atât să sfideze legile fizicii, cât să le provoace. Se întrevede un fir de nebunie în toate astea, dar și o ditamai bucata de genialitate. GT-R genereaza aceeasi forta de apasare ca o masina de F1 sau GT1, aproximativ 1.800 kg cu tot cu sofer. Nu e coincidenta.
-
inexorabil, joi, 01.08.2013 22:05
GT-R nu poate trece de un "vechi" GN cu turbină de 92 mm, oricât ar fi de "tunat din computer" și cu tot sistemul său 4x4. Plus că "mândria" supercarurilor japoneze nu-mi suscită niciun afect, nicio revoluție estetică. Degeaba se screm niponii --- în Extremul Orient, jocurile vor fi făcute, pentru multă vreme de aici încolo, de Hyundai, VAG și GM Korea&Shanghai. Doar Toyota Group va conta la nivel de calitate vandabilă (repet: vandabilă, nu de altă natură).
-
tzenu_bmw, joi, 01.08.2013 22:31
@Made in Japan Probabil domnu Mizuno e un geniu insa si un prostanac daca declara ca o masina usoara se manevreaza mai prost........probabil domnu respectiv nu e familiarizat cu suprema teorie a maretului raposat Einstein Pun pariu pe viata mea ca un GTR de 1600kg se descurca mult mai bine(mai ales pe curbe)ca un GTR de 1800kg....... Sa vii cu asemenea declarati nici un amator nu te ia in serios......
-
@tzenu_bmw, joi, 01.08.2013 23:42
Eu nu stiu cine ar lua in serios unul care nu stie sa scrie bine romaneste cum esti tu.
-
superb, vineri, 02.08.2013 00:04
Ma bucura treaba asta.Se pare ca japonezii, creeaza masini din ce in ce mai sportive decat nemtii. A se vedea viitorul EVO sau WRX STI , prieteni acestea vor avea aproape 500 cp pt niste compacte va vine sa credeti ? In plus se pare ca nici nissan cu al sau GT-R nu se lasa. GT-R cu siguranta ca va fi o achizitie ult mai buna decat un Veyron, chiar mult mai fiabila iar la performante not comment. La 2 sec acceleratia spre 100, deja Veyronul nu poate asa ceva. Doar daca vor scoate ceva care sa faca suta intr-o secunda :)))
-
unu, vineri, 02.08.2013 14:31
Eu astept masina care sa prinda 100km/h sub -4 sec. pana atunci merg cu bicicleta!
-
LR, sâmbătă, 03.08.2013 10:22
@unu: OK, dar monteaza-ti, naibii, saua :)))
-
@superb, sâmbătă, 03.08.2013 12:15
Un singur maniac spunea " not coment" in loc de no coment, acela era @mafia alias 7 nick-uri, binenteles nu lipseste fiabilitatea din discurs. Veyron este o vitrina tehnologica, sa dopezi masini sportive nu e asa greu, sa intelegi niste lucruri pe lumea asta e cam greu pt unii.
-
mircea, sâmbătă, 03.08.2013 12:55
Amice, Veyron obtine performantele alea dintr-un motor de 8 litri !!! Nu stiu care-i acea "vitrina tehnologica" , din moment ce Nissan GT-R obtine performante la reprize/acceleratie mai bune cu o cilindree redusa la mai putin de jumatate din ce are Veyron...
-
@mircea, sâmbătă, 03.08.2013 13:16
Vitrina tehnologica nu inseamna doar acceleratie de 2 secunde pana la 100, inseamna sa poti rula cu peste 400 la ora, e un avion care nu decoleaza, pt asta ai nevoie de foarte multa tehnologie, sa dopezi un motor sa ccelere f repede e mai usor, intelegi amice?
-
mircea, sâmbătă, 03.08.2013 13:51
Gresit ! Ce nu pricepi tu e ca in spatele recordurilor pe circuit, se ascunde adevarata vitrina tehnologica la masini de performanta precum acestea. Iar o noua versiune GT-R in stilul celor de la Nismo nu inseamna dopaj, mai ales din moment ce transformarile sunt pe mai multe nivele. Altfel vezi ca-ti dai cu tifla singur: editia SS a Veyronului de la 1001 la 1200 cp ce inseamna? Cu siguranta vei inventa alte scuze penibile in continuare. Adio !
-
@mircea, sâmbătă, 03.08.2013 15:16
Baiatu, Veyron nu este facuta pt circuit, este pt viteza maxima cat mai mare, pt asta iti trebuie multa tehnologie sa mentii o masina la sol la peste 400 la ora, Veyron este un hipercar super mega exclusivist, GT-R este un supercar ieftin adevarat, la performantele pe care le ofera, dar nu sunt concurenti directi, dar te inteleg, esti fanatic Nissan-Renault.
-
mda, sâmbătă, 03.08.2013 16:19
O sa raspund eu in locul lui Mircea, pt ca o fi el fanatic Nissan, insa tu esti spalat pe creier de Volkswagen. Pacat pt ca Ettore Bugatti si Pierre Veyron erau francezi toata ziua... Tocmai asta e..ca limitele unor asemenea masini se pot atinge doar pe circuit, indiferent ca discutam de performante in linie dreapta sau succesiunea de viraje a unui circuit tehnic. Bine, poate tu oi face parte din acea categorie care pui vietile celorlalti in pericol, gonind ca disperatul in orase si pe autostrazi. Problema e ca limitele unor asemenea supercaruri nu se vor atinge niciodata pe o autostrada circulata. Si daca vorbim de apasare aerodinamica si aderenta nimeni nu intrece un GT-R. Performantele pe care le ofera? Viteza maxima a unui Nismo GT-R nu va fi neglijabila deloc, iar cu jumatate din caii putere si cilindreea unui Bugatti, sa fii mai rapid la reprize/acceleratie decat Veyron si Ariel Atom V8 (track-tuned), ei bine... asta-i adevarata minune tehnologica! GT-R spulbera un Veyron atat la acceleratie, cat si pe un circuit tehnic, tocmai de aia e o masina mult mai desteapta, prin senzatiile pe care le va oferi.
-
Super GT, sâmbătă, 03.08.2013 17:35
Veyron e doar un showcar... o masina de parada...cifra psihologica de 400 km/h e mai mult marketing...pasionatii sportului cu motor vor alege intotdeauna GT-R.
-
Andi, sâmbătă, 03.08.2013 18:09
Cand vad atata contrazicere in comentariile de mai sus parca ma tem sa nu inceapa al 3-lea Razboi Mondial din cauza lui GT-R si Veyron, ca am pus-o! :)
-
mm, duminică, 04.08.2013 09:27
gt-r - 100.000 euro Veyron - >1.000.000 euro si cica s-ar vinde in pierdere, asta spune tot despre politica vw, iti vinde o masina de cateva ori mai scump decat face si mai sustine ca o vinde in pierdere. dar de, lumea-i mare si nu deosebit de inteligenta, un lucru foarte bine intuit de vw.
-
@mm, duminică, 04.08.2013 11:58
Am o veste pt tine, si GT-R se vinde in pierdere, ar trebui sa coste cu cel putin 20 de mii mai mult avand in vedere performantele pe care le ofera, dar anumite pierderi merita sa fie asumate, si la VW merita pt ca Bugatti este o marca exotica super exclusivista, nici nu are cum sa faca altfel de modele, asa a fost tot timpul Bugatti, daca nu si-ar mai asuma pierderile aceasta marca ar disparea pur si simplu, cate grupuri auto ar face acest lucru, doar pt a tine o astfel de marca? Foarte putine, deci inainte s-o dati cu spalarea de creiere pt marcile nemtesti ganditi-va si la aceste lucruri, aproape la fel si cu Lamborghini, nu stiu cat a castigat VAG de pe urma acestei marci, oricum mare profit n-au facut, tot pe VW, Audi, Skoda pe de o parte si Porsche pe de alta parte se bazeaza pt profit.
-
ISUS, luni, 05.08.2013 14:40
Cand vad ca va numiti pasionati auto, soferi, cunoscatori si incepeti sa comparati Bugatti cu GTR ma apuca migrenele. Daca nu ati inteles ce inseamna un Bugatti pana acum nici nu are rost sa mai deschideti discutia, serios, laudati cat vreti GTR ul, e super, dar nu va mai faceti de rahat cu asfel de comparataii insotite de argumente total penibile.
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 27 apriliePlanurile de viitor Mercedes: fără un înlocuitor pentru roadsterul SLC, iar Clasa S Cabrio și Coupe ar putea dispăreaMercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | marţi, 18 octombrieDupă Honda Accord, un alt sedan japonez ar putea fi pensionat definitiv: Toyota AvensisToyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 13 iunieSe vor umple străzile de mașini care se conduc singure: 21 de milioane până în anul 2035O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 9 noiembrieNoul Volkswagen Golf 8: prima ipoteză estetică anunță un design asemănătorNoul Volkswagen Golf 8 pare să fie singurul model capabil să scoată actualul Grup VAG din impas. Debutul său ste așteptat în 2016, iar designul său nu va fi o revoluție estetică. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 21 septembrieMercedes-Benz: "Ne gândim să facem un competitor pentru Bentayga"Andreas Zygan, directorul departamentului de dezvoltare SUV-uri de la Mercedes-Benz, s-a declarat interesat de dezvoltarea unui rival al lui Bentley Bentayga. Citeste tot
Sunt curios daca au redus masa masinii sau tot aproximativ 2T are.