Nissan Leaf - modelul electric a ajuns la clientul cu numărul 100.000
Nissan Leaf este cel mai popular model electric al prezentului. Maşina japonezilor a reuşit să adune 100.000 de clienţi în trei ani de la debutul comercial.
Dacă Toyota Prius a rămas în istorie ca pionierul tehnologiei hibride de serie, Nissan Leaf are toate şansele de a scrie şi el o pagină importantă în evoluţia industriei auto ca model electric de serie.
Ideea japonezilor de a oferi un automobilcu emisii zero şi un preţ abordabil a dat roade. Nissan a anunţat producţia exemplarului 100.000, la exact trei ani de la debutul său comercial mondial.
Disponibil pe 35 de pieţe, Leaf a reuşit să îşi asigure o cotă de piaţă globală de 45%. Este o performanţă impresionantă, asiaticii reuşind să convingă foarte mulţi clienţi care şi-au dorit un cost de deplasare redus şi zero emisii.
Brett Garner, dentistul care a ridicat cheile maşinii cu numărul 100.000 dintr-un showroom britanic, şi-a motivat alegerea: „Am ales un Nissan Leaf pentru că sunt interesat de costurile de exploatare. De asemenea, preţurile mici pentru asigurare, întreţinere şi deţinere au influenţat-o pe soţia medicului. Ea a avut ocazia de a conduce un Leaf închiriat pe o distanţă de aproximativ 800 de kilometri şi costurile deplasării au fost uimitoare. Aşa a ajuns să îşi dorească un Leaf şi pentru familia noastră”, a declarat Garner.
Bine asa....