Nissan nu are o direcție clară pentru succesorul lui GT-R
Nissan încă nu s-a hotărât definitiv către ce direcție se îndreaptă în privința succesorului lui GT-R. Viitorul model de performanță ar putea fi termic, hibrid sau electric.
Constructorul japonez a promis în ultimii ani că va exista un succesor pentru Nissan GT-R R35. Acest model a fost retras din producție mai devreme în acest an, după 18 ani de fabricație. Inițial, Nissan a zis că următorul GT-R va fi electric, însă acum se pare că acest lucru nu mai este deloc cert.
Ba chiar lucrurile sunt cât se poate de incerte cu privire la urmașul lui GT-R R35. Într-un interviu pentru publicația Autocar, un oficial al mărcii japoneze a declarat că Nissan „explorează căi diferite” pentru viitorul GT-R.
„Este ceva în ceea ce eu cred, fiindcă eu am fost responsabil pentru lansarea lui GT-R în Europa”, a declarat Guillaume Cartier, directorul de performanță Nissan. Oficialul a recunoscut, însă, că nu există nici până azi o direcție clară pentru viitorul model. Așadar, nu se știe dacă viitorul Nissan GT-R va avea un motor termic, hibrid sau electric.
Cartier mai spune că a lua o decizie în privința modelului nu este o prioritate, din cauză că acesta nu va fi un model produs în numere mari.
„Ai 3 piețe majore pentru mașini sport în Europa – Marea Britanie, Elveția și Germania – iar restul ca acestea nu au o piață reală”, spune Cartier.
Succesorul lui Nissan GT-R ar urma să apară până la finalul acestui deceniu, dacă nu vor fi întârzieri.
via Autocar





Ca si restul industriei japoneze, nissan este un brand mort, irelevant la nivel international, invechiti si ponositi, anti progres tehnologic, si ahtiati dupa bani, reducand calitatea la maxim si oferind cat mai putin, dar pretinzad cat mai mult pentru vechituri. Pana si R35 a fost la un pas sa nu existe din aceasta cauza. Numai fortarea notei din interior a unor pasionati, asa, cu multa energie a salvat R35. Problema porneste ca sunt niste insulari imputiti, xenofobi si incapabili sa faca ce trebuie, si si-au atins maximul in anii 90, si murind in anii 2000. Nissan , daca vrea succes, trebuie sa se intoarca la radacini ca mentalitate, sa ofere calitate maxima, si pret mic, oferind maximul pentru consumatori, si minimul pentru investitori si conducere. Averile se fac in zeci de ani, nu peste noapte.