Nissan Qashqai Nismo, confirmat oficial cu 215 cai putere

Publicat luni, 25.11.2013 17:42 de Bogdan Mirică

Nissan va produce o versiune Nismo a modelului Qashqai. Ea va avea 215 cai putere, adică fix cât oferă proaspătul Juke Nismo RS.

Nissan promovează puternic noua divizie de performanţă Nismo pentru a câştiga de partea sa publicul pasionat de cai putere şi versiuni sportive. Nu e de mirare că japonezii plănuiesc să dea naştere unor derivate Nismo pentru aproape toate modelele din gamă.

Noul Qashqai nu face excepţie. Potrivit lui Andy Palmer, preşedintele executiv Nissan, o versiune Qashqai Nismo este deja în curs de dezvoltare. Palmer nu a dezvăluit data de lansare a derivatului sportiv, însă a făcut câteva precizări referitoare la ceea ce vom vedea sub capota lui pentru revista britanică „Car”.

E lesne de intuit că vom asista la un transplant de tehnologie de la fratele mai mic Juke, implicit la folosirea motorului pe benzină de 1.6 litri. Acesta ar urma să dzvolte însă 215 cai putere, întocmai ca derivatul Juke Nismo RS, expus săptămâna trecută la Salonul Auto de la Los Angeles.

Nissan Juke Nismo RS - cel mai puternic Juke de serie are 215 CP

Pe lângă cei 215 cai, Qashqai Nismo va avea parte şi de o suspensie ceva mai rigidă, de o direcţie modificată pentru mai multă precizie şi de un kit aerodinamic eficientizat.

via car

  • Opinie, luni, 25.11.2013 18:10

    Ofensiva majora din partea Nissan. Serii limitate, versiuni de performanta, inovatie, interioare din ce in ce mai apropiate de Infiniti... In mod clar strategia lor e ca Infiniti sa mai urce deasemenea o treapta. Pentru Europa cam toate modelele sunt updatate recent. Bravo lor pentru efort!

  • @Opinie, luni, 25.11.2013 18:20

    Bravol lor, dar spatele noului Qashqai este inovat de la Ford.

  • Opinie, luni, 25.11.2013 18:25

    Asta cu interpretarea variatiilor subtile in design e o chestie mult prea subiectiva, ba chiar copilareasca a celor care insista pe ea. Dar daca te simti tu mai bine sa vezi numele Ford pe firmament, eu ce pot sa zic?

  • Scorpionu.negru, luni, 25.11.2013 18:31

    Pe la un 25 de mii se poate cumpara si o Kia Sorento care este o alegere MULT mai buna. Dar merita facut un compromis daca sunt doar 25 de mii in buget. Si anume: Da fix 22 de mii pe Ssang, ii mai raman 3 mii pana la 25 de mii cat ar costa o Kia si cu 3 mii de euro se duce 2 saptamani in Corsica si Sardinia + ca e posibil sa se intoarca si cu ceva bani ramasi daca stie sa economiseasca asta ca sa ii ramana de un plin-doua la masina din cei 3000 :)

  • PS:, luni, 25.11.2013 18:33

    Citez: "spatele este inovat" ...asta spune multe de nivelul de intaligenta si cultura la care se afla comentatorul de mai sus.

  • @Opinie, luni, 25.11.2013 18:52

    Era o ironie baiatu, asta tot de inteligenta tine, daca o observi sau nu, oricum am gresit ca trebuia sa pun ghilimele, deci spatele este "inovat" de la Ford, si-n rest care sunt marile inovatii? Dar lasa ca n-am chef sa aud:).

  • PS, luni, 25.11.2013 19:29

    Ironie? Nu dovedesti decat prostie. Vorbeam de Nissan in general. Nu sunt aici sa-ti fac tie cultura auto. Cine are bunavointa poate vedea pe Automarket si in imensitatea internetului ca Leaf, Deltawing, GT-R sau Patrol sunt in sine niste inovatii. In particular, exista deasemenea nenumarate inovatii precum sisteme aflate in premiera pe diferite segmente vedeti Torque vectoring system la Juke sau Around View Monitor pe Note, HBMC pe Patrol samd), sistemul hybrid care nu taie din portbagaj, vopseaua care sterge zgarieturile, aliaje noi in constructia masinilor, incarcarea wireless pt electrice, primele teste cu masina autonoma si astea sunt doar cateva din cele mai RECENTE, care bineinteles pot continua la infinit.

  • @PS, luni, 25.11.2013 20:15

    Nici clasa S nu are inovatii care continua la nesfarsit, dar daca are Nissan Qashqai atunci asa este. O marca falimentara la sf anilor 1990 are acum inovatii care continua la infinit, isi va subordona clar orice concurrent.

  • @@PS, luni, 25.11.2013 22:26

    De fapr cel de sus a vrut sa spuna ca esti deopsebit de prost.......Mestere, cum ma sa compari marca de volum cu una premium ? Nu exista comparatie. Daca vrei compara cu VW si pupati-le in fund DSG-urile de 3 lei care se strica.

  • LauCalin, marţi, 26.11.2013 01:07

    @Carlos Cand vine vorba de cercetare si inovatie nu se pune problema asa. Cum ar fi ca in prezent doar Mercedes sa aiba sisteme gen ABS, ESP sau airbaguri, ca Mercdes le-a avut prima data si ei au cercetat si inovat in domeniul sigurantei (defapt cercetarile le-au facut cei de la Bosch cu banii lui Mercedes, dar asta e alta discutie). Este absurd. Si asta e doar un simplu exemplu din multe altele care se mai pot da. Comparatie premium vs non-premium se face la alte capitole, incepand de la finisaje si terminand cu pretul masinilor in sine. Cat despre DSG... normal ca se strica, doar nu sunt nici Renault si nici Nissan si nu sunt facute de Alianta...

  • @PS, marţi, 26.11.2013 07:03

    Mestere, nu compar premium cu volumul, dar cum sa zici frate ca are inovatii care pot continua la nesfarsit? Se strica VW-urile? Probabil, da Nissan-urile nu? Cea mai fiabila marca japoneza e Nissan si cea mai fiabila marca europeana e Renault, asta doar in imaginatia voastra.

  • tech, marţi, 26.11.2013 11:36

    O sa vedeti aici ca majoritatea inventiilor si inovatiilor din industria auto nu vin de la asiatici,nici de la europeni,vin de la americani mai baieti. Prima masina din lume dotata cu... dotata cu airbag: Oldsmobile Toronado 1973 dotata cu aer conditionat: Packard Super Eight 1939 dotata cu servo-directie: Chrysler Imperial 1951 dotata cu centuri de siguranta: Nash Rambler 1949 dotata cu geamuri electrice: Packard 180 Series 1940 dotata cu faruri cu Xenon: BMW 750 1991 dotata cu faruri cu faza scurta si faza lunga: Cadillac 1917 dotata cu anvelope (Michelin): Peugeot L'Eclair 1895 dotata cu anvelope tubeless: Packard Patrician 1954 (Goodyear) dotata cu frane pe disc: Lanchester 12 Tonneau 1902 dotata cu ABS: Jensen FF 1966 dotata cu traction control: Mercedes-Benz S-Class 1987 dotata cu ESP: BMW 750 1991 dotata cu sistem de navigatie (aftermarket): Honda Accord 1981 dotata cu ecran tactil (touchscreen): Buick Riviera 1985 dotata cu un motor cu cilindri in linie: Napier & Son I6 1904 dotata cu motor in V: Marmon V8 1904 dotata cu un motor diesel: Citroen Rosalie 1935 dotata cu un motor supraalimentat (compresor): Mercedes 1921 dotata cu un motor supraalimentat (turbo): Oldsmobile F-85 1961 dotata cu un motor turbo diesel: Mercedes-Benz 300SD 1978 dotata cu propulsie hibrida (gaz+electric): Lohner-Porsche Mixte 1899 dotata cu caroserie monococa: Lancia Lambda 1922 dotata cu un eleron electric: Lanchia Thema 8.32 1986 dotata cu o cutie manuala in 6 trepte: Porsche 959 1986 dotata cu o cutie manuala in 8 trepte (opt!): Moskvitch 410/411 1960 dotata cu o cutie de viteze automata: Oldsmobile 1939 dotata cu un diferential de tip LSD: Studebaker 1955 dotata cu tractiune integrala: Jensen FF 1966 dotata cu suspensie independenta: Morgan 1911 dotata cu suspensie pe perne de aer: Stout Scarab 1946 dotata cu servo-frana: Hispano Suiza H6 1919 dotata cu vitezometru: Oldsmobile 1901 dotata cu stergatoare electrice: Willys-Knight 1916 dotata cu luneta degivrata: Studebaker 1928 dotata cu stropitoare de parbriz: Studebaker 1936 dotata cu semnalizatoare: Buick 1937 dotata cu pilot automat: Chrysler Imperial 1956 dotata cu un computer de bord: Cadillac Seville 1978 dotata cu sistem GPS din fabrica: Toyota Soarer GT Limited 1986 dotata cu sistem de navigatie digitala: Acura Legend 1990 dotata cu sistem head-up display: Oldsmobile Cutlass Supreme 1987 dotata cu sistem nightvision: Cadillac Deville 1999 dotata cu inchidere centralizata: Scripps-Booth 1914 dotata cu un alternator: Plymouth Valiant 1959 dotata cu climatizare automata: Cadillac 1963 dotata cu scaune incalzite: Cadillac 1965 dotata cu scaune ventilate: Saab 9-5 1998 dotata cu un radio: Ford Model T 1922 dotata cu sistem audio cu CD: Lincoln Town Car 1986 dotata cu sistem Bluetooth: Chrylser 1999 dotata cu cititor MP3 de fabrica: Mazda Protege 2001 dotata cu scaune electrice: Cadillac 1947

  • lorinczi.thomas, marţi, 26.11.2013 23:32

    Mai bine cu vechiul Qashqai...

  • Opinie PS, joi, 28.11.2013 11:00

    Pana acum Nissan nu avea inovatii DELOC, iar acum se leaga de o figura de stil ! Ca sa vezi pana unde ajunge disperarea unora ! Plus de asta se mai gasesc "binevoitori" care sa exagereze intentionat subiectul sub alte identitati pentru ca apoi tot ei sa-si raspunda cu un fenomenal alter ego ca "uite ce nerealisti sunt fanii marcii". Boala curata !