Noi detalii despre Porsche 918 Spyder: preţ de plecare 650.000 de euro, 2.8 secunde pentru 0-100 km/h

Publicat marţi, 28.05.2013 12:38 de Mircea Meșter

Supercarul hibrid pe care Porsche îl pregăteşte de lansarea oficială în această toamnă bate toate cifrele cu care ne-a obişnuit marca din Stuttgart. În plus, va fi un model produs în serie limitată: doar 918 exemplare.

Odată cu apropierea prezentării versiunii de serie a lui Porsche 918, viitorul supercar pe care constructorul din Stuttgart îl va lansa la Salonul Auto de la Frankfurt, în luna septembrie, oficialii mărcii încep să dea din casă şi să ne ofere detalii şi informaţii tehnice legate de cel mai scump model Porsche din istorie. 

Maşina va costa, se pare, în jur de 650.000 de euro, din care clienţii interesaţi vor fi nevoiţi să plătească un avans de 200.000 de euro pentru a intra pe lista scurtă. Accesul pe lista de aşteptare va fi însă o onoare, modelul german urmând să fie produs în doar 918 exemplare, numărul onorând astfel numele oficial al supercar-ului german.

Conform oficialilor mărcii şvabe, cea mai importantă piaţă de desfacere pentru noul 918 Spyder va fi Statele Unite, acolo unde se va vinde, în medie, "o maşină per dealer". Având în vedere faptul că Porsche deţine la această oră 190 de showroom-uri peste Ocean, aflăm asfel că aproape un sfert din producţia totală va merge în SUA. 

În privinţa datelor tehnice, lucrurile s-au schimbat în bine de la prezentarea conceptului oficial şi până astăzi. Astfel, deşi sistemul hibrid de propulsie al modelului (motor pe benzină V8 de 4.6 litri plus două motoare electrice) era anunţat iniţial cu o putere totală de 770 de cai, cifrele de astăzi indică 887 de cai putere şi o acceleraţie 0-100 km/h în 2.8 secunde. Viteza maximă va fi de 340 de kilometri pe oră. Va exista şi un mod full-electric, Porsche 918 Spyder urmând să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7 secunde, în timp ce viteza maximă şi autonomia vor fi de 150 km/h, respectiv 30 de kilometri.

via 4wheels

  • zorro, miercuri, 29.05.2013 16:37

    eu nu inteleg de ce copiati din alte surse cand sapt trecuta porsche a publicat pozele pe care le dati voi in articol si un comunicat oficial. Nu emai corect profesional sa luati acel comunicat si nu ce cred unii si altii?