Noi motoare germane
Luna octombrie va reprezenta debutul pe piata al unei noi generatii de propulsoare, dezvoltate de cei mai cunoscuti constructori germani. Audi V6 2.8 FSI tine capul de afis.
Universitatea din Aachen va fi gazda, in luna octombrie a acestui an, a unei conferinte de lansare a noii generatii de motoare care vor echipa modelele celor mai importanti constructori germani.
Astfel, pe afisul evenimentului (puteti consulta programul complet AICI) se vor regasi noul motor biturbo cu sase cilindri in linie dezvoltat de BMW, un flat 6 cu geometrie variabila de pe noul 911 turbo si doua noutati semnate Audi: un motor TFSI de 1.8 litri cu patru cilindri in linie si vedeta V6 2.8 litri FSI echipat cu sistemul Valvelift (un sistem care permite variatia ridicarii supapelor).
Motorul de 1.8 litri va reprezenta mai mult ca sigur o versiune mai mica a actualului 2.0 TFSI de 200 CP si va ajunge la circa 170 de cai, o valoare mai ridicata decat a propulsorului pe care practic in inlocuieste (1.8T/163 CP).
Motorul FSI V6 de 2.8 litri este descendentul direct al FSI-ului de 3.2 litri (foto) prezent pe conceptul Audi Roadjet, acesta fiind locul de unde viitorul propulsor va mosteni si sistemul Valvelift.