Noile Mercedes-AMG GLC 63 și GLC 63 Coupe: motor V8 biturbo de 4.0 litri de până la 510 cai putere
Mercedes-AMG a publicat o serie de imagini și detalii despre noile GLC 63 și GLC 63 Coupe, care sunt disponibile cu un motor pe benzină de 4.0 litri disponibil în versiuni de 476 CP și 510 CP.
Mercedes-Benz a prezentat la începutul acestui an GLC facelift și GLC Coupe facelift, iar acum a sosit momentul ca inginerii Mercedes-AMG să etaleze noile GLC 63 și GLC 63 Coupe cu ocazia Salonului Auto de la New York.
Cele două modele au primit o serie de îmbunătățiri de design, printre care se numără o grilă revizuită de dimensiuni mai mari, în special în partea de jos, în timp ce farurile LED sunt acum ceva mai înguste.
Interiorul va fi deja unul familiar datorită scaunelor standard sport și a prezenței sistemului de infotainment MBUX, care oferă moduri specifice gamei AMG precum Classic, Sport și Supersport. De asemenea, versiunile GLC 63 S și GC 63 Coupe S primesc tapițerie din piele Nappa sau badge-uri AMG pe tetiere.
Din punct de vedere tehnic, noile modele din gama GLC 63 sunt disponibile împreună cu un motor V8 biturbo de 4.0 litri care generează în versiunea standard 476 de cai putere și un cuplu maxim de 650 Nm, ceea ce permite un timp de 4.0 secunde pentru accelerația de la 0 la 100 km/h.
Între timp, versiunile de top GLC 63 S și GLC 63 S Coupe sunt echipate cu același motor V8 de 4.0 litri, care în acest caz generează însă 510 cai putere și un cuplu maxim de 700 Nm. Astfel, accelerația de la 0 la 100 km/h se realizează în 3.8 secunde.
Indiferent de opțiune, clienții primesc sistem de tracțiune integrală 4Matic+ și cutie de viteze automată cu 9 trepte AMG Speedshift MCT 9G.
Confortul șoferului este asigurat și de o serie de tehnlogii, cum ar fi suspensia pe aer AMG Ride Control+ sau diferențialul controlat electronic, care este disponibil standard pe toate versiunile.
Mercedes-Benz susține că versiunea GLC 63 S a devenit cel mai rapid SUV din lume pe circuitul de la Nurburgring după ce a fost cronometrat cu 7 minute și 49.369 secunde.
Via Mercedes-Benz
pentru un brand care nu demult era perceput de profani & rautaciosi ca avand singura calitate in a conferi doar binemeritata atentie prostatei / hemoroizilor proprietariilor octo/nonagenari prin confortul inegalabil generat iata ca realizarea Mercedes de pe tobogan ii cu atat mai admirabila cu cat inaltimea acestei abordari constructive a caroseriei intr-o batalie pur ipotetica cu antresolul oricarui imobil pierde doar la fotofinish aceasta intrecere iar concurenta in declinari eminamente sportive ale caroseriei confirma doar neputinta cronica si inevitabilul ridicol prin notoriile modele M4 si M2 Competition virtutea acestei performante face ca aspectul pecuniar sa fie cat se poate de inoportun de mentionat intr-un asemenea context ,pangarind fara doar si poate palierul de excelenta atins de divizia AMG