Noua generaţie de modele Maybach debutează în 2012

Publicat miercuri, 01.09.2010 17:16 de Bogdan Mirică

Maybach va ansa urmaşii modelelor 57 şi 62 în 2012, bazându-se pe viitoarea platformă a lui Mercedes S-Klasse. Gama constructorul de lux va face însă loc şi unei berline coupe.

Deşi situaţia în care se află actualmente Maybach nu este una foarte roz, Mercedes nu intenţionează să renunţe la principala sa armă împotriva Rolls Royce-ului deţinut de BMW. Drept pentru care, inginerii din Stuttgart se gândesc deja la viitoarea generaţie a limuzinei, programată să debuteze în 2012.

Potrivit unor informaţii preliminare, platforma viitorului S-Klasse va da naştere unei game de patru modele Maybach, mult mai avansate din punct de vedere tehnologic, cu propulsoare mai puternice şi chiar sistem hibrid.

Urmaşii actualelor 57 şi 62 vor adopta unitatea V12 de 6.0 litri, modificată radical pentru a oferi resurse peste cei 550 şi 630 de cai putere livraţi de versiunile actuale. Cuplul motor se va opri însă la 1000 de Nm, pentru a putea fi exploatat cum se cuvine de transmisia cu şapte rapoarte, semnată tot de Mercedes.

O viitoare versiune hibridă va conta pe serviciile unui motor pe benzină, ajutat de o unitate electrică, capabilă să livreze doar 25 de cai putere. Ansamblul va fi cuplat la o cutie automată cu nouă rapoarte. Hibridul va putea parcurge doar 15 kilometri în modul electric, însă emisiile vor scădea cu cel puţin 30%.

Cele două modele de lux nu vor fi însă singure în gamă, nemţii pregătind şi o berlină sportivă, în stilul actualului CLS. Rolls Royce Phantom Drophead Coupe nu va scăpa aşa de uşor, constructorul din Stuttgart intenţionând să dea naştere şi unei limuzine decapotabile, inspirată de conceptul Mercedes Ocean Drive. Modelul va fi unul de sine stătător şi nu o conversie, asemenea actualului Landaulet.

via | autoblog

  • zorro, miercuri, 01.09.2010 18:28
    maybach

    noile maybach vin din 2015!! vor fi 5 modele. Tineti minte ce va spune tatal vostru: - limuzina scurta - limuzina lunga - coupe cu 4 usi - coupe cu doua usi inspirat de exelero - cabrio pe baza coupe-ului. (nici o treaba cu ocean drive, are doar 2 usi) restul sunt fabulatii. toate au motor V12 si cutie aut cu doar 5 trepte. citeste autobild pe 9 septembrie. va pup pe toti fanii ai automobilului.

  • beri, miercuri, 01.09.2010 18:35

    nea gigi a comandat deja unul,handicapatul !!!!

  • jan, miercuri, 01.09.2010 18:46

    Tot faliment scie pe el. RR este cel mai original, nu seamana cu BMW 7, cum seamana asata cu s

  • Monsieur, miercuri, 01.09.2010 19:06

    Intr-adevar, esti tu peste analistii financiari ai marilor trusturi, un fel de Lamborghineza, si ti-a spus globul magic, ce se va intampla in viitoru, cu industria auto. Voi. asa zisi fani BMW, care ati vazut asa ceva doar pe desktop, in reviste, pe strada, sau in cel mai bun caz, aveti un prapadit de ursulet, pisica obosita, sunteti cei mai mari cunoscatori ai industriei auto. Daca nu a-ti fi voi, nu as rade de prostia romaneasca, cel putin 20 de minute pe zi. Asa ca nu ma supar daca mai apar vreo 5, pe langa deja consacratii useri ai forumului. Numai bine!

  • octav_bmw, miercuri, 01.09.2010 19:48

    zorro ce zici tu despre cutia cu 5 viteze nu cred ca este adevarat deoarece la un asemenea motor nu cred ca ar face fata

  • edi80, miercuri, 01.09.2010 19:54
    mda

    ca multi analfabeti mai sunt pe lumea asta!! AMIN!!

  • @Monsieur, miercuri, 01.09.2010 19:55

    Uite bai aici, de anul asta : http://www.automarket.ro/stiri/daimler-se-gandeste-sa-inchida-definitiv-maybach-29151.html

  • Victor, miercuri, 01.09.2010 20:36
    Maybach

    Da o sa vie alta idiotenie de masina..la banii pe care ii cer ar fi trebuit sa fie o bijuterie tehnologica si nu un S-Class lungit(generatie anteriora a Mercedes S si nici macar cea curenta),ar fii trebuit sa primesti si tu toate gadgeturile posibile si imposibile care se pot gasii pe o masina si toate inovatiile tehnologige in cea ce priveste partea mecanica dar insa nu se intampla asta pt ca astia de la marcile hiper premium se bazeaza pe topismul cumparatorilor si astfel fac masini mediocre cu preturi exorbitante.

  • RTI, miercuri, 01.09.2010 23:46
    mai bine

    cumperi un S , cine are bani si vrea ceva mai luxos si exclusiv cumpara RR , asa ca o sa aiba acelasi succes ca al precedentului

  • dan, joi, 02.09.2010 11:35
    nu-i asa

    @Monsieur Actualul Maybach nu a avut succesul scontat pt ca se identifica pre mult cu s-class, mai ales la interior, dar si la ext, si de aia un potential cumparator decat sa dea 300 de mii pe asa ceva, mai bine da maxim 150 de mii pe un s-class full.Va fi tinuta in viata aceasta marca datorita imaginii si a orgoliului, pt a avea si ei un reprezentant in clasa super lux, iar daca vor scoate mai multe modele derivate, si coupe si decapotabila..ce sa zic, eu zic ca vor pierde si mai mult, dar daca pe ei nu-i deranjeaza dc sa o facem noi

  • Blue, joi, 02.09.2010 14:18
    @RTI

    Alt comentariu tipic BMWistului inrait ce poarta ochelari de cal (era o metafora, in realitate poarta numai ochelari de soare DsiG, ziua, noaptea, inauntru, afara). Maybach este mult mai luxos decat RR. Nu stiu de unde ai tras tu concluzia inversa, mai arunca o privire pe niste comparative, mai citeste niste articole. Uita-te si la preturi ca si alea spun ceva. Nu stiu cat de exclusiv este un RR fata de un Maybach din moment ce se vand de 5 ori mai bine. Lumea cumpara RR pt ca e li se pare ca arata mai bine, le place ca e mai impozant si nu in ultimul rand e si semnificativ mai ieftin.

  • RTI, joi, 02.09.2010 18:06
    @ BLUE

    ma nu am avut bani sa merg cu niciuna , dar am avut cat sa merg la un salon si sa le vad , observ ca tu ai bani de reviste (incearca sa i-ti spui parerea dupa ce le-ai vazut macar ) , referitor la pret.... mai cauta