Noua generație Honda CR-V se lansează în Europa: SUV-ul japonez va avea o versiune hibridă, dar renunță la diesel

Publicat miercuri, 28.02.2018 12:07 de Petre Barac

Honda a anunțat că versiunea de producție a noului CR-V va ajunge în Europa în toamna acestui an. Noua generație a SUV-ului japonez va fi prezentată în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Honda CR-V va veni în premieră în Europa cu propulsie hibridă și nicio motorizare diesel.

În luna septembrie a anului trecut, Honda a prezentat la Frankfurt prototipul CR-V Hybrid, versiunea hibridă de pre-producție pentru noua generație a lui CR-V.

Japonezii au anunțat acum că noua generație a SUV-ului CR-V va ajunge în Europa în variantă de producție în toamna lui 2018. Prezentarea oficială va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Geneva, care începe în data de 6 martie.

Honda CR-V: date esențiale:

Pentru prima dată în Europa, Honda CR-V va fi disponibilă cu propulsie hibridă. Sistemul hibrid se numește i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) și include un motor i-VTEC pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și două motoare electrice, fără ca Honda să dezvăluie puterea acestora.

● Pe lângă varianta hibridă, noul Honda CR-V va fi disponibil și cu un motor VTEC turbo pe benzină de 1.5 litri, disponibil cu cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu transmisie automată CVT. Atât varianta hibridă, cât și cea pe benzină au tracțiune față standard, dar pot beneficia de tracțiunea integrală Real Time AWD.

● În versiunea sa hibridă, SUV-ul va putea fi condus în orașe preponderent în regim integral electric sau hibrid, în timp ce pe autostrăzi motorul cu combustie internă va fi folosit la capacitate maximă. Sistemul i-MMD determină automat regimul de condus ideal în funcție de diverși parametri, astfel că șoferul nu trebuie să selecteze manual modul de condus

● Pe piața din Europa, Honda CR-V nu va include nicio motorizare diesel. Producătorul japonez nu a menționat motivele pentru care a luat această decizie, însă cel mai probabil intenționează să se concentreze pe dezvoltarea tehnologiilor electrificate.

● O noutate pentru CR-V este introducerea în Europa a unei variante cu 7 locuri

● Noua CR-V are dimensiuni ușor mai mari decât predecesorul său, fapt ce contribuie la un interior mai spațios pentru pasageri

● Honda a venit cu noutăți de design atât la interior, cât și la exterior, prin revizuirea stâlpilor A și barelor de protecție, astfel încât să obțină un aspect aerodinamic și un consum mai eficient de combustibil

● Primele modele Honda CR-V cu motor VTEC Turbo pe benzină de 1.5 litri vor fi livrate în Europa în toamna lui 2018, iar unitățile cu propulsie hibridă vor apărea la începutul lui 2019

Via Honda

 

  • rotola, miercuri, 28.02.2018 13:48

    nu oricine poate intelege asa ceva : masina are doua motoare electrica,dintre care unul are rol de generator!

  • Green_Alex, miercuri, 28.02.2018 17:28

    Ca si pana acum noul CRV mi se pare ca nu exceleaza la capitolul design exterior. Sa vedem daca si-au bagat mintile in cap si revin la niste materiale si solutii de calitate pentru interior. Ca fost posesor de Crv am fost foarte dezamagit de generatia curenta (2013-2017), atatdin punct de vedere al materialelor cat si al solutiilor/gadgeturilor de la interior. Iar pretul.... nu cred ca poti sa justifici un pret peste medie doar pe baza fiabilitatii.

  • Andy, miercuri, 28.02.2018 18:04

    @Green_Alex Foarte bine punctat. Si eu am Accord luat de nou in familie si observ ca de cand Honda a inceput sa fabrice in UK sau Turcia preturile au luat-o razna. Cand erau made in Japan erau mult mai competitive vs. concurenta directa europeana. Plus mult mai fiabile; acum fiabilitatea e la nivelul europenelor din mijlocul clasamentelor. In conditiile actuale prefer oricand CX-5, Karoq sau un 3008 (daca nu e nevoie de 4x4), in detrimentul unui CR-V actual. Sa vedem si testele cu noua generatie...

  • M, joi, 01.03.2018 10:32

    De acord cu Green si cu Andy. Fiind posesor de Toyota, la reviziile pe care le fac la Toyota Nord am avut timp sa studiez Rav4 (pe care nu mi-l doresc- cauza din care) si sa dau o fuga la vecinii de la Honda. De cate ori am urcat in CRV am avut un singur feeling pozitiv- acela ca este spatios. In rest atmosfera anosta, fara se te atraga ceva. Plastice simple, bord banal, calitate medie. Exterior clasic, bine cunoscut de multi ani, pret mare, motoare de pana la 1600 cm cubi, mai putin un benzinar de 2 litri, care pentru mine nu este dezirabil. Noua generatie pare ca se va incadra in acelasi set de caracteristici, plusul fiind sistemul hibrid. Probabil va prinde doar la cei deja familiarizati cu Honda.

  • bobo, joi, 01.03.2018 19:32

    Singura masina japoneza care prinde in Europa este mazda din punct de vedere al designului si mai nou si a motorizarilor avand in vedere trend ul antidiesel. Honda trebuie sa isi bage mintile in cap daca vor sa vanda si in batranul continent. Am fost placut surprins sa vad civic uri noi pe strada. Insa CRV este anost, foarte anost iar pretul este cel putin prohibitiv.

  • StM, luni, 16.04.2018 15:26

    Interesant, scot dieselul de pe CR V dar il pun pe Civic pe cel de 120 hp. Imi e greu sa pricep politica lor, dar in fine...