Noua generație Hyundai Santa Fe: primele schițe oficiale cu modelul care debutează în februarie

Publicat marţi, 30.01.2018 15:35 de Cornel Șocariciu

Hyundai a publicat primele schițe oficiale cu viitoarea generație Santa Fe. Modelul va fi prezentat în luna februarie, iar debutul internațional va avea loc în martie, în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Hyundai pregătește lansarea noii generații Santa Fe. Conform oficialilor constructorului asiatic, noul SUV va fi prezentat în luna februarie, urmând ca debutul internațional să aibă loc în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

În urmă cu câteva zile, constructorul sud-coreean a publicat o fotografie teaser cu viitorul Santa Fe

, iar acum, asiaticii vin și cu două schițe oficiale.

Partea frontală promite o grilă nouă, blocuri optice inspirate de cele pe care le-am văzut pe SUV-ul Kona și un spoiler generos. Designul stopurilor a fost și el inspirat de cel utilizat în cazul micuțului Kona.

Viitoarea generație Hyundai Santa Fe o să primească un pachet generos cu sisteme de asistență. Denumit Smart Sense, acesta va integra funcțiile Rear Cross-Traffic Collision Warning cu funție de frânare automată și Rear Occupant Alert. Acesta din urmă detectează pasagerii aflați pe bancheta din spate și alertează șoferul atunci când acesta părăsește mașina.

În același timp, oficialii speră că noul Santa Fe va fi un motor important de creștere a vânzărilor companiei. Tensiunile diplomatice cu China și răspunsul întârziat la cererea de pe piața SUV-urilor au generat venituri slabe pentru Hyundai în 2017.

  • Kirotractor, marţi, 30.01.2018 17:02

    Nimic realmente nou ca evoluție stilistică - exceptînd evident geamurile laterale tot mai mici și roțile / jantele tot mai mari, care vor transforma în curînd mai toate mașinile-n caverne rulante. În rest, numai de bine, ref. la fiabilitate mai ales.

  • Andy, marţi, 30.01.2018 17:35

    @Kiro Si mai mult ca sigur ca un interior nou cu un design inspirat de cel al i30-ului, asa cum e cazul ultimelor modele bazate pe motorizari clasice aparute intre timp. Sincer sunt foarte curios daca vor veni cu un instrumentar complet digital in locul "acelor", asa cum e trendul in prezent.

  • joe, marţi, 30.01.2018 18:22

    Si la pret le va intrece chiar pe toate! Si va sta agatat cu pretul sus pana la viitorul facelift,chiar daca vanzarile vor din nou slabe.Si poate pun si ei niste caluti adevarati,care trag,nu numai sa fie la numar pe talon!

  • Agentul Haosului, marţi, 30.01.2018 20:52

    Caluti are si modelul actual. Restul nu. Am fost “fericitul” posesor al noului Santa Fe. Inafara de motor totul a fost inlocuit de una sau doua ori: diferential, distributie, turbo, ambreiaj, rulment presiune, volanta, inchizatori usi si portbagaj. Noroc cu garantia. Oricum, doua luni pe an era in service. Dupa doua concedii ratate (nu e masina cu care sa te aventurezi peste granita) am dus-o inapoi si cu banii obtinuti am luat altceva.

  • Kirotractor, miercuri, 31.01.2018 10:11

    @Andy: Posibilă și apaiția unui bord digitalizat gen VW/Audi - v. lista managerilor actuali... deloc coreeni, gen Koester, Biermann, Schreyer etc. D-aia și arată aproape ca o clonă Audi (față) mixată cu ceva Skode Ko-ka-dia-roq (spate). @A.Haosului: Te cred, în ciuda legendei țesute mai ales din cauza garanției extinse Kia/Hyundai, dar și a altor (destui) posesori mulțumiți. Personal (adică de la rude-amici-cunoștințe) am auzit doar lucruri bune - ce-i drept despre calitatea unor modele fără mari pretenții, gen Kia Picanto / Rio / Ceed ori Hyundai i10-20-30. Bănuiam deci că mai au destule de învățat și coreenii - mai ales de la japonezi - pentru fiabilizarea modelele hiper-complexe cum e și Santa Claus Fes. :-)

  • Coco, joi, 01.02.2018 21:29

    Deși o să se supere mulți, totuși se impune să reamintim un lucru evident și anume că producătorii auto coreeni deși au făcut progrese evidente nu sunt la nivelul japonezilor și al germanilor și nici nu vor fi la același nivel cel putin pe termen scurt și mediu de timp, iar garanția oferită de produsele Kia și Hyundai este o legendă frumoasă pe cale de dispariție. Nu mai detaliez aspectul privind devalorizarea modelelor coreene, care nu este întâlnită la nici un alt produs auto, cu excepția produselor constructorilor italiani.