Noua generație Opel Astra a debutat la Frankfurt. Prețuri în România: de la 15.600 de euro

Publicat marţi, 15.09.2015 19:06 de Sebastian Toma

În ziua prezentării noii generații a lui Astra la Salonul Auto de la Frankfurt, importatorul Opel a anunțat prețul de pornire a compactei pe piața din România.

Opel Astra K, noua generație a compactei germane, a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt. În aceeași zi, importatorul mărcii germane în România a anunțat prețul a două variante de motorizare și a deschis listele de precomandă. Astfel, versiunea de bază, echipată cu un motor 1.4 benzină de 100 CP și cu echiparea Selection, pleacă de la 15.600 de euro cu TVA. Un alt motor din oferta Opel Astra, propulsorul 1.0 Ecotec de generație nouă, care asigură 105 CP, va avea un preț de pornire de 16.800 de euro în gama compactei germane, cel mai probabil în compania aceleiași echipări.

Odată cu debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt, Opel a anunțat că noua generație a lui Astra a cumulat deja 30.000 de comenzi la nivel european. Reușita comercială a modelului german este impresionantă în contextul în care modelul nu a fost încă prezentat oficial în showroom-uri și datele tehnice complete ale acestuia nu au fost dezvăluite. În orice caz, știm că noul Opel Astra K este cu până la 200 de kilograme mai ușor decât predecesorul său, vine cu motoare Euro 6 mai eficiente și cu o suspensie recalibrată și o direcție nouă.

Opel Astra K va putea fi comandat cu dotări nemaiîntâlnite până acum în acest segment, cum ar fi masaj în scaune, reglare electrică pe 16 direcții și sistem de ventilație și încălzire. Acest pachet, care include scaunele ergonomice premium cu certificare AGR, este disponibil la prețul de 2.300 de euro cu TVA pe piața din România. Sistemul multimedia IntelliLink cu ecran tactil cu diagonala de șapte inch este standard începând cu echiparea Enjoy și este disponibil alături de echiparea de bază, Selection, pentru 450 de euro. În cazul farurilor IntelliLux LED, cu matrice de LED-uri, acestea sunt integrate în pachetul Innovation, care aduce și sistemul de navigație Navi 900 IntelliLink, iar pachetul cu cele două opțiuni costă 1.300 de euro în plus față de prețul lui Astra.

Noul Astra întoarce toate capetele la standul Opel.

Posted by Automarket.ro on 15 Septembrie 2015

Via Opel

  • Ion, marţi, 15.09.2015 20:08

    Cat?!!! 15.600 entry level pentru un cerc fulgerat? No way!

  • sem, marţi, 15.09.2015 21:34

    bine lucrata masina de data asta bordul aduce putin a hyundai dar e ok...oricum mult peste g7...cel putin ca design. cei pe care ii da pe spate g7 dati-mi rosu,nu ma supar,curaj!

  • ., miercuri, 16.09.2015 00:26

    Ce mi se pare mie cel mai tare este ca la un alt subiect erau unii care spuneau ca Megane si Astra sunt compactele momentului. Asa o fi. Din orice motiv in afara de vanzari. Sa ai 30000 de comenzi cand masina nici nu a ajuns in showroom e ceva. Ceva la care Megane viseaza.

  • Andy, miercuri, 16.09.2015 01:18

    Eu ziceam ca cele doua sunt compactele momentului. Ramane de vazut cine va vinde mai mult. Renault vinde anual per total la nivel global de doua ori jumate mai mult ca Opel (daca ne uitam la anii precedenti) si ma refer strict la Renault ca brand, fara Dacia, Nissan etc. Opel, din pacate e un brand care nu se vinde nici in Germania bine, desi e cel mai ieftin producator si au pierderi de sute de milioane anual. Noroc ca-i tine GM in spinare. Ca o paranteza, recomand sa cautati noul Cruze (pe site-ul american) sa vedeti cum arata inclusiv la interior, unde in varianta de top are bord-ul cusut cu piele ca la Mazda. Asta apropo de "veri" de peste ocean care impart aceeasi platforma.

  • ingerulol, miercuri, 16.09.2015 10:14

    Pai fac un mare rahat astia . S-au luat toti dupa VW si pun pret premium chiar daca masina nu e mare inovatie . Tot respectul , arata bine , dar la fel de bine arata si Kia Cee`d si sunt multe altele mai aratoase si mai bine dotate . Sunt curios totusi ce-ti ofera pentru cei 15K Eur . Motor de 1.0 ? Aer manual , ca deja la 15000 iei orice 308 dotat foarte bine , navi , climatronic si diesel bun de 120 cp , la fel si Focus 1.5 Tdci este tot acolo . De ce ai lua o benzina lenta in defavoarea unui diesel eficient ... ca e mai noua masina cu 5-6 luni ?! Nu mi se pare prea inspirata si probabil dupa valul de fraieri ce vor lua Astra la suprapret vor veni "promotiile" de 2-3000 Eur si atunci ala va fi pretul real . Unde mai zici ca dupa primii 2 ani o dai cu 7-8000Eur - care e afacerea ?

  • mog, miercuri, 16.09.2015 10:21

    tocmai am vazut reclama la g7 - 14200eur pt 1.2tsi 110cp si dotari decente, nu era chiar echiparea de baza. megane probabil va veni si mai ieftin...e concurenta mare de tot. sa vedem cum vor vinde, dar daca preturile alea`s batute`n cuie, e nasol.

  • Sam93, miercuri, 16.09.2015 10:34

    Stati relaxati ca o sa fie discounturi. Nu cred ca va ajunge sa coste mult mai mult decat competitorii. Poate cu cateva sute de euro. Nu-s nici astia de la Opel nebuni. Opel clar a investit foarte mult in aceasta masina si ea reprezinta o inovatie. Sa scazi 200 de kg in greutate, chiar la o masina destul de grea cum era Astra, nu-i lucru mic. Performantele cresc in comparatie cu generatia precedenta, consumul scade, interiorul e mult mai bun, probabil si siguranta a crescut. Asteptati un test drive macar inainte sa va dati cu parerea ca nu merita.

  • @ingerulol, miercuri, 16.09.2015 11:11

    ''S-au luat toti dupa VW si pun pret premium chiar daca masina nu e mare inovatie'' , prietene un lucru te intreb: Tu ai citit dotarile demne de masini premium ? De cand are VW scaune cu masaj pe Golf sau scaune cu reglaj pe 16 directii ( asta apropo Lexus GS are pe 18 si e premium ).

  • g, miercuri, 16.09.2015 11:25

    Un model foarte interesant, la fel ca si Megane . Totusi nu ma pot impaca cu ideea de servodirectie electrica la noile masini, total lipsite de feedback cand conduci mai dinamic, dar ceva mai confortabile pt femei in oras.

  • Andrei, luni, 21.09.2015 23:44

    Intotdeauna sa urmariti care vinde mai bine cand achizitionati o masina, pfff ce tampenii aveti in capul ala.......tarate? O masina o ei pentru ca iti convine totul la ea ....ce iti ofera si cum/ unde o exploatezi. Daca o capra se urca pe casa, toate o urmeaza....sa fie cat mai sus....istetimea intrece orice nivel la unii comentatori auto....