Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV
Șeful Opel a declarat că noua generație Astra va fi lansată în 2022 și va avea versiune hibridă cu încărcare la priză.
Opel Astra facelift este disponibil pe piața din România de la sfârșitul lui 2019, însă constructorul german pregătește o nouă generație. Aceasta va face trecerea de la vechea platformă General Motors la noua platformă EMP2 din cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen.
Din punctul de vedere al designului,
Într-un interviu acordat publicației Automotive News Europe, CEO-ul Michael Lohscheller spune că noua generație Opel Astra va fi oferită cu versiune PHEV și va continua să aibă o variantă break.
Viitorul model va avea atât motorizări diesel, cât și benzină, urmând să fie lansat în 2022, conform șefului Opel.
Lohscheller nu a confirmat sau infirmat posibilitatea ca noua generație Astra să primească o versiune 100% electrică precum Peugeot 308, care este construit pe aceeași platformă.
Via Automotive News
-
Kirotractor, marţi, 13.04.2021 18:22
@eu: Cu repetarea-n prosti(r)e a știrilor (a unora adică, așa, mai curentate :-)) le zici bine. Nu și cu similitudinile Astra-308, care se apropie de zero, compacta din Russelsheim fiind ultima mohicancă Opel 100%, inclusiv motoarele dezvoltate din era GM. ...Unele f. eficiente încă (consumă mult sub râșnițele hexagonale și trag mai bine - pot veni cu cifre din rarele teste serioase, dar n-are rost). Totuși, vânzările trenează în ciuda discounturilor - inexplicabil după mine, dar mă opresc din despicat fire-n șaișpe, direcția standardizării austere tip Stellantis fiind bine bătută-n cuie nu doar la ei. R.I.P. Opel deci -- pentru mine cel puțin. :-(
-
netam-nissan, marţi, 13.04.2021 19:14
da, motoarele astea mai nouțe de pe astra NU-s dezvoltate de PSA ci de Opel. de vina pt confuzii e doar asa-zisa presa auto, fiindca in 90% din cazuri cilindreea de 1,2 l i-a indus in eroare si au zis pe dos. cu ”experții” AM in frunte care n-au corectat eroarea, în ciuda atenționărilor din comentarii p-aici. https://www.automarket.ro/stiri/opel-astra-facelift-rivalul-lui-ford-focus-primeste-motorizari-noi-si-92335.html
-
Adnopel, marţi, 13.04.2021 21:14
Opel a murit,pomana e pe masa,cu bomboane acre in forma de leu,Dumnezeu să-l odihneasca in veci!
-
Volsvagan, marţi, 13.04.2021 21:37
Macar Astra va arata diferit de fratii de concern nu ca la Skoda cu Seat de nu stii care e aia si care e aia . Kodiak si Tarraco la interior sunt copy paste de toata jena . Si ? Globalizarea ii constrange pe toti sa faca compromisuri ,nu vad de ce Opel nu are dreptul la asta daca astfel PSA ii salveaza !! Long live Opel !
-
Kirotractor, miercuri, 14.04.2021 07:36
@Volzvagăn: Ete că Mazda de ex. nu prea face compromisuri... și încă respiră. :-) Serios acu, nu trebuie pus botu la meme-urile lansate de guriștii diletanți numiți ”presă”, fiindcă problematica-i mult mai complicată apropo de cauzele aparentului rateu al GM cu Opel / Vauxhall. Totul de deci de fapt o mega-mangleală contabilă a transnaționalei GM, care a încărcat R&D-ul Opel cu dezvoltarea mai tuturor modelelor mici/medii vândute la nivel global (Chevrolet-ex-Daewoo, Holden, Buick etc.) ...Cu costuri enorme, imposibil de recuperat prin ce vindea (bine totuși) Opel în Europa. La Rüsselsheim, în anii ”90, funcționa probabil cel mai baban centru european de R&D automotive, dar ”pe datorie” și grangurii GM au fost nevoiți în final să abandoneze dugheana, după nenumărate ”suveici”.
-
eu, miercuri, 14.04.2021 10:11
@kiro - ceea ce facea GM in Europa se numea "optimizare fiscala"... si pe la noi se practica la fel, profiturile sunt "exportate" la sediu iar reprezentantele locale sunt mai mereu pe minus, sa nu plateasca impozite pe venit si pe la romanica. Iar legat de subiectul Astra-308 ... posibil ca generatia actuala sa fie ultima nemtoaica, dar nu cred ca pentru noua generatie i se va mai permite o astfel de libertate, avand in vedere ca va folosi noua platformă EMP2 de la PSA. Despre noua generatia am vrut sa zic ca o sa fie tot un 308 deghizat in neamt
-
Kirotractor, miercuri, 14.04.2021 10:48
@eu: Mea culpa pentru neînțelegerea primă. Și corect lămurită de tine tema a doua - d-aia optimiștii fiscali :-) sunt și marii mafioți, și megacorporațiile. Însă boboru nu înțelege (sau nu-l interesează de fapt, anesteziat de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice) că ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands”. ...La fel ca gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată recunoscutele paradisuri fiscale...
-
flo, miercuri, 14.04.2021 14:11
fie cum o fi tot va arata ma bn ca panarama de golf
-
Johnny, joi, 15.04.2021 13:31
Opel nu-si da duhul total si nici intr- un caz acum, a facut- o partial prin preluarea GM. Vorbiti de Opel original cand era parte din alta corporatie? Singurul beneficiu pt clienti, era diversitatea prin prezenta americana ..dar era departe de a fi o companie independenta. Acum le- a scazut autonomia si mai mult, asta e adevarat.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 18 decembriePolestar obține un nou împrumut de 600 de milioane de dolariCompania suedeză Polestar a anunțat săptămâna aceasta că a încheiat un acord de împrumut în valoare de până la 600 de milioane de dolari cu acționarul său majoritar, Geely Holding din China. Citeste tot -
INDUSTRIE | joi, 18 decembrieȘeful de design de la Mercedes-Benz pleacă din companie după aproape 30 de aniGorden Wagener, șeful de design al germanilor de la Mercedes-Benz, a anunțat că vrea să plece după o carieră de aproape trei decenii. A desenat modele legendare, inclusiv SLR McLaren. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 17 decembrieEste oficial. UE renunță la interzicerea mașinilor termice din 2035În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieNissan vrea să lanseze 10 modele Nismo până în 2028Nissan își va dubla gama globală de modele de performanță Nismo, ajungând la 10, ca parte a unui amplu plan de redresare al producătorului japonez. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 16 decembrieHonda sărbătorește 60 de ani de la prima victorie din F1 cu un ceas specialAceastă colaborare în ediție limitată marchează 60 de ani de la prima victorie a Honda în Formula 1. Pe 24 octombrie 1965, Honda RA272 a câștigat Marele Premiu al Mexicului, devenind prima mașină japoneză care a obținut o victorie în F1. Citeste tot
stim deja ... ca posibil o sa fie si o versiune 100% electrica... am vazut stirea de la Peugeot 308 de vreo 5 ori... si asta nu e altceva decat un 308 care are tabla botita in alt fel pe ea... pe dedesubt e aceeasi masina