Noua Skoda Fabia Combi, alternativa tinerelor familii

Publicat marţi, 22.04.2008 16:31 de Bogdan Mirică

Automarket a testat noua generatie Skoda Fabia Combi echipata cu un motor diesel de 1.4 litri care ofera 80 de cai.

Noua Skoda Fabia Combi a fost dezvaluita in premiera in luna septembrie a anului trecut. In primavara acestui an break-ul ceh a ajuns si in Romania, unde va incerca sa satisfaca cerintele unui public din ce in ce mai pretentios atunci cand vine vorba de modele de familie.

Aspectul proaspat al micului hatchback a fost preluat si de varianta Combi care promoveaza un look cuminte, specific unei masini de familie, fara prea mari pretentii de sportivitate.

La interior, Fabia se straduieste sa ofere pasagerilor sai tot confortul specific unui model cu un asemenea public tinta. Monoton ca design dar mai ergonomic decat vechea generatie, interiorul noii Fabia Combi este presarat cu numeroase elemente de siguranta si sisteme care usureaza sarcinile soferului.

La capitolul siguranta noua Skoda Fabia sta destul de bine. Cele patru airbaguri, doua frontale si doua laterale, se vor asigura de protectia pasagerilor in cazul unui impact. Pana atunci insa nu va sfiiti sa folositi frana pentru a va obisnui cu ABS-ul, care, desi se simte destul de devreme, nu poate compensa reactia destul de lenta a intregului sistem.

Cititi mai multe despre motorizare si comportamentul pe sosea in sectiunea drive-test.

  • cozappz, marţi, 22.04.2008 17:05
    plastic

    Atat timp cat plasticul din care e bordul si celelalte materiale arata ca fabricate in China, nu-si merita banii. Masina ieftina, de calitate scazuta si mai scumpa decat loganu. BTW, am deja 2 skode: Octavia si Octavia Tour asa ca stiu ce inseamna Skoda ;)

  • doru, marţi, 22.04.2008 17:28

    al dreaq ai tu 2 octavia si te-ai gandit sale critici aici btw esti un mincinos!

  • unu', marţi, 22.04.2008 20:48
    skoda

    fabia are materiale foarte proaste la interior (ma refer la faptul ca sunt tari), dar cred ca sunt rezistente in timp. dar la banii astia atat se poate, trebuie sa reduca si ei de undeva ca sa poata ramane competitivi. si skoda octavia tour are materiale in interior si calitate de fabricatie mult mai proaste ca skoda octavia I (a se citi 1), asa ca unii pe aici au dreptate, ca sa faci ieftin trebuie sa faci unele concesii

  • cozappz, marţi, 22.04.2008 22:46
    OT vs Fabia (noua sau veche)

    @unu: Diferenta intre OT si Fabia este ca mecanica este exceptionala la OT pentru pretul ei. La Fabia, mai caraie cutia.@admin: Cand implementati un sistem de raportare al posturilor ofensatoare?? Ca de citit toate comentariile nu sunteti in stare (din diferite motive).@doru: Daca taceai, filozof ramaneai! Asa, ai inlaturat orice dubiu.

  • TACTU ALA VITREG, marţi, 19.08.2008 17:21
    skoda e de kkt

    vreau sa va spun k si un prieten de-al mea si-a luat acest model si a dat tampitu 16 mii de euro si nici macar nu e full option.scaunele sunt naspa,zici ca stai pe asfalt,bordu la fel...

  • cool, luni, 15.12.2008 10:19
    la pretul pe care il are e chiar super

    Cred ca e cea mai buna masina raport pret/calitate nu-i real ca intr-o masinuta la pretul de vreo 11000 eur sa ai tot ceea ce are un Lexus LS 600h spre exemplu la peste 100 mii eur Eu am un prieten care are o Fabia veche si a facut cu ea peste 200 de mii si cu toate ca e o masina rigida dupa 2 ani nu se aude nimic sa "scirtie" prin ea. asa ca masinuta isi merita pe deplin banii

  • alex, joi, 05.02.2009 22:13
    nimik

    numai vb ca io am luat cu 20000 de mii de euro sckoda fulll cu pachet de RS si sunt fff multumit de ea