Noul Audi R8 V10 Performance RWD: roți motrice spate și 570 de cai putere

Publicat joi, 07.10.2021 15:00 de Alexandru Monenciu

Audi R8 poate fi comandat acum și într-o versiune R8 V10 Performance RWD. Aceasta este disponibilă atât în variantă coupe, cât și cabrio (Spyder), și vine alături de 570 de cai putere și roți motrice spate.

Gama singurului supercar din portofoliul Audi a fost extinsă acum, odată cu lansarea noii versiuni R8 V10 Performance RWD. Clienții pot opta atât pentru varianta coupe cât și Spyder, sau decapotabilă cu alte cuvinte.

În cazul noului Audi R8 V10 Performance RWD, motorul V10, de 5.2 litri, dezvoltă 570 de cai putere și 550 Nm cuplu. Puterea este livrată punții spate prin intermediul unei transmisii automate cu 7 trepte.

Varianta coupe (1.590 kg) atinge 100 de km/h în 3.7 secunde și are o viteză maximă de 329 km/h. R8 V10 Performance RWD Spyder (1.695 kg) este mai încet cu 0.1 secunde până la 100 de km/h, iar viteza de top este de 327 km/h în cazul său.

Pentru că este asamblată la aceeași uzină ca modelul de competiții R8 GT4, noua versiune a preluat circa 60% din componente de la acesta. Scaunele sport, direcția dinamică, frânele cu o serie ce componente ceramice și jantele cu diametrul de 19 și 20 inch completează pachetul.

Paleta de culori include nu mai puțin de 11 nuanțe, inclusiv Albastru Ascari Metallic, disponibilă și pe R8 V10 Performance quattro.

În Germania, Audi R8 V10 Performance RWD pornește de la 149.000 de euro, iar varianta Spyder costă de la 162.000 de euro în sus.

via Audi

  • Seriff, joi, 07.10.2021 15:03

    Asa da, asta masina, V10 power! Moare edikk, ii pica semnalul la net, de nervi ia trotineta electrica si da cu ea de pereti.

  • 541646104, joi, 07.10.2021 16:04

    in trecut, o astfel de masina ma impresiona la maxim, insa astazi ma lasa complet rece. in era tehnologiei auto electrice, care de-abia incepe, eticheta de "uzata moral din fabrica" nu e chiar deplasata, avand in vedere ca are aceeasi tehnica din secolul 19, noi fiind azi in sec. 21

  • Seriff, joi, 07.10.2021 16:06

    Asa si? E o tehnica excelenta care a dat roade in timp, o masina electrica este inutila, depinzi de prize.

  • inexorabil, joi, 07.10.2021 16:59

    Mint e-trepidaţii la fel cum respiră…Ce sec. al XIX-lea visezi, Secu XXI?! Nu sesizaţi, mă, că nu vi se conturează nicio credibilitate/popularitate? Aceleaşi e-enormităţi vă munciţi ca-n mină să plantaţi în solul conştiinţei publice…Măcar mai luaţi o pauză, zăbăucilor! Şi ţineţi odată cont de “scorurile” voastre în general. Fiindcă – vă place sau nu – ele reprezintă un instrument de măsură a impresiei publice pe care o creaţi.

  • inexorabil, vineri, 08.10.2021 01:23

    Zevzi, în primul rând te dovedeşti un grăjdar (vorba Poetului: “în mişcări şi în cuvinte”). În al doilea rând, noi alimentăm pe stil “clasic” de ani şi ani (şi, de obicei, în câteva secunde). Tu, în schimb, fabulezi cu ochii deschişi despre ceva ce ori nu vei întrebuinţa niciodată, ori îţi vei procura destul de târziu (şi sigur vreun e-ciuruc, dar poate nici măcar acela, fiind foarte probabilă atunci întronarea cutiilor autonome). Regret, pretene, dar tu nu faci altceva decât să turui despre “tehnologia electrică” (nu, mă tati, ce tehnologie…este vorba doar despre o BANALITATE numită electricitate, care nici măcar n-a fost inventată, ci descoperită, ea existând încă de la Facerea lumii) în mod invariabil APRIORIC. În atare condiţii, ce să-ţi urez? “Succesuri” în continuare, dacă se poate pe bandă rulantă (iar @cifre să-ţi ţină trena, gagico).

  • Seriff, vineri, 08.10.2021 10:29

    ''Meai E-dick'' odata pe saptamana daca mergi cu ea la paine poate, daca faci un Bucuresti-Timisoara o incarci de 7 ori, lasa-ne cu vrajeala asta, o masina normala o alimentezi odata si cand pleci, odata cand te intorci, oricum sa iti explic tie e ca si cum as vorbi cu un caine mort, tu sti una si buna, ai ochelari de cal, ca idee, am pornit diesel-ul, il las o ora asa sa mearga in parcare degeaba, sper sa ajunga noxele la tine.