Noul BMW M4 Competition Cabriolet debutează cu tracțiune integrală și plafon soft-top
Constructorul bavarez de automobile tocmai a lansat noul M4 Competition Cabriolet M xDrive. Pe lângă sistemul de tracțiune integrală (premieră absolută), modelul german vine cu un plafon de tip soft-top.
Noua generație BMW M3 și M4 a debutat în toamna anului trecut. Acum, o dată cu venirea sezonului cald, a venit momentul să facem cunoștință cu versiunea M4 Competition Cabriolet M xDrive.
PENTRU PRIMA DATĂ CU TRACȚIUNE INTEGRALĂ
Un nume destul de lung, din care trebuie să reții doar că modelul bavarez este echipat, pentru prima dată, cu tracțiune integrală.
Este același sistem de tracțiune integrală care a debutat o dată cu actualul M5. Cei 510 CP și 650 Nm dezvoltați de motorul de 3.0 litri, twin-turbo, sunt livrați în mare parte punții spate, puntea față intervenind doar atunci când este nevoie.
Mai mult, sistemul M xDrive are trei moduri de funcționare: 4WD, 4WD Sport și 2WD. Cel din urmă oferă o experiență clasică de mașină cu roți motrice spate.
Că tot suntem la acest capitol, mai trebuie să amintim transmisia automată M Steptronic cu opt rapoarte. Cu acest pachet, noul BMW M4 Competition Cabriolet M xDrive atinge 100 de km/h în 3.7 secunde, iar viteza maximă poate fi crescută până la 280 km/h cu pachetul opțional M Driver. În caz contrar, se oprește la 250 km/h.
Fiind un vârf de gamă, decapotabila bavareză vine în standard cu suspensie adaptivă M și sistem de frânare M Compound. Frânele M Carbon sunt opționale și propun discuri de 400 mm pe față și de 380 mm pe puntea spate.
PLAFON SOFT-TOP
Plafonul retractabil este de tip soft-top. De fapt, BMW îl descrie ca fiind "un acoperiș inovator panel bow" care combină beneficiile practice ale unui hard top cu estetica elegantă a unui acoperiș din stofă. Unul dintre avantajele sale fiind că este cu 40% mai ușor decât plafonul hard top al vechiului model.
Acționarea plafonului durează 18 secunde și poate fi realizată la viteze de până la 50 km/h. Când este coborât, portbagajul are o capacitate de 300 de litri, o creștere de 80 de litri. Atunci când acoperișul este închis, volumul portbagajului este de 385 litri.
Plafonul este disponibil în două nuanțe, inclusiv Negru Moonlight.
Din punct de vedere estetic, noul BMW M4 Competition Cabriolet M xDrive nu este diferit de un M4 obișnuit. Farurile LED, jantele de 19 inch pe față și 20 pe spate, instrumentarul de bord digital cu ecran de 12.3 inch, display-ul central de 10.25 inch, volanul M îmbrăcat în piele și scaunele sport sunt standard.
Clienții pot bifa și scaunele M Carbon, care sunt cu 9.5 kilograme mai ușoare decât cele standard.
via BMW
Ar trebui judecati in piata publica de catre popor toti cei care-si cumpara masini care nu sunt limitate din fabrica la 180km/h.Rusine!