Noul BMW Seria 2 Gran Coupe a intrat în producție. Start de la 39.000 euro în România

Publicat vineri, 01.11.2024 12:43 de Tiberiu Safta

BMW a dat startul producției noii Seria 2 Gran Coupe. Versiunea actualizată a berlinei compacte este produsă în Germania, la uzina BMW de la Leipzig. Totodată, aflăm și prețurile oficiale ale noului model pe piața din România.

Constructorul bavarez a demarat producția noii Seria 2 Gran Coupe. Noua versiune actualizată a berlinei de dimensiuni compacte primește un design aproape identic cu cel văzut la noua Seria 1, un interior revizuit, fără tapițerie din piele, dar și 4 motorizări.

La momentul lansării, noul BMW Seria 2 Gran Coupe este disponibil cu două motoare diesel de 150, respectiv de 163 de cai putere, dar și cu două motoare pe benzină. Primul dintre acestea livrează 170 de cai putere. Cel de-al doilea motor pe benzină este disponibil exclusiv pentru versiunea de performanță M235 xDrive, care dezvoltă 300 de cai putere.

Paleta de culori a noului model include două nuanțe uni, 7 culori metalizate și 4 nuanțe din gama BMW Individual. Plafonul poate fi vopsit într-o culoare contrastantă neagră.

Producția noului BMW Seria 2 Gran Coupe are loc la uzina de la Leipzig, în Germania. Noul model este disponibil acum și în România. Versiunea de bază 218d are un preț de pornire de 38.973 euro. Urmează apoi versiunea 220, cu motorul de 170 de cai putere, care pleacă de la 39.449 euro.

Versiunea diesel mai puternică, 220d, de 163 de cai putere, are un preț de pornire de 40.963 euro. La final, vârful gamei, M235 xDrive, pleacă de la 56.882 euro în țara noastră.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL BMW Seria 2 Gran Coupe
PREŢ DE PORNIRE
(€ cu TVA)
218d 150 CP
360 Nm
38.973
220 170 CP
280 Nm
39.449
220d 163 CP
400 Nm
40.963
M235 xDrive 300 CP
400 Nm
56.882

BMW Seria 2 Gran Coupe vs. principalii rivali în România (versiuni de bază)
MODEL/VERSIUNE PUTERE (CP) ACCELERAȚIE 0 - 100 KM/H (SECUNDE) CONSUM MIXT (l/100 km) PREȚ DE PORNIRE (EURO, CU TVA)

BMW Seria 2 Gran Coupe 218d

2.0 DIESEL

150 8.4 5.0 38.973

Audi A3 Sedan 30 TFSI

1.5 BENZINĂ

116 9.7 6.6 29.200

Mercedes-Benz Clasa CLA 180 Coupe

1.3 BENZINĂ MILD HYBRID

136 + 14 9.4 5.9 39.300

via BMW

  • I win, vineri, 01.11.2024 14:48

    39.000 pt ceva ce seamana cu Kia , nu mai bine dau 32k pe un ProCeed full ?

  • @I win, vineri, 01.11.2024 15:26

    Doar seamana cu Kia, dar ca si fiabilitate e net inferior. Kia ofera garantie mai buna si e mai fiabila. Se vinde foarte bine prin vest. Insa in Romania clar nu va avea trecere in fata acestor masini super sportive cu motoare imputite DIZAL de 150 CP. Daca si cu 150 CP unii se cred smecheri si ca au pus mana pe o masina sportiva, atunci e grav. Romanii inca mai cumpara semne de masini din pacate.

  • Jian de la Calafat, vineri, 01.11.2024 19:17

    Constat ca motorul Diesel este in continuare maltratat cat se poate de nemeritat. Pe cale de consecinta, balansul care-ar fi trebuit mentinut in evantaiul optiunilor(dpdv al puterii maxime), intre Otto/Diesel se identifica rapid cu notiunea abstracta. Unde-i versiunea 225d ? Cum sa privezi un model BMW de segment C tocmai de reala delectare, de indiscutabila seducere, de atat de dezirabila subjugare a posesorului datorata exclusiv multitudinii atuurilor pe care le poseda? Ireprosabilul a devenit intre timp un handicap?!? ....Straniu. Trebuia mizat in continuare pe acel Twin-power turbo (225 CP/ 450Nm ), detinatorul unor valori de putere si cuplu care erau sinonime cu etalonul performantelor la clasa i4 2.0L.

  • Ambulanța, vineri, 01.11.2024 20:07

    Ni-no-ni-no!

  • @Jian, sâmbătă, 02.11.2024 11:59

    Stii cumva daca la astea sasiul se rupe in mers? https://insideevs.com/news/732140/bmw-i4-recall-chassis-beam/

  • Jian de la Calafat, duminică, 03.11.2024 11:33

    @@ Am impresia ca ai cam incurcat lucrurile. Modelul BEV i4 chiar n-are ca sa caute in interventia ta, dar si intr-o posibila contraargumentatie, mai ales ca nici nu face parte din aceiasi clasa cu Seria 2 Gran Coupe. Sau, cine stie, fortuit, ai reusit sa faci propaganda taman motoarelor cu combustie interna...:)) Am afirmat: "......sinonime cu etalonul performantelor la clasa i4 2.0L." i4, pentru cei care stapanesc domeniul, se traduce prin patru cilindri pozitionati in linie de-a lungul arborelui cotit, evident ICE, a carei capacitate cilindrica insumeaza cca. 2000 cm3 in cazul propulsorului respectiv. Cred ca acum este destul de clar.