Noul Chevrolet Blazer EV debutează cu până la 565 CP și 515 km autonomie maximă
Chevrolet a publicat primele imagini și informații despre noul model cu zero emisii Blazer EV. Acesta va putea fi configurat atât cu tracțiune față cât și cu roți motrice spate și tracțiune integrală.
Constructorul american de automobile a publicat primele imagini și o serie de informații despre noul model cu zero emisii Blazer EV. Acesta poate fi deja rezervat pe piața locală și pornește de la 44.995 de dolari.
4 VERSIUNI, INCLUSIV UNA SS
Chevrolet Blazer EV este oferit în mai multe versiuni și anume 1LT, 2LT, RS și SS. În funcție de alegerea făcută, clienții primesc jante cu diametrul cuprins între 19 și 22 de inch, grilă frontală neagră, praguri aerodinamice, faruri LED, elemente de protecție din plastic și un portbagaj care se deschide automat când te apropii de el.
Pentru interior, americanii au pregătit un instrumentar de bord digital, cu ecran de 11 inch, iar sistemul multimedia vine cu un display uriaș, de 17.7 inch. Tot în funcție de versiunea aleasă, noul Blazer EV oferă, printre altele, scaune față ventilate și încălzite, dar și un plafon panoramic.
Tehnologia de condus semi-autonom Super Cruise, care funcționează pe aproximativ 322.000 de kilometri de autostradă (SUA și Canada), este inclusă pe lista de sisteme de asistență.
TRACȚIUNE FAȚĂ, ROȚI MOTRICE SPATE ȘI 4X4
În ceea ce privește departamentul tehnic, trebuie menționat că noul Chevrolet Blazer EV poate fi configurat cu roți motrice față, roți motrice spate și, desigur, tracțiune integrală. Versiunea de bază, Blazer EV 1LT, vine cu tracțiune față și o autonomie de până la 398 de kilometri.
În cazul lui Blazer EV 2LT, tracțiunea față este standard, iar cea integrală opțională. Mulțumită unei baterii mai mari, această versiune poate parcurge până la 472 de kilometri.
Cea mai mare autonomie o va avea versiunea Blazer EV RS și anume 515 kilometri cu o singură încărcare.
Dacă vorbim despre versiunea de top Blazer EV SS, tracțiunea integrală este standard în cazul ei. Cu un plin de baterie, modelul electric, care oferă 565 CP și 878 Nm, poate parcurge până la 467 de kilometri.
Americanii de la Chevrolet nu au oferit prea multe detalii despre încărcare, dar au precizat că, la o stație rapidă de 190 kW, 10 minute de așteptare sunt de ajuns pentru o autonomie de 126 kilometri.
via Chevrolet
Mașină de show-off și cam atât. Ce să faci cu 565 CP? Dacă tot ni se impun electricele, măcar să fie mașini accesibile, eficiente și care să ofere o încărcare rapidă. Ah, și soluții pentru baterii mai ieftine ca electricele să poată fi viabile și ca SH pentru cei cu venituri mai mici. Asta ar fi cu adevărat o revoluție tehnologică, nu ce ne tot prezintă producătorii. Și mai trebuie și un design atrăgători, nu mașini parcă scoase din Transformers. Hyundai a înțeles asta și oferă ceva interesant la capitolul design cu Ioniq 5, Ioniq 6 și noul concept retro-futurist N Vision 74 insipirat dintr-un concept Hyundai Pony din 1974, dar care aduce aminte și de DeLorean.