Noul circuit Transilvania Motor Ring a fost inaugurat: BMW a sărbătorit evenimentul prin livrarea exemplarului cu numărul 40 al lui M4 pe piața din România

Publicat miercuri, 14.11.2018 15:29 de Daniel Popescu, Foto: Federatia Romana de Motociclism

BMW a livrat cea de-a 40-a unitate M4 pe piața din România cu ocazia inaugurării noului circuit Transilvania Motor Ring de lângă Târgu Mureș.

România are începând din luna noiembrie un nou circuit de curse, care a fost inaugurat la 12 ani de la începerea lucrărilor.

Pe numele său complet Transilvania Motor Ring, noul circuit este poziționat în comuna Cerghid din apropiere de Târgu Mureș, are o lungime de 3708 metri și o lățime cuprinsă între 11 și 14 metri.

Proiectul acoperă o suprafață de 35 de hectare, include tribune, hotel și restaurant și este administrat de Consiliul Județean Mureș, iar la evenimentul de lansare au participat numeroși sportivi.

Circuitul poate fi închiriat pentru o zi pentru evenimente sportive cu spectatori pentru circa 30.000 de euro. De asemenea, circuitul poate fi închiriat inclusiv pentru evenimente private, caz în care prețul este de aproximativ 6.000 de euro pentru 12 ore în perioadă mai - august.

Cu această ocazie, BMW a participat de asemenea la lansare pentru a livra cea de-a 40-a unitate M4 de pe piața din România. Este vorba despre un BMW M4 Competition cu motor de 450 de cai putere echipat cu frâne ceramice M, M Driver Package și  jante de 20 de inch în design 666M. De asemenea, unitatea are și accesorii originale de tuning BMW M Performance, inclusiv un pachet de componente din fibră de carbon, volan M Performance şi evacuare BMW M Performance.

Via BMW

  • tzenu_bmw, miercuri, 14.11.2018 16:27

    Oare cat ar costa sa mergi sa te dai 2-3 ore cu masina personala..... E la 30-35 km departare de unde locuiesc si deci as fi oarecum interesat.

  • mircea badea, joi, 15.11.2018 04:15

    de ce se numeste transilvania? si-au bagat ungurii coada?

  • bogdan, joi, 15.11.2018 10:09

    DE CE NU?

  • @tzenu_bmw, joi, 15.11.2018 12:43

    Te cred ca tentatia e mare, dar daca tii la masina ta si daca vrei sa o mai pastrezi in stare buna o perioada mai lunga de timp, iti recomand sa nu o torturezi pe circuit. Masinile de strada obisnuite se uzeaza incredibil de repede dupa doar cateva ture pe circuit. Daca ai de gand sa stai cu ea 2-3 ore pe pista, o poti duce direct la remat, in caz ca nu crapa dupa cateva ture. Cine stie, poate ai masina preparata ....

  • noname00, joi, 15.11.2018 16:03

    @tzenu_bmw - undeva in jurul a 100-150 lei este pe alte circuite o sesiune de ~20 min. Ma astept sa fie un pret similar @@tzenu_bmw - uzurile sunt mai mari, dar nu sunt chiar asa extreme precum crezi tu. Tura de incalzire, 2-3 ture rapide si apoi tura de racire este o metoda buna de a proteja masina. 2-3h nu rezista oricum corpul sau rezervorul. Recomand un track day oricui, aprope orice masina ar avea atata timp cat este intr-o conditie buna de functionare, in specilal la sistemul de franare. Doar sa fii atent la ceea ce faci si la cei din jur. Consider ca este cel mai sigur mod de a afla cum se comporta o masina la limita.