Noul Ford Maverick Tremor: suspensie îmbunătățită și "cruise control" pentru off-road
Ford a publicat primele imagini și informații despre noul Maverick Tremor. Gândit ca un pachet care să facă pick-up-ul american mai capabil în off-road, acesta va putea fi comandat începând cu luna septembrie.
În 2021, Ford a lansat noul Maverick, un pick-up de dimensiuni relativ mici și, mai presus de toate, accesibil. Acum, constructorul american de automobile vrea să îi crească abilitățile pe teren accident, odată cu lansarea noului Maverick Tremor.
Gândit ca un pachet, pe care clienții îl pot bifa numai alături de nivelurile de echipare XLT și Lariat, Tremor propune, înainte de toate, o serie de modificări estetice.
Avem o grilă nouă, spoiler frontal revizuit, cârlige de ancorare, faruri și stopuri cu tentă fumurie, jante de 17 inch și o serie de accente în nuanța Portocaliu Tremor.
Pentru interior, Ford a pregătit o tapițerie în culoarea Negru Onyx, cusături contrastante Portocaliu Tremor, iar logo-ul Tremor a fost brodat pe tetiere.
Special pentru amatorii de off-road, Maverick Tremor vine cu o suspensie îmbunătățită, o gardă la sol ridicată cu 25 de milimetri (comparativ cu modelul standard), scuturi din oțel, radiator pentru răcirea transmisiei și sistemul Trail Control. Acesta din urmă este un fel de cruise control pentru teren accidentat.
În consecință pick-up-ul american are acum un unghi de atac de 30.7 grade și un unghi de degajare de 22.2 grade.
Pachetul Tremor Off-Road poate fi comandat alături de motorizarea hibrid de 2.5 litri, cu roți motrice față, sau de propulsorul de 2.0 litri EcoBoost. Acesta din urmă dispune de 253 CP pe care îi livrează ambelor punți.
Așa cum spuneam, noul pachet poate fi comandat începând cu luna septembrie.
via Ford