Noul Honda Civic se pregăteşte de lansare: acesta este spatele compactei nipone

Publicat miercuri, 31.08.2011 12:10 de Mircea Meșter

Honda a publicat astăzi un teaser care anunţă prezentarea noului Civic la Salonul de la Frankfurt. În imaginea japonezilor putem vedea noua formă a spatelui lui Civic.

Japonezii de la Honda preferă să-şi "încălzească" fanii foarte bine înainte de o mare lansare. Este şi cazul noii generaţii a modelului Civic. Aceasta va fi lansată la Frankfurt, în 13 septembrie, dar Honda dezvăluie puţin câte puţin detalii şi elemente ale noului model, preferând o astfel de prezentare în detrimentul uneia directe, aşa cum se întâmplă în cazul majorităţii modelelor noi care vor fi lansate la salonul german.

Astfel, după ce acum câteva zile ne-a arătat cum au lucrat inginerii japonezi la îmbunătăţirea izolării fonice a habitaclului, Honda ne arată astăzi un teaser cu noile stopuri ale modelului său. Acestea reprezintă o evoluţie stilistică evidentă faţă de deja vechiul Civic şi aduce în prim plan aceleaşi linii interesante pe care le regăsim pe Insight, hibridul prin excelenţă pentru cei de la Honda.

Stopurile noului Civic vor avea o formă triunghiulară, urmând să fie legate stânga-drepta de o bară care va lua locul stopurilor de pe lunetă. Pe lângă funcţia stilistică, forma noilor stopuri au şi un evident caracter aerodinamic, aceasta sporind cifrele de consum prin îmbunătăţirea coeficientului aerodinamic. Evident, aceste upgrade-uri au şi un preţ, acesta părând să fie cel al vizibilităţii posterioare.

Noul Civic va fi disponibil în Europa în prima fază exclusiv în versiune hathcback cu cinci uşi, oficialii Honda fiind rezervaţi în a publica alte informaţii despre modelul lor compact. Automarket va reveni cu imagini şi informaţii oficiale imediat după ce acestea vor fi disponibile.

via | Honda

  • barichelu, miercuri, 31.08.2011 12:44

    bitifiul

  • eu, miercuri, 31.08.2011 13:59
    ...

    * Aripa spate pare un pic mai evazata si rotunjita fata de modelul curent. * Se poate observa usor evolutia stopurilor catre cele cu tehnologie led In rest pare sa fie o evolutie cuminte (nicidecum radicala) a modelului curent folosind linii mai rotujite, in trend. Despre motorizari vom afla cand vom afla... pana atunci doar speculatii :)

  • adi, miercuri, 31.08.2011 14:10
    Facelift?

    Sa nu faca astia prostia sa ne "surprinda" cu asa-zisul noul CIVIC care e defapt un facelift la actualul model, lucru care se intampla mai la majoritatea marcilor in ultima vreme. Sper totusi sa vina cu motorizari atractive si pentru piata europeana, ca daca pun 2.4 si aici pe Type-R, o sa fie mai rare hondele ca Rolls-urile.

  • McLaren, miercuri, 31.08.2011 15:09
    motorizari

    ...pai la diesel cel putin o sa ramana acelasi 2.2. O chestie care nu vinde in europa. Era o stire de curand referitor la faptul ca l-au facut sa emita mai putin CO2. Cum europa taxeaza enorm pentru motoare peste 2L si proportia e cam de 50-50 benzina/diesel..dintr-un foc si-au redus foarte mult plaja de cumparatori. Europa nu e in targetul lor.

  • LEE, miercuri, 31.08.2011 15:20
    diesel 1.7 de 115-120 CP

    Baietii din Germania vorbesc de un diesel de 1.7 l si 115-120 CP ( plus ca pentru piata asiatica se lucreaza la unul asemanator pentru Jazz, City si Brio )

  • george, miercuri, 31.08.2011 16:06
    WHAT ABOUT THE JAPANESE BOYS?

    @ LEE Ii astept pe baietii din Japonia sa vorbeasca ca ei se pricep tare la vorbit. Ca sa fie tacamu` complet, ar trebui sa apara si un Kazuo din asta sa spuna el cum vor ajunge din urma concurenta europeana cu noul motor diesel...

  • lorinczi.thomas, miercuri, 31.08.2011 16:58

    In mare acelasi design de OZN

  • bbb, miercuri, 31.08.2011 18:12

    Gheorghe ca de obicei locul tau este printre oi.

  • krm, joi, 01.09.2011 01:09

    Cam cat de patetic poate fi un taranoi care isi cumpara o masina cu motor diesel de 2.2 litri cu un pret in jurul sumei de 20.000 (nu zic mai mult) de euro si se plange ca impozitul este 'enorm'. . .adica nici 200 de euro ?! Asta e omul care da toti banii pe care nu i are pe o masina. . .

  • LauCalin, joi, 01.09.2011 08:38
    @george

    Eu nu am intalnit un proprietar de japoneza care sa se planga de masina lui. Tu? In schimb stiu proprietari de japoneze care si-au cumparat a doua oara tot o japoneza, tot de aceasi marca. Si a treia oara chiar.

  • danutz, joi, 01.09.2011 09:44
    evolutia honda

    De la motoare stratosferice, comportament de cart si inginerie cu 2 generatii inainte de toti, la niste lesinaturi plicticoase, uratele, puturoase si cat se poate de banale pe 'dedesubt'. Cam asta ar fi pe scurt. Niste stopuri cu led nu vor rezolva problema lor in Europa, care incepe sa devina destul de grava. Si nu numai in Europa. Astia ori se aliaza cu cineva, ori regandesc toata marca, dar ceva tot trebuie sa faca. Nu-mi vine sa cred cat de repede au inceput s-o ia la vale cu totul.

  • george, joi, 01.09.2011 11:14
    TRAIM IN LUMI DIFERITE, SE PARE

    @ LauCalin De cand cu discutiile astea referitoare la Honda, am inceput sa mai trag lumea de limba in privinta japonezelor in general si in privinta Honda in special. Am gasit si oameni care erau multumiti, am gasit si oameni care erau mai mult decat dezamagiti, n-o sa crezi, mai mult de Honda decat de Toyota. Pe langa suspensia superrigida a Civic-ului (inclusiv cel "civil"), am fost socat sa aud oameni care s-au plans de numeroase probleme tehnice atat la Civic cat si la Accord: difuzoare, cutie de viteza, punte spate, baterie, frane, etc... Desi e presarata cu formule de exprimare "simple", analiza lui danutz este una cat se poate de pertinenta, din pacate. Se pare ca actionarii holdingului Honda sunt mai disperati dupa bani decat altii pentru ca nu vor sa cheltuie prea mult cu R&D-ul...

  • danutz, joi, 01.09.2011 15:50

    George, la mine a fost caz concret: prietena fratelui meu si-a luat Civic, sfatuita fiind insistent de mine, ca Honda e speciala si foarte buna (vroia Golf sau Leon, i-am zis sa nu se incurce cu masinile germane ca e groasa). M-am si ciondanit putin cu frati-miu pe tema asta, dar pana la urma au decis sa mearga pe mana mea. A schimbat caseta de directie, amortizoare pe spate iar capacul a fost pus de inlocuirea ambreiajului la aproximativ 50.000 km, asta in conditiile in care mai mult de jumatate din km i-a facut pe DN1. Dupa ce m-au boscorodit pt sfat, au vandut masina destul de ieftin. Eu, socat, eram convins ca au nimerit ei o masina mai proasta, stiind de pe la diversi amici cu Honde de 10-15 ani, care merg brici si acum, ca sunt solide ca o stanca. Dupa ce am aruncat o privire-doua pe forumuri, mi-am dat seama ca actuala generatie nu mai are nici o treaba cu vechile modele. Mi-e si teama sa ma gandesc cam ce vor face si cu noua generatie, avand in vedere ca nu mai au in calcul nici macar o varianta cu 3 usi sau sport, o decizie probabil tot de natura financiara.

  • LauCalin, joi, 01.09.2011 15:51
    @george

    Vorbesc de cazuri concrete, pe care le stiu (si oamni si masini) si au o cu totul alta parere despre masinile lor. Da, nu sunt ele cele mai confortabile, incapatoare sau nu au cea mai buna tinuta de drum din clasa, insa fiabilitatea este la inaltime. Un alt dezavantaj pe care l-am vazut la Homda e intretinerea cam scumpa. Vorbeam cu cineva care si-a cumparat Accord nou si la revizia de 90000 de km parca (sau oricum undeva pe-acolo) l-a costat 2000 de lei. Cred ca nici la Mercedes nu e atat de mult la km aia. Culmea e ca mai asteapta cativa ani sa apara un nou Accord si vrea sa si-l cumpere. In privinta politicii marcii, cam asa e. Degeaba ai masini bune daca lumea nu stie de ele.

  • george, joi, 01.09.2011 17:50
    STIAI CA MERELE SUNT BUNE SI AI RECOMANDAT CAISE

    @ danutz Daca Hondele de 10-15 ani erau bune, tot pe alea trebuia sa le recomanzi (desi probabil ca n-ar fi existat entuziasm pentru asa ceva). Asa sunt si Volkswagen-urile. Cele facute acum 15 ani au creat mitul fiabilitatii si calitatii Volkswagen. Cele din ziua de azi...sunt cu totul altceva. @ LauCalin Si eu tot de cazuri concrete am vorbit (la fel ca si @danutz). Sa nu uitam ponderea japonezelor in piata romaneasca: dupa o estimare ochimetrica si cu foarte mare indulgenta, 5 %. E normal sa fie putini nemultumiti de ele fiindca...sunt putini. In alta ordine de idei, o revize de 90.000 nu ar fi foarte scumpa daca ar fi si altceva peste ulei si filtre (nu stiu exact ce presupune concret o astfel de revizie; daca pui si o curea de distributie si niste bujii, e oferta)

  • bbb, vineri, 02.09.2011 14:29

    Bagati la cap un lucru Nu moare Honda cand vor taranii romani, asta este clar. Oricum Honda nu prea isi arunca privirea spre piata europeana, la ei baza este America si Japonia.

  • LauCalin, vineri, 02.09.2011 19:42

    Fiabiliatea masinilor japoneze nu prea este cunoscuta in Romania. Defapt nu e cunoscuta deloc, altfel vanzarile ar fi mult mai mari. Ce sa-i vorbesti romanului de Honda sau Mitsubishi pentru care masina nemteasca e sfanta si ce face neamtu' nici dracu' nu face?!

  • bbb, vineri, 02.09.2011 23:33

    Pai si normal ca nu este cunoscuta pt ca cu Honda nu poti sa cari cartofi pe camp tarane.

  • george, luni, 05.09.2011 15:13
    SAPTE DINTR-O LOVITURA

    Ce-mi place mie de cate unii de pe site-ul asta... Incercand cu disperare sa loveasca in stanga (Volkswagen) si-n dreapta (Audi), bbb a reusit uimitoarea performanta de a-i da un sut in gura lu` Honda ( "cu Honda nu poti sa cari cartofi pe camp" = Honda e o masina atat de proasta incat se rupe daca intri cu ea pe camp iar portbagajul e atat de mic si de prost gandit incat nu poti sa bagi saci de cartofi inauntru) si de a-l flegma magistral pe un baiat/nene care, culmea, incerca si el sa apere Honda ("tarane")... Absolut magnific...superb...

  • lorinczi.thomas, sâmbătă, 29.10.2011 20:15

    In mare acelasi design de O.Z.N....