Noul Isuzu D-Max EV: camioneta electrică are o autonomie de peste 260 km

Publicat miercuri, 30.04.2025 10:56 de Tiberiu Safta

Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri.

Isuzu D-Max, singurul model al mărcii japoneze care este comercializat în Europa, tocmai a primit prima sa versiune electrică de serie. Noul model, botezat D-Max EV, arată identic cu versiunea cu motoare termice, diferența fiind, evident, un propulsor electric.

În locul motorului diesel tradițional întâlnit la D-Max, noua versiune electrică este propulsată de două motoare, unul pentru fiecare punte. Întreg agregatul dezvoltă 188 de cai putere și un cuplu de 325 Nm. De aici rezultă o repriză de accelerație de la 0 la 100 km/h în 10.1 secunde și o viteză maximă de aproximativ 130 km/h.

Cele două motoare sunt alimentate de un acumulator de 66.9 kWh, care asigură o autonomie de 262 de kilometri în regim WLTP. Bateria poate fi încărcată până la o putere de 50 kW, ceea ce înseamnă că repriza de încărcare de la 20% la 80% durează o oră.

Față de versiunea obișnuită, noul D-Max EV primește o suspensie spate nouă, în configurație De Dion. Acest aranjament al suspensiei înlocuiește configurația cu arcuri cu foi, prezentă la versiunea cu motoare termice.

Noua versiune electrică are o gardă la sol de 210 milimetri și poate să treacă prin vaduri de apă adânci de până la 600 milimetri. Noul model are un unghi de atac de 30.5 grade și un unghi de degajare de 24.2 grade. De asemenea, Isuzu D-Max electric primește și un nou mod de rulare, Rough Terrain Mode, pentru off-road extrem.

La cântar, noul D-Max electric are o masă de 2350 kilograme. Acesta are o capacitate de încărcare de 1000 de kilograme și poate să tracteze vehicule până în 3.5 tone.

Deocamdată, Isuzu nu a anunțat prețurile noului D-Max electric. Livrările primelor exemplare vor începe abia din martie 2026.

via Isuzu

  • Fast_and_Curious, miercuri, 30.04.2025 12:35

    Cand vor vedea ce vanzari slabe au, vor da vina pe clienti ca nu inteleg conceptul. Cum sa vii in Anno Domini 2025 cu un pick-up truck electric cu o baterie minuscula (66,9 kWh este prea mica pentru o astfel de masina), dar si cu capacitati de incarcare de acum 5 ani. 50kW este o valoare foarte mica fata de optiunile tehnologice disponibile. Iar pana anul viitor cand vor incepe livrarile, tehnologia va evolua si mai mult.

  • Banditos, miercuri, 30.04.2025 12:39

    Lasati-ma sa ghicesc, si va fi comercializat exclusiv pe piata australiana. Corect?

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 30.04.2025 14:49

    Sistemul de propulsie/incarcare/baterie pare luat de pe Temu. Arhaic.