Noul KG Mobility Tivoli facelift. Adio Ssangyong, bun venit KG! Preț de aproximativ 12.800 euro

Publicat vineri, 02.06.2023 11:01 de Tiberiu Safta

KG Mobility, fostul SsangYong Motor, a lansat o nouă versiune actualizată pentru SUV-ul său compact Tivoli. Noul model primește un design frontal revizuit, precum și noua identitate a mărcii.

La sfârșitul lunii martie, constructorul sud-coreean de automobile SsangYong Motor și-a schimbat oficial numele în KG Mobility. La scurt timp după această schimbare de identitate, producătorul asiatic a început deja să-și actualizeze modelele cu noul nume și cu un aspect estetic proaspăt.

Cu această ocazie, KG Mobility a lansat în Coreea de Sud noul Tivoli facelift. Această actualizare aduce, în primul rând, noua identitate a mărcii, astfel încât, începând din acest moment, noul model renunță complet la numele SsangYong. Alături de asta, Tivoli primește și un design revizuit al părții frontale, cu o bară de protecție nouă și care îl face pe SUV-ul compact să pară mai sportiv decât până acum.

Datorită noului design, noul KG Mobility Tivoli are acum o grilă superioară subțire, alături de o priză de aer mare montată în bară și acompaniată de elemente de protecție în jurul acesteia. Tot aici mai observăm și un design nou al luminilor secundare montate în bară, în timp ce farurile principale rămân neschimbate ca design.

O altă noutate la exterior este reprezentată și de noile jante de 18 inch, alături de praguri laterale revizuite, cu elemente de protecție care imită aluminiul și un scut de protecție nou montat sub bara din spate. Tot aici avem și inscripția Tivoli cu litere mari pe ușa hayonului, precum și noua emblemă KG Mobility, situată în partea din dreapta jos.

Interiorul noului Tivoli facelift este în mare parte neschimbat față de vechea versiune. Totuși, o noutate aici este panoul de comandă pentru sistemul de climatizare, care primește acum butoane tactile. Scaunele pot fi acum îmbrăcate în piele nouă, iar clienții vor putea alege și elemente de decor în culori diferite: portocaliu, negru sau gri two-tone.

Noul model păstrează instrumentarul digital de 10.25 de inch și ecranul central de 9 inch. Ca dotări, noul KG Mobility Tivoli mai primește 14 sisteme de siguranță active și nu mai puțin de 7 airbag-uri.

Gama de motorizări a noului Tivoli facelift este compusă din două propulsoare pe benzină. Primul motor, o unitate de 1.6 litri aspirată natural, dezvoltă 126 de cai putere și un cuplu de 155 Nm. Al doilea motor, un agregat de 1.5 litri turbo, este capabil să ofere 163 de cai putere și un cuplu de 260 Nm. Indiferent de motorizarea aleasă, noul Tivoli facelift primește exclusiv o cutie automată cu 6 trepte.

Puterea este transmisă către roțile din față. Opțional, clienții pot alege și un sistem de tracțiune integrală.

Noul KG Mobility Tivoli facelift este deja disponibil pe piața din Coreea de Sud. Prețul de pornire al noului model pe această piață este echivalentul a 12.800 de euro.

via KG Mobility

  • Octavian, vineri, 02.06.2023 11:16

    Am avut Tivoli în Familie . Este o masina destul de buna pentru oraș. Sper să își tina prețul mic pe piața ca chiar merita mașinuța.

  • Trilu lilu, vineri, 02.06.2023 14:27

    În sfârșit un preț potrivit clasei.

  • @octavian, vineri, 02.06.2023 21:28

    cum este masinuta de oras daca e suv? ori e matiz ori e rav4? de ce nu fac si un hatch/sedan la fel de ieftin?

  • Octavian, vineri, 02.06.2023 22:12

    Nu este SUV este Crossover . Și da este pentru oraș , este un competitor pentru Kamiq, Arora, Stonic etc (cele cu FWD) Cele cu 4x4 sunt doar puse asa sa fie mai scumpe ca ( Duster,T-Roc,Kona etc ). Cel care o deținea o ținut-o ca masina de zii cu zii . Pentru drum lung avea Ford Mondeo pe vremea aia . Și pentru dus la munte avea un Patrol din 98

  • Marcel, luni, 05.06.2023 21:55

    Asta pățești când pui designeri de mașini de spălat sa deseneze mașini. Prețul este bomba. Finisajele și emoția sunt jalnice. Nu au o directie decât financiară. Te musca de retina când vezi o astfel de atrocitate, dar apoi te gandesti…. Hmm gunoi de Sandero logan sau voma asta

  • @, marţi, 06.06.2023 10:52

    Nu mă, marcele, că voi vreți la 12.000 să fie ieftin, mult și bun. Ca brea la pet, Maybach, dacă se poate.

  • @Dishwasher, marţi, 06.06.2023 11:10

    Citroen a implementat frigiderul pe roți, modele copiate și de concurență. Obiectiv vorbind, carosieria de citroen aircross pix este... decât lafel.

  • CiprianBi, marţi, 06.06.2023 14:55

    Masini bune, dar nu prea inteleg de ce au schimbat numele. Si nu mi se pare un nume mai fericit. Macar de SsangYong mai stia cineva, dar cu numele asta nou...

  • Marcel, miercuri, 07.06.2023 18:55

    Mașini care hidoase care nu te țin 10 ani. Am lucrat la mentenanța acestor mizerii. Toyota e la ani lumina.