Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
Leapmotor a lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric C10. Noua versiune primește un motor pe benzină care funcționează pe post de generator și care asigură o autonomie de 950 de kilometri.
Chinezii de la Leapmotor tocmai au lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric de clasă medie C10. Aceasta este botezată C10 REEV și, față de versiunea obișnuită, primește un motor pe benzină de 1.5 litri care funcționează pe post de generator.
Noua versiune cu range extender a lui Leapmotor C10 este propulsată de un motor electric de 215 cai putere, alimentat de o baterie de 28.4 kWh. Ca o comparație, versiunea pur electrică a modelului are 231 de cai putere și este alimentată fie de o baterie de 52.9 kWh, fie de un acumulator de 69.9 kWh.
Datorită motorului termic pe post de generator, noul Leapmotor C10 REEV are acum o autonomie de 950 de kilometri. Autonomia este de peste două ori mai mare față de versiunea cu bateria de 69 kWh, care are o autonomie de 420 de kilometri. La noua versiune cu motor termic pe post de generator, o încărcare rapidă de 18 minute este suficientă pentru a recupera jumătate din autonomia întreagă.
Noul Leapmotor C10 REEV va debuta public în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles, care va avea loc în perioada 10 – 19 ianuarie. Prețurile noii versiuni nu au fost anunțate deocamdată.
via Leapmotor
Deci motorul de 1.5 cu cca 90cp incarca bateria de ~25kw util in cca 30 minute inseamna o incarcare de 50kwh a motorului termic, peste cat incarca la full hibrid (care are cca 35kwh putere incarcare). Nu e rau deloc, daca mergi pe full termic generator ai un cons de cca 5%. La full hibrid ai 3.5% dar nu poti incarca la priza. Daca pretul la reev ar fi ca la full hibrid ar incepe sa merite reev, parerea mea.