Noul Mercedes-AMG C 43 4Matic: motor de 2.0 litri și 408 cai putere
Mercedes-AMG a lansat noua versiune de performanță pentru Clasa C, numită C43 4Matic. Mașina este disponibilă în variantele sedan și break și este propulsată de un motor de 2.0 litri, care dezvoltă 408 cai putere. Propulsorul dispune de tehnologie derivată din Formula 1.
La câteva zile după ce Mercedes-Benz a confirmat un nou model AMG bazat pe Clasa C, constructorul german a dezvăluit, oficial, noul model de performanță de clasă medie. Mercedes-AMG C43 4Matic debutează, astfel, cu două variante de caroserie, sedan și break, precum și cu un motor cu tehnologie microhibridă.
Noul AMG C43 4Matic este propulsat de un motor cu 4 cilindri, turbo, de 2.0 litri, care dezvoltă 408 cai putere și un cuplu de 500 Nm. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 4.6 secunde pentru sedan, respectiv 4.7 secunde pentru T-Model, cu ajutorul cutiei de viteze automate cu 9 trepte, AMG Speedshift. Viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h pentru versiunile cu jantele de 18 inch, oferite în pachetul standard. Cei care optează pentru pachetul AMG Driver’s Package, care poate include jante de 19 sau de 20 de inch, vor avea viteza de top mărită la 265 de km/h.
Motorul dispune de tehnologie microhibridă. În anumite situații, acest sistem oferă un surplus de 14 cai putere. Turbina compresorului este asistată de un motor electric, ceea ce oferă performanțe mai bune la turații mai mari. Această tehnologie este derivată chiar de la cea utilizată la monopostul de Formula 1 Mercedes.
După cum reiese din nume, noul AMG C43 dispune de sistemul de tracțiune integrală 4Matic. Cu ajutorul acestui sistem, distribuția cuplului poate fi transmisă către punți în proporție de 31% până la 69%. Sistemul AMG Dynamic Select îi permite șoferului să aleagă între 5 moduri de condus: Comfort, Sport, Sport+, Slippery și Individual.
Suspensia adaptivă AMG Ride Control este oferită în dotarea standard, la fel și roți spate viratoare și direcție cu geometrie variabilă. Roțile spate pot vira pană la un unghi de 2.5 grade și lucrează în direcția opusă roților din față până la 100 de km/h. La viteze mai mari, roțile spate lucrează în paralel cu cele din față până la un unghi de 0.7 grade.
Modelul AMG C43 poate fi recunoscut vizual după prizele de aer mărite, o grilă nouă, un difuzor spate și cele patru terminații rotunde ale sistemului de evacuare. La interior avem scaune sport AMG, cu suport lateral mărit, îmbrăcate în piele Artico. Opțional, scaunele pot fi îmbrăcate în piele Nappa, materialul cu care este îmbrăcat volanul. Comenzile volanului includ funcții pentru schimbarea modului de condus.
Habitaclul este completat de sistemul multimedia MBUX, care include ecrane specifice modelului AMG. Software-ul din spatele sistemului poate înregistra date de telemetrie de 10 ori pe secundă. Mai mult, pot fi afișate informații despre timpii pe tur și pe sectoare, atunci când mașina se află pe circuit.
via Mercedes-Benz
foarte interesant. totusi ii lipseste un cablu electric.. si sa schimbe botul de plosnita topita..