Noul Mercedes-Maybach Clasa S este aici: modelul de lux vine cu confort sporit la interior pentru pasagerii spate și numerose tehnologii noi
Noul Mercedes-Maybach Clasa S iese în evidență printr-o serie de opțiuni suplimentare de confort pentru pasagerii din spate. Germanii nu au detaliat încă motorizările, dar au precizat că modelul are tracțiune integrală și direcție integrală.
Daimler a publicat joi primele imagini și informații oficiale despre Mercedes-Maybach Clasa S, versiunea de lux a sedanului premium.
Constructorul german promite cu această ocazie o "redefinire a luxului" printr-o serie de noutăți dedicate în special creșterii confortului la interior.
De altfel, producătorul german menționează că sedanul de lux are un ampatament de 3396 mm, cu 180 mm mai mare decât Clasa S. Lungimea modelului este de 5469 mm, în timp ce lățimea este de 1921 mm, iar înălțimea ajunge la 1510 mm.
Designul capotei și a grilei pentru radiator sunt două dintre elementele prin care Maybach-Mercedes Clasa S se diferențiază de varianta standard, la care se adaugă și inscripția cu numele Maybach.
De asemenea, portierele spate sunt mai late și pot fi echipate opțional cu un sistem electric de deschidere. Tot opțional, clienții pot alege tehnologia Digital Light pentru faruri, care proiectează linii de ghidaj sau simboluri de avertizare pe șosea printr-un sistem de LED-uri.
La interior, Mercedes-Benz menționează posibilitatea de a echipa modelul cu până la 5 ecrane. În pachetul standard este disponibil un ecran central OLED cu diagonala de 12.8 inch, în timp ce instrumentarul de bord digital de 12.3 inch cu o reprezentare 3D a celorlalți participanți la trafic este opțional.
Părțile exterioare ale instrumentarului de bord au nuanța rose-gold, care este folosită inclusiv pentru lumina ambientală cu bandă de LED-uri și funcții inteligente pentru confort și siguranță. Aceasta din urmă este însă tot opțională.
În premieră, Maybach-Mercedes Clasa S poate fi comandat și cu iluminare adaptivă pentru pasagerii din spate, care pot astfel să ajusteze luminozitatea și poziția spotului de lumină. De asemenea, germanii au optat pentru inserții de lemn în partea din spate a scaunelor frontale.
Pasagerii din spate au la dispoziție scaune Executive și pachetul Chauffeur ca standard, astfel că au posibilitatea de a ajusta suprafața scaunului său a spătarului după propriile preferințe.
O altă funcție nouă pentru pasagerii din spate este masajul la nivelul gambei, care face parte din pachetul Seating Comfort împreună cu încălzirea pentru gât și umeri.
În mod surprinzător, Daimler nu a furnizat încă detalii complete despre motorizările disponibile pe Maybach-Mercedes Clasa S. Singurele mențiuni sunt că acestea "provin din portofoliul Mercedes-Benz și sunt parțial asistate electric", element car asigură un "spor de putere de până la 22 CP".
Publicațiile internaționale relatează însă că modelul este echipat în versiunea de bază cu un motor V8 de 4.0 litri și sistem EQ Boost care oferă în total 503 cai putere și un cuplu maxim de 700 Nm. În plus, se vehiculează că versiunea de top va avea un motor V12 de 6.0 litri și 630 de cai putere.
În schimb, constructorul german a confirmat că modelul are sistem de tracțiune integrală standard și cutie de viteze automată 9G-Tronic. Direcția integrală este standard, la fel ca și suspensia pe air AirMatic, în timp ce funcția Dynamic Select permite modificarea individuală a sistemului de propulsie, inclusiv prin alegerea unui mod de condus Maybach care oferă un nivel mai înalt de confort.
Opțional, modelul este echipat cu direcție pentru roțile spate, o funcție utilă în mediul urban care reduce diametrul de bracaj cu până la 2 metri. Astfel, clienții au de ales între direcție pentru axul spate de 4.5 grade sau 10 grade, iar diametrul de bracaj devine 12.4 sau 11.4 metri, în loc de valoarea standard de 13.4 metri.
Suspensia E-Active Body Control este de asemenea opțională. În premieră, Mercedes-Benz folosese și un sistem de compensare a zgomotului la rulare prin folosirea unor "valuri de sunete" pentru a reduce sunetele de frecvență joasă nedorite.
Din punct de vedere al siguranței, Mercedes-Maybach Clasa S preia airbag-urile pentru pasagerii din spate introduse în premieră pe Clasa S. Opțional, sistemul de condus semi-autonom Drive Pilot va fi disponibil începând din a doua jumătate a anului 2021. Acesta va permite mașinii să se conducă singură pe autostradă în condiții de trafic intens, cu viteze de până la 60 km/h.
Noul Mercedes-Maybach Clasa S va fi disponibil pe anumite piețe înainte de finalul anului, însă în Germania va apărea în primăvara anului viitor.
Via Mercedes-Benz
Grilajul ala de neam prost e luat din Vitan Barzesti sau Obor? Gaseau mai ieftin la Valea Cascadelor sambata.Opulenta neamului prost vad ca e acum bicolora,cu accente maronii + un rosu sangerete,ma rog,tot un fel de melena doar ca pe patrunroti.