Noul MG Cyberster, acum disponibil și în România: start de la 77.950 euro

Publicat marţi, 08.07.2025 16:59 de Tiberiu Safta

MG Cyberster, noul model de performanță electric al mărcii britanico-chineze, este acum disponibil și în România. În țara noastră, noul roadster electric are un preț de pornire de 77.950 euro.

După o așteptare destul de lungă de așteptare, noul MG Cyberster a ajuns în sfârșit și în România. Modelul de performanță al mărcii britanico-chineze este disponibil într-o singură linie de echipare și cu doar un singur propulsor.

Astfel, noul MG Cyberster este valabil doar în linia de echipare Exclusive, iar propulsorul este alcătuit din două motoare electrice care dezvoltă împreună 510 cai putere. În această configurație, modelul electric accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.2 secunde și atinge o viteză maximă de 200 km/h.

Bateria are o capacitate brută de 77 kWh, dintre care 74.4 kWh sunt utilizabili. Acumulatorul asigură o autonomie de 443 kilometri în regim WLTP. Încărcarea de la 10% la 80% durează 38 de minute la o stație de încărcare rapidă cu o putere de 144 kW.

În România, noul MG Cyberster are un preț de pornire de 77.950 euro.

via MG

  • Mircea Badea, miercuri, 09.07.2025 08:39

    super masinuta. dar daca il cumperi din china cat costa?

    Dutz, vineri, 11.07.2025 07:45

    La tine Mirceo m-am gândit prima dată când am văzut știrea… dacă tot nu ai punctat cu Tesla, uite o șansă unică ;)

  • Alin, miercuri, 09.07.2025 19:11

    Acest MG la 77.000 euro este o inselatorie uriasa, la fel cum si Alpine si porsche si altele pretind sume nejustificate, doar de marketing.. .. Aici lumea trebuie sa se destepte nitel. Sa trecem de la societatea valorii aparente si cat mai urgent la societatea valorii reale. Valoarea aparenta este aia unde umflam preturile fara motiv, doar ca unu sa seimbuibe si sa pacaleasca pe altul. Societatea valorii aparente este de fapt societatea de inselatorie. Iti vand un produs/serviciu care valoreaza 1 leu dar iti cer 10 lei. Faptul ca platesti chirie foarte mare sau faptul ca bagi in pret bugete de marketing ca ai aruncatr in stanga si in dreapta cu banii, nu aduc nici un fel de beneficiu in plus produsului pentru utilizator. El tot un produs de 1 leu este. In schimb societatea valorii reale se bazeaza pe costul de productie si acolo, orice fel de alte cheltuieli gen marketing chirii, si alte costuri indirecte, nu trebuie sa mai depsasca mai mult de jumatyate din costul de productie. Ai produs 1000 de articole si costul unitar este 100 lei, in plus la acei 100 lei nu mai ai voie sa bagi decat 50 lei / unitate maxim pentru absolut toate celelalte. Fara umflarea pretului pentru sigla sau pentru impresii.