Noul Peugeot 508 scapă pe internet înainte de prezentarea oficială: linii agresive și interior preluat de la SUV-ul 3008

Publicat miercuri, 21.02.2018 13:38 de Mircea Meşter

Așa cum era de așteptat, noua generație a lui Peugeot 508 preia integral interiorul care a făcut furori pe SUV-ul compact 3008. La exterior, sedanul de segment mediu al francezilor primește inspirație de la un concept futurist prezentat de Peugeot în 2017.

Salonul Auto de la Geneva va aduce o noutate foarte așteptată de fanii Peugeot: noua generație a modelului 508, reprezentantul mărcii în segmentul mediu. Până la prezentarea imaginilor și informațiilor oficiale, care vor veni în scurt timp din partea celor de la Peugeot, o agină de Facebook a pasionaților mărcii a dezvăluit deja o serie de imagini la rezoluție mică, dar care fac parte din lotul oficial de prezentare.

Noul Peugeot 508 calcă pe urmele SUV-ului 3008, unul dintre marile succese de piață ale mărcii franceze din ultimul deceniu, și păstrează indicii estetice frontale și posterioare care amintesc de acesta. Însă design-ul noului 508 evoluează vizibil și se îndreaptă într-o direcție anunțată de conceptul Instinct, pe care brandul francez l-a prezentat anul trecut.

De notat că 508 va oferi două versiuni de personalizare a caroseriei, în funcție de motorizarea aleasă. Astfel, 508 GT, cu un look ceva mai sportiv, va fi rezervat versiunilor superioare de putere, după modelul inaugurat de același 3008. În fotografiile scăpate de Peugeot pe internet, varianta GT este subliniată de o nuanță roșie de caroserie.

La interior, noul Peugeot 508 este inspirat masiv din habitaclul SUV-ului 3008, păstrând aceeași așezare a elementelor pe planșa de bord, același design și împrumutând instrumentarul de bord digital cunoscut sub numele oficial i-Cockpit. 

Deși nu există încă informații oficiale legate de motorizări și tehnologiile prezente pe noul 508, ne așteptăm ca noul model francez să preia în mare aceleași unități existente pe SUV-urile 3008 și 5008, ceea ce înseamnă că vom vedea motoare diesel de 1.6 și 2.0 litri și unități benzină turbo de până la 165 CP. Ulterior, Peugeot va oferi în gamă și o versiune hibridă cu încărcare la priză a modelului său.

via Autocar, Peugeot Heritage

  • facelift, miercuri, 21.02.2018 13:45

    Masina este superba! Si interior si exterior. Peugeot rullz!!

  • Ducu, miercuri, 21.02.2018 13:56

    Un design super reușit. Va avea probabil același success ca si 3008. Bravo Peugeot!!!

  • pipo, miercuri, 21.02.2018 14:02

    Cred ca ..m-am indragostit ! Sigur nu a-ti incurcat pozele ? Par a fi furate de la vreun fanclub american al marcii (dac-o exista vreunul ). Aduce a "muscle car" american din toate unghiurile, mai ales din fata zici ca e un CAMARO cu facelift. Chiar si interiorul este tipic american. Daca "leul" european v-a iesi chiar cu design-ul asta pe piata, atunci jos palaria pt. curaj . Si cred ca v-or avea succes daca v-or tine preturile in frau (fiindca 5008-ul cu care tot e comparat aici e cam prea scump, zic eu) .

  • Prince Mohamed Parish vounthe, miercuri, 21.02.2018 14:03

    Un design super reușit. Va avea probabil același success ca si 3008. Bravo Peugeot!!! asteptam cu nerabdare varianta Break[Wgon ] acestuia!

  • @pipo, miercuri, 21.02.2018 14:04

    Pana la a te indragosti, invata limba romana...

  • fisker, miercuri, 21.02.2018 14:18

    wow!! design exterior/interior absolut superb!!! Passat si Mondeo par invechite fata de acest 508. Bravo,Peugeot!!

  • Dumitru, miercuri, 21.02.2018 14:29

    Impecabil! Designul este seducator, felin si dinamic. Se vede ca ii place si lui Mircea, de vreme ce a scris personal articolul ;) Nu il pot contrazice...

  • MM, miercuri, 21.02.2018 14:35

    FRUMOS, SA SPERAM SI LA MOTORIZARI PE MASURA

  • dan_grc, miercuri, 21.02.2018 14:39

    Adevărat, fenomenală mașină la aspect, uși fără rame... Am totuși o mică obiecție, nu cred că erau necesare prelungirile de sub faruri, mai ales că această soluție există și la Renault.

  • wolteanoo, miercuri, 21.02.2018 14:46

    de-a dreptul spectaculos! indiscutabil cea mai frumoasa masina din clasa ei

  • Seth, miercuri, 21.02.2018 15:11

    Misto! Seamana cu Kia Optima.

  • pipo, miercuri, 21.02.2018 15:13

    @pipo : ce ne-am face noi fara cratimele astea, de la ele ni se trage toata "esenta" noastra de romani , nu-i asa ? Gramatica si fonetica (NU Limba Romana) nu mi-au placut nici-odata sa le "aprofundez" mai mult decat era nevoie, recunosc. Acele liniute "stupide" ( intreaba pe oricine stie mai multe limbi sau pe un strain care vrea sa invete gramatica noastra ce crede despre cratimele noastre inainte sa te infurii) ) la care probabil te referi nu o sa te ajute prea mult in viata, te asigur . Incearca sa treci peste (ca altfel o s-o iei razna in ziua de azi ), comunicarea a evoluat mult in ultimii 20 ani si eu personal am incetat de mult sa-mi folosesc functia de "autocorectare" pe care scoala comunista a incercat fortat (dar dupa cum vezi fara rezultat) sa mi-o impuna ca fiind ceva imperios necesar in lupta impotriva capitalistilor si burgheziei. Cinste tie si tuturor celor care stapanesc foarte bine gramatica/fonetica/si toate chichitele limbii noastre dar te sfatuiesc sa nu faci greseala sa "cantaresti" intelectul sau nivelul de cunostinte al unei persoane dupa acest criteriu. Tu vei fi cel care va avea de pierdut. In rest...pace tie !..si zi tu ca nu-i tare frumoasa masinuta asta !

  • Andy, miercuri, 21.02.2018 15:15

    E wow din toate punctele de vedere. Singurul minus e pozitionarea ecranului principal, care daca va arata asa si in cazul variantei finale, e in cel mai prost loc... La 3008/5008 pozitionarea e excelenta.

  • Nelu Pantofaru', miercuri, 21.02.2018 15:19

    Asa da! Arata bine de tot modelul. Big up Peugeot :).

  • nikko, miercuri, 21.02.2018 16:09

    Da, ca aspect e foarte frumoasa, dar nu mi-as lua asa ceva din 3 motive: 1. la fel ca toate celelalte modele din aceasta clasa medie (D), e mult prea mare ca dimensiuni pentru conditiile actuale de spatiu si trafic din majoritatea zonelor urbane - din cauza asta segmentul D e in scadere abrupta, oamenii se orienteaza catre alte tipuri de masini. 2. sedanurile in general, indiferent de clasa, sunt extrem de nepractice. Am condus diverse sedanuri, iar fata de hatchback-uri sau combi-uri diferenta este uriasa la capitolul practicalitate. Exceptie fac oarecum sedanurile tip fastback, gen Skoda Octavia sau fostul Renault Laguna, dar astea au alte dezavantaje cum ar fi incalzirea excesiva a interiorului vara din cauza lunetei mari si foarte inclinate. 3. subiectiv, forma sedan este batranicioasa, chiar daca, repet acest nou 508 arata foarte bine.

  • @pipo, miercuri, 21.02.2018 16:54

    Bai, baiatule... Tu pui cratime unde nu e cazul. Ti-e frica sa nu cumva sa uiti vreuna asa ca arunci cu ele peste tot.

  • dan_grc, miercuri, 21.02.2018 16:55

    @nikko Apetitul tot mai mare pentru SUV-uri te contrazice, de asta acest segment din care face parte 508 scade de la an la an, un om rațional n-ar alege un 5008 4X2 în locul acestui model, dar realitatea ne contrazice. Să fie SUV -uri.

  • Kirotractor, miercuri, 21.02.2018 17:03

    Aham, și franțujii se scapă deci pe ei (pardon, pe net). Lăsînd deoparte aburelile astea ieftine de marketing, Peugeot reușește într-adevăr să imprime o *semnătură* proprie noului 508 (și vechiul era OK, mai reușit oricum decît fratele de platformă C5.) ...Nimic realmente revoluționar însă - doar un design cu proporții mai echilibrate ca-n alte ocazii, fie și cu unele detalii găsibile și la alte sedanuri, de ex. spatele cam de Volvo S60. Țineți minte însă dizgrațiosul 607, ori consola-față enormă a 407-lui, cu botul ăla interminabil de știucă nehalită? Ambele au plăcut totuși unora - mdeh, de gustibus. Motoarele limitate ca putere comparativ cu concurența germană (vom vedea însă dacă 165 CP vor fi de ex. max. pt benzinare) îi pot limita zic eu aria de răspîndire europeană, chiar dacă la el acasă o să înregistreze sigur succesuri. :-)

  • Andy, miercuri, 21.02.2018 17:18

    @Kiro Pana la urma ar inseamna o mare prostie sa se limiteze la 165 cp, nu numai prin prisma concurentei "germane" a Insigniei, germane a Passat-ului sau americane a Mondeo-ului, toate avand motorizari de peste 200 cp, ci si prin prisma modelelor hb compacte care au in variante normale motorizari peste valoare respectiva. Vezi Megane GT, care nu e vreun RS, si care costa mai putin decat valoarea de unde va debuta acest 508 in varianta de baza (actualul 508 porneste de la 23.000 euro pe piata noastra)

  • someone, miercuri, 21.02.2018 17:27

    @kiro: continui sa ma intreb, de ce daca au cumparat opel nu le folosesc macar motoarele pe benzina, unde opel e net superior celor de la psa. in ceea ce priveste masina, in afara de design si interior, nu prea vad multe chestii "revolutionare" . ii spune Gt dar cel mai puternic motor pe benzina e 165 cai iar cel de baza e in 3 cilindri. varianta hybrid va utiliza motorul de 1.6 si un motor electric, ceva deja foarte cunoscut in gama. avem ceva full electric cu o autonomie respectabila? nu, si nici macar o veste despre asa ceva......awd? stiu, stiu, visez si apropo de francezi si peugeot, anul asta apare taxi 5 , tot cu 407 in rol principal

  • Arogantul, miercuri, 21.02.2018 17:46

    Volvo si-a lansat oficial V60-ul iar voi o frecati cu pozele astea "scapate" pe net de peugeot

  • Kirotractor, miercuri, 21.02.2018 20:21

    @Andy: Doar comentam afirmația din articol: * vom vedea motoare diesel de 1.6 și 2.0 litri și unități benzină turbo de până la 165 CP.* ....ba și cu precizarea *vom vedea dacă* - fiindcă PSA are și 1.6 THP-uri de 225-270 CP, ex-dezvoltate cu BMW. @someone: Le zici bine despre motoarele Opel + perspectivele hibrid-electrice, dar nu trebuie uitat că Peugeot le cam feștelește cu hibrizii (v. fostul break diesel-hibrid 508 RXH, scos prematur din gamă din cauza nenumăratelor hibe... hibrid de diverse. :-)) Nici renunțarea la demult promisul 308 R Hybrid cu sutele lui de CP nu-i vreun semn care să le crească tensiunea japo-coreenilor - zic și eu să n-adorm. Mă opresc totuși, că n-am de gînd să... chiar bag juma de normă (moca) p-aici.

  • Kirotractor, joi, 22.02.2018 10:07

    ...Și totuși, e nevoie de completări destule - de ex. - are HAYON - e cu 70 kg mai ușor (în medie) decît fosta generație -...dar și cu 9 cm mai scurt (4,75 m mai exact.) Ca să nu mai zic despre motorizări - benzinarele vor fi deci două, și-n niciun caz SUB 165 CP, dieselurile - 3, iar transmisiile auto - EAT8 Aisin, cu o unică excepție - dieselul de 130 CP: *cette nouvelle 508 sera animée en essence par le 1.6 Puretech décliné en deux puissances, 180 et 225 ch, uniquement associé à la boîte automatique EAT8. En diesel, 3 motorisations : 130 ch (boîte mécanique ou EAT8), 160 et 180 ch exclusivement en EAT8.* P.S. Aștept mînuțele roșii, fiindcă nicio faptă bună nu trebuie să rămînă nepedepsită - mai ales pe la noi, nu-i așa? :-)

  • xxx, joi, 22.02.2018 14:54

    Frumoasa mașină! Dar in Europa: locul I Passat, locul II Superb si restul mult in spate (revistele contabilizează Superb in clasa Passat, iar Octavia o clasa mai jos), cred ca mașina merita sa fie cel puțin la nivelul lui Superb la vânzări, eu sper sa o depășească