Noul Porsche Cayenne GTS: mai multă putere și suspensie preluată de la Turbo GT
Porsche a prezentat oficial noua versiune facelift pentru Cayenne GTS. Noul model primește un motor mai puternic, de 500 de cai putere, precum și o suspensie nouă, preluată de la versiunea de top Turbo GT.
Constructorul german a lansat o versiune facelift pentru Cayenne GTS, o versiune mai puternică a SUV-ului de performanță. Actualizările principale aduse noului model constau într-un motor mai puternic, o suspensie nouă și alte modificări tehnice și vizuale minore.
Cea mai mare noutate se regăsește sub capotă. Noul Porsche Cayenne GTS primește un motor V8 de 4.0 litri bi-turbo care dezvoltă 500 de cai putere și un cuplu de 660 Nm. Față de vechiul Cayenne GTS, motorul noii versiuni este mai puternic cu 40 de cai putere și oferă un plus de 40 Nm de cuplu. Noul agregat este cuplat la o cutie automată Tiptronic S cu 8 trepte.
Astfel, noul Porsche Cayenne GTS facelift accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4.4 secunde și atinge o viteză maximă de 275 de km/h. Bineînțeles, puterea este transmisă către toate roțile. De altfel, sistemul de tracțiune integrală primește acum și un circuit separat de răcire cu apă, o tehnologie preluată de la Cayenne Turbo GT.
Tot de la această versiune din urmă este preluată și suspensia pentru noul Cayenne GTS. Astfel, direcția este îmbunătățită, iar un sistem pneumatic este acum dotare standard. Cu ajutorul acestui sistem pneumatic, garda la sol a noului Porsche Cayenne GTS poate fi coborâtă cu până la 10 milimetri mai mult față de versiunile inferioare ale SUV-ului. Opțional, este disponibil și un sistem de stabilizare activă a ruliului.
Alături de aceste noutăți, Porsche Cayenne GTS mai primește: un eleron adaptiv, prize de aer mai mari în față, etriere vopsite în roșu și faruri și stopuri întunecate. Clienții pot alege pachetul Sport Design Package, care aduce accente negre în zona aripilor și ramelor geamurilor, precum și accente de bronz pentru terminațiile evacuării. De asemenea, Porsche mai oferă și alte 3 pachete care reduc din greutatea modelului cu până la 25 de kilograme.
Noutățile la exterior sunt completate de jante de 21 de inch noi. În habitaclu avem tapițerie din microfibră Race Tex, prezentă pe panourile portierelor, la volan, pe plafon și în mijlocul scaunelor. Opțional, clienții pot alege două teme de culoare: gri Slate sau roșu Carmine.
Noul Porsche Cayenne GTS facelift este disponibil în ambele variante de caroserie, SUV și Coupe. Noul model poate fi comandat, iar livrările în Europa vor începe din această vară.
via Porsche
As mentiona si ca noua motorizare vine cu un impozit anual de 7860 de lei. O hibridizare ar fi ajutat semnificativ aici. Iar daca vechea motorizare era de 3 litri avea impozit anual de doar ... 2925 lei. In tara condusa de socialistii de caviar 'burghejii' trebuie taxati la sange ! Ce mai conteaza la ca achizitia masinii i-am mai jumulit de vreo ... 105.000 lei (TVA) si la fiecare plin (destul de costisitor la asa o masina insetata) le mai luam taxe de 50% + ...