Noul Renault Megane: primele imagini au fost dezvăluite înainte de prezentarea oficială

Publicat duminică, 06.09.2015 19:05 de Dragoș Băltățeanu

Un set de imagini oficiale cu noua generație Renault Megane a ajuns pe internet înainte de prezentarea programată la Salonul Auto de la Frankfurt de săptămâna viitoare.

Primele imagini cu noua generație a modelului Renault Megane au fost publicate de un site auto din Italia, dezvăluind noul model compact înainte de debutul oficial programat pentru săptămâna viitoare. Imaginile provin dintr-un set de fotografii oficiale și confirmă faptul că designul noului Megane este inspirat de stilul noilor modele

Renault Talisman și Renault Espace. Noul Megane va avea lumini de zi LED și un spoiler agresiv în partea din față, iar în spate stopurile LED se prelungesc până aproape de sigla amplasată central.

Modelul din imagini pare să fie versiunea GT, probabil o echipare superioară cu accente sportive. Per total, noul model pare mai atletic față de actuala generație, consola spate fiind ceva mai scurtă, iar montantul C pare inspirat de modelul Clio.

Imaginile din interior ne dezvăluie un display central mare ce pare identic cu cel folosit de modelele Talisman și Espace. Versiunea din imagini este echipată cu transmisie automată cu clapete amplasate pe volan, iar tabloul de bord este digital. Mai multe detalii vor fi dezvăluite în curând, iar debutul oficial al modelului de clasă compactă va avea loc peste o săptămână în cadrul Salonul Auto de la Frankfurt.

Via autocar / carpassion.it

  • rov, duminică, 06.09.2015 20:09

    E fain, zici ca-i...Golf 9 cu optiune suplimentara de leduri. Sa speram ca sta bine si pe strada. Pana la urma decat sa semene a Renault mai bine aduce a VW.

  • Madalescu_Georgian, duminică, 06.09.2015 21:11

    Observ ca masinile din ziua de azi nu mai au pic de personalitate. Pur si simplu noul Megane seamana 90% cu Talisman. Faruri, grila , sigla mare in bot, stopurile lunguiete, interior ,etc daca ar lansa si varianta sedan a lui Megane deja va arata 100% ca un Talisman mai mic si mai accesibil, evident cu targetul unui sedan compact.

  • Bethurbazal, duminică, 06.09.2015 22:34

    Arata foarte bine. Precum ultimele creatii Renault. Si nu e vorba de lipsa de personalitate ci de fructificarea avantajelor oferite de noua stilistica si, mult mai important, de cele economice.

  • RenFault, duminică, 06.09.2015 23:06

    Spuse agentul de vanzari al plasticului Renault numit Bethurbazal....

  • unu, duminică, 06.09.2015 23:25

    Totii carnatii astia de criticati Renault, cum apare un articol, aveti macar abonament la ratb???? Vai de capu vostru... La subiect, masina arata foarte bine. Renault s-a ridicat mult la calitate in ultimii ani, iar ultimele lor masini arata excelent(Clio, Espace, Kadjar, Talisman) Abia astept sa vad noul Megane RS.

  • Thor, duminică, 06.09.2015 23:53

    De mult timp n-am mai vazut masina la nivelul acesta asa kitschioasa,daca-i scoti emblema poate sa fie orice chinezarie

  • leo, luni, 07.09.2015 00:04

    Deci Renault nu numai ca vrea sa vândă mai mult, declară clar ca tanjeste si la clientii altora, poate fura cativa acolo. Vad eu acolo cumva si un head up display cumva? Oricum , un pas inainte este , măcar la design. S-au saturat sa isi ia suturi in fund datorită frantuzismelor de la care nu vroiau să renunțe in ruptul capului. Si zică oricine ce-o vrea. Il bate pe golf ( si nu numai ) la design cel putin. Eu zic ca si la fiabilitate. Parerea mea. Si nu, nu sunt expert.

  • Andy, luni, 07.09.2015 00:28

    Arata intr-un mare fel...chiar mai bine decat noul Astra. E normal sa semene cu Clio, Captur, Kadjar, Talisman si Espace. Asa se intampla in curtea tuturor producatorilor mari in ziua de azi. Se numeste imagine de marca. Probabil ca interiorul va semana mai mult cu cel de pe Kadjar decat cu cele de pe Talisman/Espace care au tente mai premium. Van den Acker a facut o treaba foarte buna in ceea ce priveste designul. Sa speram ca nu va dezamagi la capitolul materiale (desi aici sunt sigur ca va fi sub Golf-ul actual pentru ca si preturile sunt mai mici - insa e ok daca e in ton cu Astra, Focus, Octavia, I30/Cee'd sau 308). Fiabilitatea ramane de vazut. Abia dupa 3-4 ani iti poti da seama cam cum sta treaba si fie vorba intre noi ca majoritatea vesticilor le cam dau in est dupa 4 ani. Ramane sa vedem cum se va comporta in Romania in cazul celor achizitionate de noi de la reprezentante.

  • eee, luni, 07.09.2015 10:03

    @Andy: asa e, majoritatea din vest dau masinile dupa 4 ani, ca asa e schema de leasing, le iau pe 4 ani cu valoare reziduala de 50% si la sfarsit nu le mai achita. daca nu ar fi esticii sa le cumepere rablele, nu le-ar mai merge lor asa de bine, dar profita de saracia si de multe ori de orgoliul esticilor care for masini de la branduri cunoscute si merge treaba. Si in vest, cei care nu isi permit, sau nu le plateste firma o schema de leasing, isi cumpara o compacta gen megane sau i30, mai ieftina, sau unii chiar mai mici, ca si twingo sau picanto, 108 si de astea. La subiect insa: e frumoasa si sper sa se simta ceva mai bine in curbe decat actualul megane, adica sa renunte la suspensia aia extrem de moale pentru gropile romanesti...

  • @eee, luni, 07.09.2015 10:42

    Eu am M3 TCe facut in Spania, fara pachet drumuri grele iar suspensia nu mai e deloc pe genu "barcutza" Masina sta bine pe drum si e foarte ok calitativ. Ca idee, in 4 ani nu am avut decat un bec de la luminiile de zi ars.Atat. In rest revizii la timp si asfalt intins. Masina are ~83.000 km si nu bate/nu troncane nimic. E un mare pas inainte fata de M2 sedan(am avut si din ala 4 ani)care a avut o tona de probleme. Eu unul recomand masina/brandu-ul.

  • hazard, luni, 07.09.2015 14:38

    Da, Renault arata foarte bine...si cam atat.

  • flavius, luni, 07.09.2015 21:38

    Daca Renault va renunta odata pentru intodeauna la motoarele turbo;care sunt cea mai mare proasta alegere alaturi de 3 cilindri,atunci va fi bine.Pana atunci pot sa faca si OZN-uri teleghidate,care te vor tine 2 ani perioada de garantie.

  • Andy, marţi, 08.09.2015 10:54

    @flavius Iti dai seama cat de stupid e comentariul tau? Traim vremuri in care toti producatorii (inclusiv traditionalistii - ca sa fiu finut - gen Toyota) ofera sau introduc motoare turbo (de multe ori scotand aspiratele din oferta). Vanzarile cresc. De ce ar reveni la aspirate? Fiabilitatea? Fiabilitatea nu prea mai conteaza. Dupa 5-6 ani cand iese din garantie o vinzi sau o dai la buy-back. Asa cum nimeni nu mai tine un mobil mai mult de maxim 2 ani, nici automobilele nu mai sunt tinute 10-15 ani ca-n trecut. Sunt vremurile pe care le traim, fie ca ne place sau nu...

  • Pai da..., marţi, 08.09.2015 13:49

    @flavius, pai daca tehnologia turbo este asa de "nefasta", cum de mama ei de treaba toate motoarele diesel sunt TURBO??? Ti se pare tie ca motorul turbo-diesel nu este fiabil, sau ma rog mai putin fiabil decat un motor diesel aspirat normal? S-a dezvoltat degeaba geometria variabila la diesel? In cursele de anduranta la clasa LMP1 se gases numai motoare aspirate?