Noul Subaru WRX TR debutează cu suspensie nouă și frâne Brembo îmbunătățite
Subaru a prezentat oficial noul WRX TR, o versiune dinamică a modelului de performanță japonez. Noua versiune primește o suspensie revizuită, direcție mai incisivă și frâne Brembo complet noi.
În cadrul unui eveniment din statul Florida, dedicat mărcii japoneze, Subaru a lansat noul WRX TR. Aceasta este o versiune care promite performanțe dinamice mai bune față de versiunea standard a lui WRX, în special în viraje.
Principala noutate adusă de WRX TR este o suspensie revizuită, cu arcuri mai dure și amortizoare noi. De asemenea, direcția este și aceasta schimbată, fiind mai incisivă față de versiunea standard a modelului de performanță. Aderența este ajutată și de noile anvelope Bridgestone Potenza S007, care oferă aderență superioară chiar și în condiții de ploaie.
În spatele roților putem observa și frâne Brembo noi, mai performante. Etrierele vopsite în roșu conțin 6 pistoane în față, respectiv două pistoane în spate. Nu doar etrierele sunt noi, ci și discurile și plăcuțele, care sunt ceva mai mari. Astfel, discurile din față au un diametru de 340 de milimetri, iar cele din spate măsoară 326 de milimetri. Inclusiv servofrâna este mai mare față de un WRX obișnuit.
Sub capotă, motorul nu a suferit nicio modificare. Astfel, Subaru WRX TR este propulsat de un motor boxer cu 4 cilindri, turbo, care dezvoltă 275 de cai putere și un cuplu de 350 Nm. Puterea este transmisă către toate roțile, iar în standard, WRX TR primește și un sistem activ de vectorizare a cuplului. Motorul este cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte.
La final, noul Subaru WRX TR aduce scaune sport Recaro noi pentru șofer și pasagerul din față. Acestea sunt îmbrăcate în alcantara, iar scaunul șoferului este reglabil în 8 direcții.
Deocamdată, noul Subaru WRX TR este disponibil doar în Statele Unite. Modelul va ajunge și în Australia, însă nu știm dacă va fi comercializat și în Europa.
via Subaru