Noul Subaru WRX tS, creat de divizia STI: suspensie activă
Subaru a lansat oficial o nouă versiune pentru modelul de performanță WRX. Noul model este botezat WRX tS și este dezvoltat de către divizia de performanță STI.
Constructorul japonez a dezvăluit noul WRX tS, o nouă versiune de performanță dezvoltată de către divizia de performanță a mărcii, STI. Noul model aduce o serie de noutăți tehnice, cea mai importantă dintre acestea fiind o suspensie cu amortizoare active. De asemenea, noul model primește și frâne Brembo cu etriere cu 6 pistoane în față, respectiv cu două pistoane în spate.
La exterior, noul model este aproape asemănător cu versiunea standard a lui WRX. Singurele noutăți sunt emblema noului model vopsită în roșu, precum și jantele noi de 19 inch vopsite în gri și etriere vopsite în auriu.
În habitaclu, noul model de performanță japonez primește scaune sport îmbrăcate în alcantara în combinație cu piele vopsită în culoarea exteriorului. Aici avem ca noutate un instrumentar digital de 12.3 inch, acompaniat de un ecran central de 11.6 inch pentru sistemul multimedia.
Sub capotă se ascunde un motor boxer de 2.4 litri care dezvoltă 275 de cai putere și 350 Nm. Puterea este transmisă către toate roțile, iar motorul este cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte. Față de versiunea standard, noul WRX tS nu a suferit modificări la motor.
via Subaru
Nu inteleg de ce nu cresc puterea la 350 - 400 cp.