Noul Suzuki Kizashi, prezentat oficial

Publicat joi, 30.07.2009 21:03 de Mircea Meșter

Suzuki a prezentat noul Kizashi, primul sau sedan de segment mediu. Acesta va avea acelasi design, indiferent de continentul pe care va fi comercializat.

Dupa ce ieri am putut admira primele imagini ale noului Kizashi, sedanul pregatit de Suzuki pentru pietele importante ale lumii, constructorul japonez a dat astazi oficial cearsaful jos de pe noul exponat al gamei. Avem astfel in fata primele imagini si informatii oficiale legate de noul model nipon, care din punctul de vedere al dimensiunilor se incadreaza intre segmentul sedanurilor compacte si cel al sedanurilor medii.

Suzuki va prezenta noul Kizashi in aceeasi forma pe toate continentele, urmand sa utilizeze aceeasi platforma, indiferent de piata de desfacere. Modelul provine direct din conceptul cu acelasi nume, pe care Suzuki l-a prezentat in premiera acum doi ani.

Modelul Suzuki va fi construit la uzina din Sagara, Japonia, si va dispune - la lansarea din America de Nord -  de un motor de 2.4 litri DOHC cuplat, dupa preferinte, la o cutie manuala cu sase trepte sau la una automata CVT. Desi puterea maxima si performantele sunt inca tinute sub secret de Suzuki, motorul pe benzina al modelului japonez va urca pana la 190-200 de cai putere. Cel mai important avantaj al lui Kizashi in lupta cu concurenta este insa sistemul de tractiune integrala i-AWD, disponibil inca din dotarea standard a modelului nipon. In comunicatul publicat in momentul lansarii, Suzuki promite in viitorul apropiat si o varianta hibrida a lui Kizashi, aceasta urmand sa completeze oferta constructorului japonez

Suzuki nu ezita sa promoveze designul modelului ca fiind unul "de design european, dar produs in Japonia", chiar daca prima prezentare a avut loc in Statele Unite. Kizashi vine in standard cu jante de 18 inch si cu linii puternice care subliniaza aspectul global al creatiei Suzuki. In comunicatul de presa, Suzuki isi lauda interiorul, caracterizandu-l ca "proportional si practic" si subliniind faptul ca toti clientii care s-au orientat pana acum spre sedanuri de lux vor putea sa se bazeze pe Kizashi datorita elementelor de clasa si materialelor de top care imbraca habitaclul.

via | Suzuki

 

  • bentley_speed, joi, 30.07.2009 22:08
    Sooper...

    Arata f binisor... Asteptam sa vedem si niste preturi si detalii tehnice mai exacte, sa vedem daca se merita...

  • criss28, joi, 30.07.2009 22:14
    ???

    Mi se pare mie sau seamana cu Chevrolet Cruze? E aproape la fel, doar farurile si stopurile sunte ortunjite la colturi, nu ascutite.

  • maridu, joi, 30.07.2009 22:20
    pret

    iar seamana cu chevrolet cruze. sa vedem preturile dar este frumos

  • Robert, joi, 30.07.2009 22:31
    @ Automarket

    Stiti cumva cine va furniza motorizarea diesel pentru versiunea europeana a acestui model ? Neproducand motoare diesel, Suzuki preia aceste motoare de la Renault (Grand Vitara si Jimny) si FIAT (restul) . In alta ordine de idei un model reusit care se anunta un bestseller pentru Suzuki, de departe cel mai in forma costructor nipon de automobile in prezent .

  • mircea, joi, 30.07.2009 22:34
    @Robert

    Eu as merge pe varianta Fiat. Noua generatie Multijet (2.0 litri) ajunge la 170 de cai, suficient pentru un model de segment compact spre mediu. De altfel, acelasi motor este disponibil si pe faceliftul lui Alfa 159, deci ar merge si la un model nitel mai mic. Dar nu spunem Hop! pana nu sarim gardul :) Se poate orice, Suzuki nu a anuntat absolut nimic in acest sens.

  • Robert, joi, 30.07.2009 22:36
    @ Automarket

    Multumesc !

  • carcotasu, vineri, 31.07.2009 01:03
    nu mai e ca pe vremuri

    s-au cam dus vremurile bune...atunci cand modelele se deosebeau una de alta, aveau caracteristica lor..si pozitiva si negativa. Acuma industria auto se duce spre o mare plictiseala. O fi mare realizare pt suzuki, dar pentru noi ii o alta varianta..nu-i ceva nou. ce imi este mie ca aleg cruze sau kizashi, insignia sau mazda 6. toate sunt aceeasi kestie...nu le mai poti deosebi nici in performante(unele au aceleasi motoare) nici in calitate(altele sunt ansamblate in aceeasi fabrica si sunt concurente pe piata) nici in design(care ii discutabil oricum). asa se ajunge la car of the year dat pe spaga. bentley_speed..probabil asa ai zis si de cruze sau insignia, deci unde ii diferenta? iar robert...sa sustii ca suzuki ii vrl mai in forma constructor nipon...nu stiu zau pe ce baza daca ii sa judeci dupa portofoliu...sau vanzari...sau nivel tehnologic... Imi pare ft rau...tot ce mi-a starnit lansarea lui kizashi a fost: inca un sedan s-a lansat. Noroc ca jaguar si ink cativa mai dezmortesc domeniul auto.

  • Robert, vineri, 31.07.2009 02:29
    @ carcotasu

    Suzuki este cel mai in forma producator nipon din punct de vedere financiar, fiind cel mai putin afectat de criza din toti constructorii japonezi . Suzuki detine 50 % din piata auto din India (in continua crestere) , este al doilea producator ca vanzari pe piata japoneza in segmentul masinilor mici iar vanzarile in Europa sunt la un nivel competitiv . Nefiind un mare jucator pe piata americana este un mare avantaj pentru Suzuki, Toyota, Nissan si Honda inregistrand pierderi semnificative pe piata americana ( Toyota a pierdut in primele 6 luni din 2009 suma de 14.6 miliarde $) .

  • mihai2001, vineri, 31.07.2009 08:18
    ....

    Imi place tot la masina asta . Cred ca o sa aiba succes daca o sa vina cu un pret competitiv !

  • Bvean, vineri, 31.07.2009 09:19
    asemanari

    Fata de VW Jetta, stopuri de Mondeo (vechi), spate de Lexus, bord de la Opel Insignia - si gata noua masina.

  • LEE, vineri, 31.07.2009 09:21
    super

    arata foarte bine, pacat ca nu au copiat mai multe de la concept :( daca vor pune si un diesel de 150 CP, e super-ok. asteptam preturile............. se auzea ceva de 15-16.000 euro ?!?!?!

  • slv83, vineri, 31.07.2009 09:40
    faina

    Masina e o reusita!Are o nota considerabila de originalitate si un avantaj cert,tractiunue integrala standard,pt care la VW sau Skoda platesti de-ti tuna capul!Inca un avantaj!E produsa in Japonia si nu in Vietnam sau Cambodjia,cum fac unii,invocand ratiuni economice.Aici Suzuki da dovada de seriozitate si respect de sine,in pofida crizei financiare ce nu a afectat considerabil constructorul joponez deoarece vinde un volum mai mic dar constant.Altii(Toyota,grupul VW)au vanzari de volum,insa acesta inregistreaza sincope serioase din cauza crizei.Mai bine vinzi mai putin,dar constant,decat deloc.Daca pretul va fi in jurul a 20 000 de euro,sunt convins ca nu va avea succesuri,ci un real succes!

  • calin, vineri, 31.07.2009 11:15
    GLOBALIZARE

    Toata lumea gaseste lucruri comune la modele platforme tehnice-trenuri de rulare si sasiu, motoare etc -transferul acesta de tehnologie (cel mai nou exemplu FIAT-CRYSLER) ,poarta un singur nume :GLOBALIZARE.

  • gigi, vineri, 31.07.2009 13:31

    Frumos :)

  • dragoscst, vineri, 31.07.2009 14:33
    Bravo Suzuki

    Un sedan de lux deosebit, construit de o firma serioasa. Calitate japoneza ireprosabila. Bravo Suzuki !!!

  • Florin, vineri, 31.07.2009 14:39
    Pentru Robert

    Jimny nu are decat motor pe benzina de 1.3L. Nu are diesel.

  • crick, vineri, 31.07.2009 15:25
    par sa creasca

    Se pare ca se maturizeaza si incep sa intre si pe alte segmente nu doar cel al compactelor si masinilor de teren de dimensiuni mici. Bravo lor, insa mai interesant era daca scoteau un nou model de Suzuki Swift Sport cu un motor mai puternic decat cel curent care dezvolta 125cai. Modelul actual Swift are o varsta considerabila si nici macar un face lift sau o imbunatatire tehnica. Suzuki ar trebui sa insemne ceva mai multa sportivitate iar acum ei fac o masina de familie. Bravo lor si e clar ca vor colabora cu Fiat la motoare, incercati sa gasiti o deosebire intre SX4 si Sedici de la Fiat :)...in afara de sigla evident. Fiat pune motoare pe multe masini si o face pentru ca sunt motoare apreciate.

  • Robert, sâmbătă, 01.08.2009 09:52
    @ Florin

    Poate la noi nu se importa dar in Germania varianta cu motorul Renault 1.5 dci de 85 CP este un bestseller . Intra pe mobile.de si te vei convinge de existenta acestei motorizari .

  • my, luni, 03.08.2009 11:09
    @Robert

    asta cu cea mai in forma las-o mai moale.indiferent de ce spui u acolo k le-a afectat criza p celelalte nu poate ridica pretentii in fata granzilor niponi honda,toyota,nissan,mitsu,mazda.pana acun un an suzuki doar ce mai scoteau capul pe piata la clasa mica si atat in rest.....motociclete..