Noul Volkswagen Teramont X facelift, un SUV pentru piața din China. Motor V6 de 300 de cai putere
Volkswagen a lansat versiunea facelift pentru SUV-ul Teramont X, un model disponibil exclusiv pe piața din China. Noul model este oferit cu 3 motorizări, printre care și un V6 de 300 de cai putere.
Constructorul german a publicat imagini oficiale cu noua versiune facelift a lui Teramont X. Modelul este un SUV care are un design similar cu Volkswagen Atlas, un SUV disponibil exclusiv pentru piața nord-americană. Noul Teramont X facelift este disponibil doar în China și va fi construit de către SAIC.
Modelul Teramont X a fost introdus pe piața din China în 2019, iar acum primește un facelift care aduce modificări estetice minore. Mașina din poze reprezintă linia de echipare de top R-Line, ceea ce aduce o serie de accente negre în jurul grilei, farurilor, prizei de aer și ramelor geamurilor. Elementele de protecție ale portierelor sunt vopsite în negru, la fel și jantele de 21 de inch.
Farurile au un design nou și dispun de tehnologie LED Matrix. Grila frontală a fost redesenată și dispune de o bandă iluminată în centru. În partea din spate avem o bandă neagră care încorporează stopurile LED, precum și sigla Volkswagen iluminată în roșu. Constructorul din Wolfsburg nu a publicat imagini cu interiorul, însă acesta dispune de un ecran central de 12 inch, un instrumentar digital de 10.2 inch și un volan cu un design preluat de la modelele electrice ID.
Volkswagen Teramont X este disponibil cu 3 motorizări. În echiparea 330 TSI avem un motor cu 4 cilindri pe benzină, de 2.0 litri, care dezvoltă 186 de cai putere. Echiparea 380 TSI vine cu același motor, dar care dezvoltă 220 de cai putere.
La final, avem și motorul V6 de 2.5 litri, care dezvoltă 299 de cai putere. Modelul echipat cu acest motor vine cu o cutie de viteze automată cu 7 trepte și tracțiune integrală prin sistemul 4Motion.
Noul Volkswagen Teramont X este disponibil doar în China și va fi construit de către SAIC.
via Carscoops
V6, fiindca in China nu mai e nici o poluare, toata vrajeala cu ''schimbarile climatice'' e doar in Europa, in restul lumii e voie cu orice motor, cat mai mare sa fie. Acolo se vor duce toti producatorii, stiu si ei ca nu au cum sa supravietuiasca doar din masini electrice.