Noul VW Polo, aproape identic cu noul Golf?
Conform presei britanice, noul Polo va imprumuta intreaga fata a celei de-a sasea generatii a best-sellerului Golf.
Dupa ce Scirocco a lansat pe piata noua linie stilistica a germanilor de la Volkswagen, oficialii companiei nu au ascuns faptul ca noua identitate va fi generalizata si se va regasi in "dotarea" fiecarui model al constructorului din Wolfsburg.
Jurnalistii britanici de la AutoExpress au profitat la maximum de aceste informatii si au gandit o forma pentru viitoarea generatie, a cincea, a lui VW Polo.
Evident, nimic nu e revolutionar. In viziunea desgnerilor AutoExpress, "fata" lui Polo seamana pana la confuzie cu cea a modelului Golf de a sasea generatie, singurele diferente desfasurandu-se la nivel proportional. Diferentele se refera exclusiv la designul partii posterioare, stopurile amintind de cele ale noii generatii Ibiza. Practic, Volkswagen va merge pe aceeasi linie de creatie pe care a adoptat-o dintotdeauna, cu Polo reprezentand un frate mai mic al lui Golf.
Conform britanicilor, noul Polo va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindri de 59 sau 69 de cai putere. Pe de alta parte, cea mai puternica versiune urmeaza sa fie TSI-ul cu turbocompresor de 170 de cai putere. Fanii dieselului vor putea sa-si bazeze optiunile pe noua generatie de propulsoare de 1.6 litri, declinata in trei versiuni: 69, 89 si 104 CP.
via | Auto Express
-
f. juncan, vineri, 17.10.2008 10:51ziaristi cu diploma
Fiti atenti fraza: "Conform britanicilor, noul Golf va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindri de 59 sau 69 de cai putere, cea mai puternica versiune urmand sa fie TSI-ul cu turbocompresor de 170 de cai putere.". Ultima versiune are un cilinfru in plus dar nu ne spune nimeni asta! Ziaristi adevarati!
-
eu, vineri, 17.10.2008 11:24toteu
daca ii pune la golf 59 cai, e tot ceeea ce ii trebuia unei masini de 1.2-1.3 tone :))
-
cosmo, vineri, 17.10.2008 13:45frumos
pare ok desenul. sper doar sa-l faca mai lat decat actuala versiune a modelului polo.
-
antiaudi, vineri, 17.10.2008 14:37antiaudi
un fel de golf la o scara mai mica si mai eftinake
-
raaul, vineri, 17.10.2008 15:32
un fel de polo.ar putea fi interesant cel cu 170 de cai
-
constantin, vineri, 17.10.2008 17:53int.
trimiteti date tehnice - finantare si programul rabla
-
Blaa..., vineri, 17.10.2008 19:123 cilindri
motoarele in 3 cilindri de pe actualul polo sunt o mizerie. speram sa remedieza problema
-
Marius, vineri, 17.10.2008 19:343 cilindri
Te contrazic : am avut polo 1.4 TDI in trei cilindri si 80 de cai, fabricat in 2008. RACHETA super economic... 5l la 100, 4 persoane adulte cu aer conditionat... Nu exagerez... partea naspa e cu fiabilitatea... au picat cam multe in primii 20000 de km si binteles un pre f mare 13.300E e prea mult. Dar dace e masina de servici e ok.
-
dana, vineri, 17.10.2008 19:47mda
mda...ai dreptate u am avut polo in 3 cilindrii si am avut numai probl cu el...de fapt cred k polo e o masina nereusita kair dak e vw...sper sa i puna motoare de golf totusi
-
dana, vineri, 17.10.2008 19:49mda
RACHETA 1.4 TDI ?? lollll cred k n ai avut in viata ta masina de spui asta si ai vazut si tu una straina si te a dat pe spate .of of mai mai
-
eu, vineri, 17.10.2008 22:09
nu seamana absolut deloc cu un Golf mai mult are linii de fiat stilo din spate /lateral, mai uitate si u la masini cand mergi pe strada , plzz
-
Reclamagiu, vineri, 17.10.2008 23:32Prea multe reclame!!!
Ce draq mai fratilor ati ajuns ca juma din text sa fie plin de reclame , unde misti mouse-ul alta reclama , alt pop-up. Inteleg ca sunteti si voi in foame de bani dar nici chiar asa mai.
-
bbb, vineri, 17.10.2008 23:42
Obiceiul celor de la VW. De 100 de ani Copy and Paste. Atat pot, nu ai ce sa le ceri, de altfel sunt siste producatori de mana a doua.
-
andreea, sâmbătă, 18.10.2008 14:22masini
super cool
-
pink, duminică, 19.10.2008 20:40polo
eu am polo de 2 ani, am deja 75000, n-a picat nimic. consuma 4.5 la suta daca nu depasesc 110... in carte scrie viteza maxima 165, eu am mers cu 180 (trebuie sa modifice producatorii cartea tehnica). Al meu, fiind de 1,2 e adevarat, nu are puterea unui audi, dar nu-l dau pe o masina frantuzeasca... sunt multumit si incantat. e tentanta o masina mai puternica, dar nu-i vad utilitatea in scumpa noastra tara... decat la vreo depasire... dar de obicei plec din timp de acasa sa fac fata traficului sau drumului... scuzati de morala din coada...
-
Chris, duminică, 19.10.2008 21:36Polo
Ca si Pink, si eu am un Polo de 1,2 (Happy) de ~ 2 ani (16 mii km). Sunt foarte multumit de el. Consumul e ca la carte, dac` o tii intre 50 - 100 km/h, si intr-un regim moderat de turatii. Intr-adevar, e departe de a fi o masina care sa-si roada amprentele cu fum la semafor, insa ai cateva calitati compensatorii fatza de suratele ei de aceeasi categorie: plasticide de calitate, ambalaju` feros garantat 12 ani, stabilitate foarte buna in curbe. Multi fani auto cracnesc la motorul "dezechilibrat" in 3 cilindri. Si totusi, la alte "case mari": Aygo, C1, Peugeot 107, tot pe 3 s-a optat. Deci?... E un compromis cu pretul?
-
ramona, marţi, 20.01.2009 21:09www polo
ce ti picat mariuse
-
ramona, marţi, 20.01.2009 21:13www polo
ti apicat ?explica ce /? de ce nu esti multumit sa inteleg si eu am unu cu 4000km si consuma 4%merge ok
-
ron, miercuri, 21.01.2009 20:30i
nu seamana cu vw polo ca am luat unul nou acum
-
ron, miercuri, 21.01.2009 20:31ispas.ionel
nu seamana cu vw polo ca am luat unul nou acum!!!!!!!!!!
-
gogul, sâmbătă, 28.02.2009 10:301.4 TDI
@ Marius: subscriu la cele spuse de tine despre motorul 1.4 TDI... chiar asa si e... am si eu un Polo cu motorul asta.... excelent.
-
bigman, luni, 07.06.2010 00:341.2i
nu e RACHETA 1.2 dar de fat adevarul este: 1.am facut cu masina 60 de mii km si merge excelent(am polo happy de servici) 2.am facut liniute cu hyundai accent 1.4 2006- l_am batut detasat cu bmw 118 anul 1995 pe 500 de metri nu m-a putut face cu logan 1.4, 1.6 8 v le-am facut (mai greu la 1.6), cel de 16 16v am stat in paralel pana intrr-a 3 skoda octavia 1.4-l-am facut skoda 1.9 am stat in paralel pana in treapta 4 opel astra 1.4 l-am facut(atat model 2000 cat si model 2007) ford fiesta 1.4, 1.6 focus- pe amandoua le-am batut detasat 3. consum 8 in oras 5 in afara, 0-100 12.5 sec cronometrat, viteza maxima 190 km/h pe ceas(180 reali probabil) masinutza e super tare, motorasul e destul de vioi si foarte elastic. precizez ca am mers cu 12 masini straine pana acum asa ca stiu cat de cat despre ce vb
Citeste si
-
AUTOIPOTEZE | joi, 28 iunieBugatti Veyron ar putea avea un succesor hibridBugatti a confirmat succesorul lui Veyron. Unele voci susţin că acesta ar putea fi echipat cu un tren de propulsie hibrid. În plus, succesorul lui Veyron va fi mai uşor şi mai eficient. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 22 iuniePropunere neobişnuită: un Fiat 500 cu motorul lui Ferrari 458 ItaliaLazzarini Design Studio şi-au imaginat că pe actualul Fiat 500 ar putea fi montat motorul lui Ferrari 458 Italia. V8-ul ar urma să fie ceva mai cuminte şi să ofere “doar“ 550 de cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | luni, 18 iunieOpel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litriOpel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | vineri, 15 iunieAudi ar putea dezvălui un Q5 TDI bi-turbo de 313 CP la Le MansAudi ar putea pregăti o surpriză pentru fanii săi la Le Mans. Nemţii au în plan o versiune nouă pentru Q5, un V6 TDI bi-turbo de 313 cai putere. Citeste tot
-
AUTOIPOTEZE | joi, 14 iunieLexus pregăteşte GS250h, un hibrid care să se bată cu BMW 520dLexus ia în calcul lansarea unei noi versiuni pentru sedanul GS. Ea ar urma să se numească GS250h şi să atace rivali germani ca BMW 520d şi Audi A6 2.0 TDI. Citeste tot
noul Golf va profita de pe urma motoarelor cu trei cilindrii? Cred ca de fapt vorbeati de Polo ...