Noutăți în gama lui Volkswagen ID.3: versiune de bază cu 170 CP și 388 km autonomie
Constructorul german de automobile actualizează gama electricului ID.3. Așadar, pe lângă versiunea GTX, clienții mai au la dispoziție versiunea îmbunătățită Pro, dar și o nouă versiune de bază Pure.
Electricul Volkswagen ID.3 are de acum o gamă și mai diversificată de motorizări. Pe lângă versiunea de performanță ID.3 GTX, clienții mai au la dispoziție o versiune îmbunătățită a lui ID.3 Pro, dar și un nou entry-level sub forma lui ID.3 Pure.
Indiferent de alegerea făcută, toate 3 versiunile sunt echipate cu cel mai nou software, cu display-ul central de 12.9 inch, cu un Head-up Display cu realitate augmentată, dar și cu sistemul audio Harman Kardon. Ultimele două sunt opționale.
ID.3 GTX propune două motoare electrice, capabile de 285 CP și 545 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.9 secunde. Viteza maximă este limitată la 180 km/h, iar bateria de 79 kWh promite o autonomie de până la 604 kilometri.
La o stație de 185 kW, bateria lui ID.3 GTX se încarcă de la 10 la 80% în 26 de minute.
Avem apoi versiunea îmbunătățită a lui ID.3 Pro. Acesta a primit, așa cum spuneam, cea mai nouă versiune de software, iar puterea i-a crescut de la 203 la 231 de cai putere. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.6 secunde.
Bateria de 59 kWh promite o autonomie de până la 434 de kilometri, iar puterea de încărcare a crescut, la rândul ei, de la 120 kW la 165 kW.
Ultima, dar nu cea din urmă, este noua versiune entry-level ID.3 Pure. Aceasta oferă 170 de cai putere, o baterie de 52 kWh și o autonomie de până la 388 de kilometri, în ciclul WLTP. Puterea maximă de încărcare este de 145 kW.
Comenzile au fost deja deschise, pe piața din Germania cel puțin.
via Volkswagen
Au atatea variante si niveluri de echipare ca nici nu stiu de care KIA sau Toyota sa iau.... Volkswagen a fost o marca producatoare de mașini pe vremuri, din pacate acum li se deschid usile in mers, au probleme cu softuri, au probleme cu bateriile.