Noutăți pentru Porsche Macan electric: versiune entry-level nouă cu 641 km autonomie

Publicat miercuri, 17.07.2024 14:02 de Tiberiu Safta

Porsche a pregătit o serie de noutăți pentru Macan electric. Modelul primește acum o versiune de bază nouă, cu autonomie de 641 de kilometri. Alături de asta, Porsche aduce și o nouă versiune intermediară.

Constructorul german a adus primele actualizări pentru noul Macan electric. Astfel, SUV-ul de performanță electric primește două versiuni noi, dintre care una este noua versiune entry-level a modelului.

VERSIUNE DE BAZĂ CU 340 CP

Această versiune este botezată pur și simplu Macan și primește un motor electric care dezvoltă 340 de cai putere și un cuplu de 563 Nm. Noua versiune primește și o funcție care mărește temporar puterea motorului electric până la 360 de cai putere. În această configurație, noua versiune de bază a lui Porsche Macan electric accelerează de la 0 la 100 de km/h în 5.7 secunde și atinge o viteză maximă de 220 de km/h.

Motorul electric antrenează roțile din spate și este alimentat de o baterie de 100 de kWh. De aici rezultă o autonomie de 641 de kilometri în regim WLTP. Datorită configurației cu două roți motrice, noua versiune de bază a lui Macan este mai ușoară cu 110 kilograme față de Macan 4, care are tracțiune integrală.

NOUL MACAN 4S, SITUAT ÎNTRE MACAN 4 ȘI TURBO

Alături de noua versiune de bază, Porsche mai introduce și noua versiune Macan 4S. Aceasta este amplasată în gamă între Macan 4 și Macan Turbo și primește două motoare electrice care dezvoltă 448 de cai putere (512 cai putere cu funcția de mărire a puterii activată) și 820 Nm. Noul Macan 4S accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4.1 secunde și atinge o viteză maximă de 240 de km/h. Autonomia este de 606 kilometri în regim WLTP.

Ambele versiuni noi primesc aceeași baterie de 100 de kWh. Aceasta va putea fi încărcată de la 10% la 80% în 21 de minute la un curent de 270 de kW.

PACHET OFF-ROAD NOU

Alături de noutățile tehnice, Porsche îmbogățește paleta de culori a lui Macan cu noua nuanță de gri Slate Neo. Mai mult, sunt disponibile și jante de 20 de inch cu un design nou, precum și un pachet de design off-road nou. Acest pachet aduce o bară față nouă, care mărește unghiul de atac al lui Macan până la 17.4 grade. De asemenea, garda la sol este înălțată cu 10 milimetri, iar pachetul aduce și jante exclusive de 21 de inch.

La final, Porsche aduce actualizări și la sistemul multimedia, care are acum o interfață grafică nouă, animații noi și o aplicație Themes nouă. Aceasta din urmă poate fi folosită pentru alegerea culorilor de fundal ale ecranelor, dar și pentru a alege între 12 culori pentru sistemul de iluminare ambientală.

via Porsche

  • p0rn0, miercuri, 17.07.2024 15:32

    la 83k € sa n.ai nici macar scaune incalzite sau oglinzi heliomate mi se pare ca sunt chiar nesimtiti

  • Musk, miercuri, 17.07.2024 15:54

    Sunt nesimtiti! Cel mai scump model Y este si mai performat si mai dotat si mai ieftin, mult mai ieftin. Nu vad cum ai putea sa alegi frigiderul acesta in loc de Tesla.

  • Andrei, miercuri, 17.07.2024 16:25

    Calitatea interiorului face diferența, față de Y. În plus, ai instrumente în spatele volanului. Am încercat Model 3 și Y, ergonomia e absurdă. Nu m-aș putea obișnui sa ma uit pe ecranul acela ca sa vad ce viteza am. E un motiv foarte bun pentru care instrumentele sunt așezate în spatele volanului și nu în alta parte. Peugeot a înțeles asta cel mai bine. Tesla deloc.