Noutăți pentru Range Rover Evoque: două ediții speciale și o nouă generație de motoare diesel micro-hibrid

Publicat joi, 16.12.2021 16:00 de Alexandru Monenciu

Constructorul britanic de automobile anunță o serie de noutăți pentru Range Rover Evoque. SUV-ul a primit două ediții speciale, gama de motorizări include unități diesel micro-hibrid mai puternice decât cele din generația anterioară, iar la interior regăsim noul sistem multimedia Pivi și Pivi Pro.

Britanicii de la Land Rover anunță o serie de noutăți pentru modelul Range Rover Evoque. Acestea includ două ediții speciale, dar și motorizări diesel micro-hibrid de generație nouă. Dar să le luăm pe rând.

EDIȚIILE SPECIALE BRONZE COLLECTION ȘI P300 HST

Alături de vârful de gamă Range Rover Evoque Autobiography, lansat în 2020, regăsim acum edițiile speciale Range Rover Bronze Collection și Range Rover Evoque P300 HST.

Prima este bazată pe nivelul de echipare Evoque S și propune un plafon vopsit în nuanța Corinthian Bronze, prize de aer laterale finisate în culoarea Burnished Copper, jante cu diametrul de 20 de inch, ornamente interioare în nuanța Gri Natural Ash, covorașe Bronze Collection și tapițerie din piele naturală Ebony.

Ediția specială Range Rover Bronze Collection este disponibilă în trei nuanțe exterioare: Gri Carpathian, Negru Santorini și Argintiu Seoul Pearl.

Ranger Rover Evoque P300 HST are la bază modelul Evoque R-Dynamic S. Vine echipat cu pachetul exterior Black, jante de 20 de inch, etriere roșii, iar sub capotă regăsim motorul de 2.0 litri, pe benzină, care dezvoltă 300 de cai putere. Pachetul este completat de o tracțiune integrală și de transmisia automată cu 9 trepte.

În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 6.8 secunde.

MOTORIZĂRI DIESEL MICRO-HIBRID DE GENERAȚIE NOUĂ

Gama de motorizări a lui Range Rover Evoque include acum două motoare diesel Ingenium, cu patru cilindri, de nouă generație. Acestea sunt prevăzute cu tehnologie micro-hibrid la 48V și sunt disponibile în versiuni de 163 și 204 CP.

Tot aici trebuie menționat că motorul hibrid, cu încărcare la priză, P300e (deci pe benzină) are un mod SAVE avansat. Acesta permite încărcarea mai eficace a sistemului în timpul deplasării (la o viteză constantă de 112 km/h, bateria se poate încărca până la 80% în 90 de minute).

La interior, pasagerii vor regăsi noile sisteme multimedia Pivi și Pivi Pro. Acestea primesc actualizări over-the-air, integrează aplicația Spotify, iar conexiunea Bluetooth suportă două telefoane simultan.

Sistemul de climatizare al SUV-ului a primit funcția Cabin Air Filtration, care filtrează particulele în suspensie, alergenii, polenul și mirosurile puternice.

Lista cu sisteme de siguranță a fost extinsă odată cu adăugarea sistemului de monitorizare a coliziunii din spate și a camerei video 3D cu vedere la 360 de grade (opțională).

via Land Rover

  • Dutz, vineri, 17.12.2021 04:43

    De fapt au pus micro Hibridul sa închidă gura unora cu puțin creier funcțional dar mult timp liber… aștept momentul in care cineva va avea suficient sânge in instalație sa repună dieselul unde-i este locul in acest moment și anume singura soluție viabila economic pentru a muta obiecte și oameni pe distante mari… da știu poluarea fix trânta fata de restul activităților umane. Dar bănuiesc ca ipocriții nu o sa mai mănânce mititei si grătare, se vor alimenta si ei direct de la priza… care bine’nțeles este legată la un panou solar.

  • @dutzu, vineri, 17.12.2021 06:07

    bai dutzu, poti sa te duci la mititei si cu un matiz electric, sau pt tine special, pe gpl.

    Dutz, vineri, 17.12.2021 14:26

    Era un exemplu… nu mai mănânc mititei de 10 ani (sau orice de origine animală), ecologizarea începe in primul rând cu propriul corp și ce faci tu și apoi sa le spun altora ce sa-și cumpere și cum sa-și trăiască viața…. pofta buna!