Novitec Rosso prepară Ferrari 599 GTO

Publicat duminică, 27.02.2011 10:20 de Cornel Șocariciu

Tunerii germani au creat un pachet de caroserie şi un kit de performanţă pentru Ferrari 599 GTO. Mulţumită modificărilor aduse de inginerii germani, supercar-ul italian dezvoltă 876 de cai.

Casa germană Novitec Rosso şi-a pus amprenta pentru prima dată pe modelul Ferrari 599 GTO, dând naştere unui pachet de tuning impresionant. Din punct de vedere estetic, supercar-ul italian a primit o vopsea argintie "presărată" cu o dungă de culoare galbenă care ne aminteşte de modelul 250 GTO, câştigător al Turului Franţei din 1964.

De asemenea, tunerii germani au montat un set nou de suspensii şi jante din material uşor de 21 inch pentru faţă şi 22 de inch pentru partea din spate, pe care le-au înălţat cu pneuri de înaltă performanţă Pirelli P Zero. Însă, magia inginerilor germani s-a petrecut sub capotă, acolo unde, propulsorul V12 de 6.0 litri a fost modificat să producă 876 de cai şi 862 Nm.

Cei de la Novitec Rosso au ajuns la aceste cifre mulţumită adăugării unor turbine identice şi înlocuirii injectoarelor cu unele mai mari. De asemenea, nemţii au adăugat filtre de aer mai performante, au înlocuit intercooler-ul cu unul mai mare şi au schimbat sistemul de evacuare cu unul sport. Cei 876 de cai sunt capabili să propulsesze supercar-ul italian cu o viteză de 340 km/h, iar sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în 3.2 secunde. Modelul va fi prezentat publicului în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Via | Novitec Rosso

  • KalEl, duminică, 27.02.2011 20:27
    GT-R

    tot nu inteleg cum nissan GT-R face suta in 3.0 secunde ...

  • tds, duminică, 27.02.2011 21:08

    Exact de asta avea nevoie 599 gto, mai multi cai putere, cand toate review-urile spun ca de-abia ii poate struni pe cei ce vin din fabrica cu ajutorul tc-ului. Personal, tuningul pe un Ferrari, Lambo, etc. mi se pare de prost gust.

  • noname00, duminică, 27.02.2011 22:22
    @KaIEI

    GTR nu atinge 100Km/h in 3 secunde, ci in 3.5 secunde, si mai are un avantaj - tractiune integrala, care face accelerarea in prima treapta de viteza mult mai rapida

  • bernd, luni, 28.02.2011 08:20
    Ferrari si GT-R

    Acceleratia pana la 100km/h nu este foarte seminificativa in aceasta clasa. Conteaza mai mult sprintul pe 0-402m pe care un 599GTB il face in 11,1-11,2 sec la fel ca noul GT-R, in schimb, Ferrari GTO coboara usor sub 11sec pe 402m

  • Razvan, luni, 28.02.2011 08:29
    Turbine!???!

    Sunt compresoare nu turbine! Daca te uiti atent la poza cu motoru observi ca sunt puse in miscare de cureaua motorului nu de puterea gazului de evacuare ;)

  • KalEl, luni, 28.02.2011 20:01
    @3.0; 2.9 chiar

    http://www.autoblog.com/2010/12/02/2012-nissan-gt-r-officially-goes-0-60-in-2-9-seconds/