OFICIAL: Acesta este noul Ford Focus!
Ford a prezentat, in preziua deschiderii Salonului Auto de la Detroit, primele informatii si imagini cu noua generatie Focus, un model care va arata de aceasta data la fel in Europa si SUA.
Ford a prezentat primele imagini oficiale ale noii generatii Focus, model care va fi lansat in premiera mondiala in cursul acestei zile, in cadrul Salonului Auto de la Detroit. Spre deosebire de generatiile anterioare, noul Focus este un model global, urmand sa aiba aceleasi forme in SUA si in Europa, acesta fiind de altfel motivul pentru care modelul este prezentat la un salon de peste Ocean.
Din punct de vedere estetic, noul Focus subliniaza foarte clar apartenenta sa la noua linie de modele ale Ovalului Albastru, fiind practic o varianta mai mare a modelului subcompact Fiesta. Designul lui Focus este unul pur european, fiind realizat la centrul de design din Germania pe care il detine marca din Michigan. Dimensiunile au ramas in mare aceleasi atat pentru sedan, cat si pentru hatchback, dimensiunile sasiului si partea hardware a suspensiilor fiind de asemenea imprumutate de la vechea generatie, cu imbunatatirile de rigoare.
"Aceasta este noua fata Ford. Este mai sportiva si mai sportiva, cu o silueta mai coborata, insa cu acelasi volum interior care a scos in fata modelul pe piata", spun oficialii Ford in primul comunicat legat de noua generatie Focus.
Sasiul si intreaga suita de elemente mecanice care compun noul model vor sta la baza unei serii de 10 modele distincte din familia Focus, acestea urmand sa fie lansate pana in 2012. La capitolul motoare, marea noutate va fi reprezentata de aparitia unei unitati Ecoboost de 1.6 litri Turbo care se va ridica la aceleasi cifre ale performantelor precum cele de 2.0 litri pe care le inlocuieste, in conditiile in care consumul va fi, spun cei de la Ford, "unul exceptional". Nici unitatile diesel Duratorq nu vor scapa de imbuntatiri, acestea urmand insa sa fie prezentate de abia in martie, atunci cand noul Focus isi va face debutul european in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Atat in SUA, cat si in Europa, noul model al celor de la Ford va dispune de o noua cutie de viteze automata cu sase trepte dublu ambreiaj care promite, la randul sau, cifre de consum interesante.
Noua generatie Focus va fi fabricata in paralel in uzinele Ford din Saarlouis (Germania), Michigan (SUA) si Chongqing (China), urmand ca ulterior sa intre in joc si siturile de productie din Spania si Rusia. Noul Focus va intra in vanzare in 2011.
via | Ford
-
valentin, luni, 11.01.2010 10:38FOCUS
ai dreptate Mclaren, fara a supara fanii marcii FORD trebuie sa recunosc ca ma asteptam la mai multa personalitate de la noul Focus care ar fi trebuit sa mai fure din CLIENTII lui G6 si ASTRA J, in acest moment in opinia mea cea mai frumoasa COMPACTA ESTE ASTRA J si cred ca vanzarile vor arata spre inceputul anului 2011 ca Va Fi un BEST SELLER in fata celor 2 concurenti
-
LauCalin, luni, 11.01.2010 10:56ma asteptam la mai mult
Cel putin in privinta designului. Sa-mi fie cu iertare, dar mie mi se pare urata. Arata... ciudat :-/, prea multe unghiuri drepte, parca designul nu e uniform. Nici interiorul nu-mi prea place. Volanul ala arata interesant, dar consola mi se pare aglomerata. Nu-mi dau seama cum s-au gandit inginerii la ergonomia bordului. Designul Kinetic (promovat de Mondeo) a "murit de tanar". Cei de la Ford au zis ca va exista cel putin 10 ani, uite ca au trecut vreo 5 si deja e depasit. Nici designul asta nu cred ca va exista prea mult. Prin Focus, cei de la Ford arata nu stiu exact ce fel de design sa promoveze. Cel putin asta e parerea mea. :)
-
tony, luni, 11.01.2010 10:57
fata si spatele sunt foarte ciudate. a disparut dinamismul designului
-
adrian rs, luni, 11.01.2010 11:09
Absolut oribila. Oricat de obiectiv as incerca sa fiu, nu gasesc aproape nimic atragator la ea. Parca iti violeaza vederea...
-
Etienne, luni, 11.01.2010 11:17Focus III
O Fiesta mai mare, insa cu detalii mult prea indraznete, care nu dau chiar bine.Sunt sigur ca facelift-ul de peste 3 ani va modifica stopurile dubioase si grila fata. Bordul, asemanator cu cel de pe I30, e cam incarcat. Cam asa se intampla cand un constructor incearca sa aduca modele noi, transpunand la o scara mai mare un model mai mic reusit. In rest, strict tehmic, s-ar putea ca masina sa fie una reusita, asteptam testele la venirea in Romania (speram ca anul asta)
-
focus, luni, 11.01.2010 11:19
comenzile pt climatizare, dezaburire sunt amplasate prea jos... la cutie manuala ar putea incomoda :(
-
RHAdoo, luni, 11.01.2010 11:33pfffff
Dezamagire :( parca e facuta de chinezi
-
Crysty, luni, 11.01.2010 11:36Ford
Imi place cum arata! Totusi in aceasta clasa cred ca Astra va fi lider in vanzari! Cred ca cei de la Ford isi doresc o strategie asemanatoare celor de la Opel cu Insignia si Astra!
-
Marius, luni, 11.01.2010 12:07Pacat de un brand vechi si de traditie
Cei de la Toyota si VW, intrebati despre succesul masinilor lor, au raspuns foarte direct: -Toyota - o splendida simplitate (ceea ce duce la acea fiabilitate remarcabila a modelelor lor) -VW - linii simple, tehnica curata si durabila (provenita de la Audi) Referitor la Ford Focus, s-o creada ei ca asta se poate numi masina serioasa pt anul de gratie 2011. Este un model "avortat", fara niciun Dumnezeu. PS: Chiar asa, din 6-7 miliarde de oameni pe acest pamant, nu se mai gaseste nimeni altul in afara de "designerii Ford al lui peste prajit" care sa deseneze si sa realizeze o masina frumoasa?
-
eu, luni, 11.01.2010 12:43hm..
Da... Parca din fata arata a Cee'd si spatele sedanului parca da Fluence ...
-
dds, luni, 11.01.2010 12:47
@eu .. sunt mult mai misto stopurile la Fluence !
-
DDY, luni, 11.01.2010 13:06Focus
Pacat ca au dat-o in bara cu stopurile, la versiunea hatch-back.... in rest a evoulat frumos linia de design inclusiv interiorul pare o mare schimbare fata de precedentul model, de fapt in stilul fiesta. Asteptam niste preturi ....
-
jondaniel, luni, 11.01.2010 13:30Pret
Daca nu o scoate de la 11.500 o sa moara de tanara. Astra J e top class. Preturi de la 12.750 euro pana unde te lasa punga. Reduceri de criza: la 3 dealeri am obtinut inre 15 si 17%. O configuratie de tot cu Astra J 1.6Turbo 160cp cu echipare Cosmo are pret de plecare de 19500 eur. Plus toate optionalele posibile am ajuns la 25.500 eur DDP din care dealerul a facut o reducere de 17% = 21200 euro. De vis. iar pt cine vrea un 1.4 Turbo 140 cp echipare Njoy si cu cateva optionale o scoate sub 15.000 euro.
-
ian, luni, 11.01.2010 13:43
buna evolutie la interior,imi place
-
slv83, luni, 11.01.2010 14:18Made in China
Originalitate pierduta, bord prea incarcat! De ce au integrat triunghiurile alea hidoase in spoiler?
-
MCD, luni, 11.01.2010 16:17arata bine
arata bine insa nu inteleg acele triunghiuri din bara fata arat hidos, in schimb lateralele si spatele arat super bn. bordul prea incarcat si prea mult plastic lucios care arata "ieftin"
-
urun, luni, 11.01.2010 16:48socant
Sedanul arata cel mai ok. Foarte urat arata capacul de la rezervor la versiunea hatch. Pacat de interior care e foarte interesant. Probabil ca vor sa aiba clienti mai tineri, de aici si designul mai ciudatel.
-
b76, luni, 11.01.2010 17:33conservatorism
sper sa inteleaga si cei care critica designul "plictisitor" al masinilor germane ce inseamna sa revolutionezi ceva, nu intotdeauna iese ce trebuie. d-aia golfu de 30 si de ani pastreaza acea linie simpla trasata de giugiaro. focusul din pacate nu si-a pastrat imaginea si pana acum nu am vazut sa ii placa cuiva. si app pare o copie nereusita a fluence-ului.
-
evolution, luni, 11.01.2010 19:00definiti "au dat-o in bara"
Din prima imagine, parea ok. Spatele insa e cel mai nereusit experiment de design posibil. Cat de greu era sa preia macar spatele lui Fiesta? Interiorul pe de alta parte e demential. Nu cred ca se va ridica la nivelul asteptarilor, mai ales ca avem o Astra J pur si simplu... extraordinara. Pacat, Ford, se putea muuuuuuuult mai bine.
-
andt, luni, 11.01.2010 19:27
Avanda in vedere ca acest model o sa fie identic si in europa si in america, parerea mea este ca a trebuit sa preia cate ceva din designul american care nu era prea familiar pentru noi, de aici aceste linii drepte si o agresivitate mai scazuta in partea fetei. Despre spate pot spune ca si la sedan si la hatch au incetat sa mai semene cu versiunile anterioare. In rest este o masina reusita, este mai eleganta si a preluat ceva personalitate de la fratele mondeo. Parerea mea.
-
valentin, luni, 11.01.2010 19:36FOCUS
chiar arata mai bine modelul care inca se fabrica, poate ca evolutia la noul Focus va fi un tren rulare PLUS motoare 100% noi si superior dpdv dinamic Astrei si G6 , poate asta ar mai salva vanzarile
-
George, luni, 11.01.2010 19:40Focus
Tinuta de drum a fost intotdeauna punctul forte a lui Focus asa ca... om trai si om vedea.
-
AntiProstie, luni, 11.01.2010 20:04Focus Evolution
Mie imi place, evolutia este placuta. Ma gandesc si la faptul ca vechea generatie nu avea un design tocmai reusit sau mai bine spus nu se evidentia prin design, asa ca noua generatie nu avea cum sa rupa gura targului. Cu toate astea masina arata bine, e agresiva, eleganta si are si ceva bling-bling. Interiorul mi se pare de exceptie pt ca arata foarte bine pt clasa din care face parte. P.S.: Designul aduce o idee cu cel de la Renault, vezi profilul si stopurile de la hatch, vezi sedanul.
-
gheorghe, luni, 11.01.2010 20:54
E un pas inainte mie imi place. Nu mai comparati cu Renault va rog,Ford e net superior!!
-
Hella, luni, 11.01.2010 21:02mai gheorge...
Nu prea cred !
-
raaul, luni, 11.01.2010 21:20
si eu cred ca o sa arate si mai bine in realitate...;)
-
ESCORT 2010, luni, 11.01.2010 22:06
Gata stiu ! focus seamana cu FORD ESCORT !
-
ESCORT 2010, luni, 11.01.2010 22:19
Designul anilor '80 la pret foarte actual... chiar si 25.000 euro! este masina de colectie? nu, este doar focus de duzina !
-
Octav, luni, 11.01.2010 23:16se putea mai bine ...
Credeam ca atunci cand voi vedea versiunea finala a noului Focus o sa spun ca cei de la Ford au readus farmecul primului model. Am vazut ceva poze si speculatii despre versiunea finala a lui Focus III si speram sa devina realitate. Unde este spiritul sportiv, dinamic, linia de coupe a caroseriei, designul curat al generatiilor anterioare? Au cam disparut. Farurile noului model sunt parca prea putin kinetice, ca apoi sa apara o grila trapez in bara fata, iar langa ea doua triunghiuri, dupa parerea mea, neinspirate. Pe conceptul Iossis X din 2007, triunghiurile aratau mult mai dinamice, astea parca sunt taiate cu foarfeca ... Aripile au niste detalii gen supradoza de steroizi, iar intre ele au inserat linia laterala, mai coborata ... unde este fluiditatea? Ca sa nu mai spun ca la baza usilor cam aduce cu Toyota Avensis, speram sa fie mai originali. Iar stopurile parca sunt desenate de japonezi, tot spatele masinii pare coborat si ''cazut'' in cazul de fata, era mai potrivita o linie ascendenta. Unde sunt stopurile hotarate ale noului Fiesta, sau macar ceva care sa semene cu stopurile primei generatii? Despre interior, poate doar atat ... cam incoerent si cam american. Incep sa dau dreptate unui articol, care spunea ca masina perfecta in clasa compacta ar trebui sa aiba caroseria de Astra ( as prefera Astra J , desi acel articol se referea la Astra H ), motorul de VW si trenul de rulare al lui Focus. Probabil noua generatie a lui Focus are imbunatatiri mecanice notabile, dar exteriorul si interiorul mi se par lipsite de exotismul primei generatii. Si cam prea putin senzationale ...
-
Danyel!, luni, 11.01.2010 23:41Dezamagire!
Ca posesor de focus pot sa spun ca mi-a "distrus" toate asteptarile! Avand in vedere trendul dat de noul mondeo, urmat ne noul fiesta si KA, ma astapta ca noul focus sa iasa extraordinar si .......... DEZAMAGIREEEE! Din ce am vazut eu pe net ma astaptam sa arate asa http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_580/car_photo_290349_7.jpg DA de unde! Pacat ca au stricat evolutia modelului, de altfel ff reusita!
-
goguion, luni, 11.01.2010 23:49parerea mea
Fiesta + Mondeo + Focus 2 RS = Focus 3 sa ii trezeasca cineva, ca asta e mare rateu !! eu raman la Focus 2 facelift.
-
tgv, marţi, 12.01.2010 00:38
ugly shit !
-
costin, marţi, 12.01.2010 00:52
cred ca au copiat putin Renault Fluence..dar nu prea le-a iesit. Astra si Leon cele mai frumoase hatch-uri.
-
george, marţi, 12.01.2010 01:32
este ciudata
-
george, marţi, 12.01.2010 01:36
fata, lateralele si spatele parca sant desenate de 3 oameni diferiti...rezultand parca o masina facuta din bucati care nu se leaga deloc
-
nicupjk, marţi, 12.01.2010 10:22
Daca s-ar face o competitie mondiala, cred ca am fi cel mai "criticacios" popor, suntem o natiune in genere cu un nivel de trai scazut, dar cu niste exigente la cote maxime; mai lasati mai fratilor partea goala a paharului. Da, sunt unele incoerente si unele neajunsuri in linia generala de design a lui Focus, dar sunt sigur ca au "punctat" serios la motorizare si tinuta de drum. Mai descretiti fruntile! Va salut !
-
AntiProstie, marţi, 12.01.2010 10:39Exagerare
Prea exagerati fratilor. In primul rand ca masina nu este urata, poate nu este cea mai frumoasa sau nu va place voua dar urata nu este. Spunea @Octav mai sus ca a disparut linia de coupe si afresivitatea, pai daca nici Focusul asta nu are linie de coupe si nu este agresiv ne-am ţăcănit cu toţii. Masina poate arata cel mult "ciudat" tocmai datorita faptului ca se adreseaza unei piete globale. Nu sunt aici avocatul celor de la Ford, nu am nici un fel de simpatie legat de acest brand, dar comentariile sunt deplasate rau de tot. P.S.: Si mai lasati-o cu noul Astra, in special in ceea ce priveste designul, ca si pe aia o puteti numi oricum, dar numai originala nu. Cat despre vanzari, probabil ca Ford nu va vinde cat se asteapta (cand au vandut ei in functie de asteptari?) in timp ce Astra (ca sa fac o comparatie la moda) se va vinde ca paine calda... la mana a doua.
-
Octav, marţi, 12.01.2010 12:43
Poate exageram putin cand vorbim despre imaginea noului Focus ... Dar asta este din cauza ca ne asteptam sa arate mult mai bine, sa fie un model de referinta in clasa compacta, sa fie fabulos. Iar pozele care au circulat pe internet inainte de lansare aratau mult mai bine. Noul model arata ca un mix de multe stiluri. Cred ca toti asteptam mai mult de la industria auto, mai multa originalitate. Probabil multi asteptau ca noul Focus sa fie model de referinta in clasa compacta si e firesc sa fim dezamagiti. Priviti la designul noului model, e parca aglomerat si nehotarat. Nu pare nici agresiv nici temperat, este undeva intre ... nu pare sa aiba o linie anume. Primele doua modele aduceau mai mult a coupe decat acesta, au o continuitate mai buna a liniilor. Focus III aduce a coupe, dar parca nu reuseste sa transmita prea bine asta. Cel putin estetic, nu transmite emotia si nota de spectaculos la care ma asteptam. Asteptam un model spatios, cu cea mai buna dinamica in clasa compacta si cu un design deosebit de toata gama din care face parte. Cum nu exista masina perfecta, fiecare este liber sa aleaga ceea ce prefera. Timpul va stabili si ce se va intampla cu acest model, asa cum se lamuresc lucrurile in cam toata istoria auto.
-
vali, marţi, 12.01.2010 13:15
in sfarsit un interior care nu e batranesc pe ford focus!
-
M, marţi, 12.01.2010 13:32
in pozele oficiale arata putin ciudat, dar in pozele de pe Auto Express arata nult mai bine. Posibil ca in realitate sa fie chiar mishto :), oricum ma astept sa se conduca f bine.
-
mihai, marţi, 12.01.2010 13:45frumos
uite ce de-a esteti pe aici, toti s-au nascut design-eri, numai cei de la Ford sunt prosti si nu au idee de masini.........au sarit toti sa compare cu alte masini, modelul Focus are deja imaginea care l-a consacrat, asa k nu le mai duceti grija, sa vedem ce preturi vor afisa k in rest masina arata bine, si sigur nu este mai sub cele mentionate mai sus
-
Antonio, marţi, 12.01.2010 14:50LA HATCHBACK
mai aveau putin si puneau stopurile pe portiere !! par asa prelinse, parca masina merge cu spatele... ciudata, ciudata rau !
-
MF, marţi, 12.01.2010 18:04Design
Sedanul este foarte reusit. Hatchbackul este din pacate o greseala de design. Va tot bateti cu pumnii in piept ca a pierdut din agresivitate, ba ca are linii drepte. Designul agresiv este dat de liniile drepte si nu cele curbe! A se vedea spatele hatch-ului. Comparati actualul hatch cu cel nou si veti vedea ca actualul cu linii drepte este mai agresiv decat cel rotunjor, durduliu, rotofei. In plus liniile drepte ale grilei sunt tipic barbatesti. Liniile curbe sunt pentru doamne. Cel mai bun exemplu este dat de un review: Fifth Gear - New Maserati Gran Turismo. Cautati pe You Tube. Apoi sa vorbiti de linii. Da, spatele sedanului seamana putin cu cel de la Citroen C5 si interiorul aduce putin a Kia dar nimic nu e rau in preluarea unor idei de design reusite. Asteptam preturile si e posibil sa avem primul Focus sedan cu adevarat reusit si cu un interior pe masura.
-
hrn, marţi, 12.01.2010 18:50Reusit model
Are personalitate si cred ca arata mult mai bine in realitate. nu sunt fan ford si nici client clasa compacta dar consider ca e un model la fel de reusit ca fiesta. Felicitari
-
Prius, marţi, 12.01.2010 20:54Compacte
Mult prea sofisticata ca design. Bordul ( impreuna cu consola centrala ) prea incarcat . Un autoturism trebuie sa fie ergonomic , ptr ca atentia soferului trebuie sa fie catre trafic , nu catre admirarea bordului ! La clasa compacta , prefer stilul de linie cursiva de tipul Fiat Bravo si noul Astra . Noul Astra arata bine , mult mai bine decat majoritatea concurentilor de la aceasta clasa . Nu am fost si nu sunt fan Astra , dar cel nou chiar imi place . Inclusiv paleta de motorizari . Insa , Ford ar putea castiga clientela si prin politica de marketing ......Ramane de vazut , insa . Totusi , masina nu este chiar asa de urata , precum ni se pare noua....
-
LUCCI, marţi, 12.01.2010 21:25FORD CEED
Sa moara Pyghi ,am crezut ca e Insignia OPC tunata, dupa cum are fustele alea in fata si gurile de ventilatie la radiatir.. Bordul e copiat de la Kia-Lexus (s-a intors lumea!!!!).Varianta aia cu 5 usi a doborat recordul lui Peugeot 308 break de ,,cele mai idioate lampi''.Pacat...
-
mariuzik, marţi, 12.01.2010 21:47au stricat-o
hidos nu arata,dar fata de modelu precedent s-a uratit enorm, si-a pierdut tot dinamismul si personalitatea... a esuat complet ford la miscarea asta, mai bine o lasau asa cum era:| acum arata ca o masina plictisita de duzina, nimic spectaculos...
-
ady, miercuri, 13.01.2010 12:24penibila
sunt posesor de focus hatch dar nu l-as da pe fiesta asta marita ,e penibil arata mult mai bine focus 2 cu facelift,doar interiorul da ceva mai bine,rusine ford noul astra de departe cea mai super masina hotch.
-
schumacher, miercuri, 13.01.2010 14:41HIDOASA
un focus 2 cu facelift nu face nici cat 1000dinastea; designeri de tot kktul s-au gasit sa faca ei masina; s-a dus dq focus-ul + capacu de la rezervor arata ca draq acolo
-
Hunter, miercuri, 13.01.2010 23:48
Parca e facuta in de chinezi, ca aia copiaza la modele europene din greu. Pai in partea de jos a spoilerului fata, acea buza si cele 4 mici aeratoare ovale sunt ca la Audi. Apoi grila unde este locul numarului de inmatriculare, stil Audi, de ii faceau grila aia pana in capota era clar cat una la Audi. Aduce si a Kia cee'd cum au zis unii mai sus. In spate, cu umerii aia, cam inspirata treaba de la Volvo. Din lateral,versiunea sedan, parca e Renault Fluence. Iar bordul si interiorul e de o porcarie cat casa. SF rau masina, zici ca e Citroen, ca numai francezii ai SF-uri din astea de design in cap. S-au prostit rau astia de la Ford. Acele alea ale indicatoarelor din bord sunt albastru deschis ?! WOW !!!! S-o fi terminat vopseaua si numa din asta mai era.
-
cristi, joi, 14.01.2010 01:11In mare e frumoasa
In mare parte este frumoasa masina, interiorul este atragator,... PENTRU TOTI FANII DE CHINEZARII GEN K I A , cand a iesit ceed, era o copie clara dupa focus si golf, acum e ford dupa kia :))) fiti seriosi .. s in legatura cu fluence, spatele e de mondeo la renault, focusu doar a adoptat spatele fratelui mai mare pe varianta limusine, e un pic mai aerodinamic,... asta pt toti rautaciosii si mai e ceva : focusu e cel mai tare la tinuta de drum, stabilitate, face oricand renault , golf , ceed, asa ca nu mai mancati atata cacat ca oricum nu o sa va permiteti sa cumparati un focus nou, tot la bmw din 97 si la un amarat de golf 3 o sa ajungeti de cade tabla de pe ele, dar bineinteles ca alea is mai frumoase si mai "bune' :))) Si da , sunt fan focus , am avut si golf si astra dar am renuntat la ele si am luat un focus nou care este cu mult peste cele 2... Acum hai dati cu comenturile sa ma distrez si eu :)))))))
-
si io' aici, joi, 14.01.2010 09:58
Trebuie sa ne impacam cu gandul ca de cate ori o sa avem de a face cu o masina " globala " o sa avem parte de un asemenea design , care sa placa pe mai multe piete , evident cu un rabat pt piata europeana, piata care insa nu mai prezinta o importanta asa mare din moment ce trendul in vanzari arata ca Asia este o piata mult mai atragatoare . Din acest motiv compacte gen Renault Fluence , acest Ford Focus au renuntat la filosofia designului anterior si au adoptat acest nou design , cu elemente de atragere mai ales a clientului asiatic ( stopurile , farurile si alte elemente ) . In concluzie asta face ca modele ca Fluence , Focus , Ceed , I30 sa fie parca din aceesi familie . Golf are o traditie si isi perimte un design 100% european si clar german . Opel este intr-o situatie in care isi joaca probabil ultima carte , ori la bal ori la spital , cu noul Astra . Cu el nu cred ca urmaresc sa ia din clientii Golf , ci in mare masura sa ia din clientii europeni de Focus si Megane si compacte italiene in faca carora are un atu ca este de provenienta germana dar cu un design la fel de atragator . "Ceva "imi spune ca si noul Logan o sa aibe o linie asemanatoare , dar cu detalii tehnice mai saracite ca sa se mentina in pretul redus.
-
john, duminică, 17.01.2010 18:52aaaa
Sedanul e genial,dar ma rog io sunt subiectiv .Abia astept sa apara st-u de la generatia asta:)))
-
chelu, duminică, 17.01.2010 20:28Ford va pierde
Ford si-a castigat originalitate prin Mondeo si acum nu demult cu Fiesta, dar Focusul asta nu prea mai are nimic din ceea ce ne-a obisnuit Ford in ultimul timp. Poate doar interiorul. Sincer asteptam altceva. A fost comentat prea mult (ba ca seamana cu Fluence-ul, ba ca semana cu Ceed-ul, eu zic ca seamana cu Samsung din profil spate) ca sa mai adaug eu comentarii, dar pot spune doar ca nu prea mai are nimic original care sa nu semene cu altceva. Adevarul e ca la cate modele ies pe mapamond e cam greu sa ai o linie originala. Doar Audi, BMW si Rolls Royce mai pastreaza din formele consacrate facandu-se cunoscuti de la generatii la generatii prin originalitate.
-
corianis, miercuri, 24.02.2010 14:09Noua Kia sau ce e noul Focus ?
sincer sa fiu , nu prea in inteleg designul noului Focus, parca ar fi o Kia Ceed tunata . Ford incearca sa intre in concurenta cu modelele asiatice sau cu cele europene ? E CIUDAT SI URAT . acuma mai ramane sa vedem cu va arata in realitate, dar vard ca briz , brizurile si blingurile specifice manelistilor incep sa intre pe toate modelele de masini , ledurile de nivelul farurilor sunt cat de se poate de idioate.
-
iulker, miercuri, 07.04.2010 21:35Noul Focus :(
Din pacate ... nu-mi place, si mai ales pentru ca sunt posesor de Focus Facelift, Titanium, cu optionale, deci am fost pretentios la alegerea masinii ... asta nou e urat rau in comparatie cu a mea ... asa patesti cand vrei sa impaci si Europa si America ... iese o corcitura nereusita :( Da, seamana cu Fiesta noua, pentru ca asta vor sa faca cei de la Ford, uniformizarea modelelor in toata lumea ... DOAR daca vor veni, in sfarsit, cu moatoare noi, vor putea sa faca ceva vanzari, altfel e de rau ....
-
traian, duminică, 18.04.2010 01:27sedan placut
nu putem compara sedanul cu Fluence. sa fim seriosi. cel de la focus e mult mai agresiv si mai placut.sunt convins ca Ford va avea motorizari mai puternice decat 110 CP.fiecare cu gustul lui dar sedanul zic ca e ok. e drept modelul hatchback lasa de dorit.astept sa vad cu ochii mei noul model si abia apoi ma voi convinge.salutari fanilor Ford desi eu am Renault :D
-
MARIAN, duminică, 27.02.2011 11:21ESTE OK
este feb 2011 si inca nu au scos la vanzare noul model. este ok ca design sa vedem si la pret
-
sarpe, vineri, 29.04.2011 12:54este bestiala
mie imi place ffff mult masina,si ce technologie are pe ea sigur bate concurenta,dar strugurii sunt acriii si de tre sa comentam si noi,de romanul este invatat sa critice orice,oriunde si oricum numai asa sa nu zica de bine!
Citeste si
-
GENEVA 2010 | marţi, 9 martieValmet Eva, primul vehicul electric de serie din FinlandaSalonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | luni, 8 martieIDEA Sofia, un nou concept creat pentru Alfa Romeo la GenevaDesignerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieCarlsson C25 a fost prezent pe scena de la GenevaCasa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieBrabus G V12 S: cadoul aniversar pentru MercedesTunerul Brabus a prezentat la Geneva modelul G V12 S. Acesta este cadoul pentru implinirea celor 30 de ani de la lansarea lui G-Klasse pe piata auto. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | sâmbătă, 6 martieSeat Ibiza ST a fost lansat la GenevaSeat Ibiza ST, cel mai nou membru al spaniolilor si-a facut aparitia pe scena de la Geneva. Citeste tot
Prima data am crezut ca e un mic facelift la kia ceed. Nu mi se pare o evolutie reusita