Oficial: Aston Martin One-77, mai scump decat Veyron
V12, 7.0 litri, 3.5 secunde pentru 0-100 km/h, 320 km/h viteza maxima si 1.25 milioane euro. El e Aston Martin One-77.
Aston Martin a publicat astazi prima fotografie-teaser a celui mai nou si exclusivist model al sau, denumit oficial One-77. Vorbim de o masina care va fi produsa in serie limitata si care valoreaza ceva mai mult decat regele modelelor de serie din acest moment, Bugatti Veyron.
Daca Veyron costa 1.2 milioane de euro, Aston One-77 va putea fi achizitionat de doar 77 de fericiti fani ai marcii cu 1.25 milioane de euro. Daca va doriti insa un exemplar, nicio sansa: lista de asteptare a celor de la Aston Martin a ajuns deja, in doar cateva ore, la pozitia 500.
Modelul va dispune de un motor V12 de 7.0 litri construit manual. In combinatie cu o caroserie la a carei creatie s-a folosit aluminiu si fibra de carbon, acesta duce modelul Aston in 3.5 secunde de la 0 la 100 km/h, in timp ce viteza de top este estimata la 320 km/h. Puterea maxima a motorului este inca tinuta secreta, specialistii sustinand insa ca aceasta ar urca la circa 650 de cai.
One-77 va fi primul model care iese din mainile inginerilor Aston Martin dupa ce marca britanica a fost vanduta de Ford anul trecut unui grup de investitori in frunte cu David Richards, seful Prodrive. Unele zvonuri sustin ca noul model va fi parte componenta a viitoarei colaborari dintre Aston Martin si Mercedes, despre care Automarket v-a povestit mai multe ieri, intr-un material dedicat.
Automarket va va prezenta mai multe informatii si fotografii imediat dupa ce acestea vor fi disponibile.
via | Aston Martin
-
LIFEPHORM, vineri, 08.08.2008 14:06
Pret total nemotivat! Veyron ramane Veyron!
-
billy, vineri, 08.08.2008 15:32huh
si de ce "Veyron ramane Veyron"? pentru ca are 1000cp? In momentul asta Veyron nu mai detine nici unul dintre recordurile ce l-au facut celebru. E o realizare de exceptie, dar multe alte masini au fost si vor fi mult mai apreciate decat cutia de 1000cp de la VW. E o chestie finutza pe care cei interesati doar de numarul de cp cand citesc o brosura n-o s-o inteleaga niciodata
-
andrei, vineri, 08.08.2008 16:02billy
Pai de ce atata? motor de 7 litri , V12, 650 de cai si 3.5 secunde pana la suta , iar viteza de 320 km/h ... pai veyron , pentru 50k euro mai putin , are 1001cp, 1200Nm@6000rpm, 407 km/h , 2,5 secunde pana la suta... deci asta e cu mult sub el.. doar daca ii pune volan de aur si praguri platinate... dar cum nu sunt nici printre posesorii de aston , nici printre posesorii de veyron , treaba lor ca-s banii lor... deocamdata ma multumesc cu citroen-ul din garaj...
-
Vlad, vineri, 08.08.2008 16:05Pt Billy
Bugatti Veyron are un motor care timp de 300000 km,nu necesita decat reviziile normale,pe cand la rivalul american SCC Ultimate Aero trebuie schimbat motorul la 10000km.Nu uita ca pretul real al unui Veyron este de 5 milioane euro,suma rezultata din impartirea sumei totale a proiectului Veyron la cele 300 de unitati produse.
-
cosmin, vineri, 08.08.2008 16:34pt vlad si generatia NFS
de unde poti sa scoti atatea baliverne "Bugatti Veyron are un motor care timp de 300000 km,nu necesita decat reviziile normale".... parca ar fi mers vreun posesor de bugatti 300000 km, esti tare dus bai baiatule dar te inteleg ca ai crescut cu NFS-ul in fata si confunzi realitatea cu jocul. habar n-ai de tine si vorbesti numai prostii.
-
aston, vineri, 08.08.2008 16:55aston
e very nice designul la aston dar cred ca cer prea mult ptr el comparativ cu performantele pe care le obtine
-
Veyron, vineri, 08.08.2008 17:01Bugatti
Bugatti Veyron ramane o minune tehnologica. Nu comparati un Aston Martin, o masina deosebita de altfel, cu o minune tehnologica precum Veyron-ul. Poate ca la o comparatie pret - viteza - putere Aston-ul iese mai bine insa ceea ce a reusit producatorul Veyron-ului este greu de egalat. Bugatti Veyron = Concorde
-
Vlad, vineri, 08.08.2008 17:44Pt Cosmin
Ai auzit de testarea motoarelor pe bancul de proba,de materialele ultra-moderne din care este facut motorul lui Veyron ? Fara sprijinul unui colos cum este grupul VW acest supercar nu aparea pe piata.Motorul lui Veyron are 10 radiatoare.Iar ca fapt divers o maneta de semnalizare care este din magneziu costa 4000 euro,iar un disc de frana din material ceramic costa de 50000 euro.
-
Florin, vineri, 08.08.2008 18:14Bugatti Veyron
Bugatti Veyron a fost o ambitie personala a presedintelui VW,Ferdinand Piech care cu 14% este cel mai mare actionar la Porsche AG.Fara sprijinul neconditionat al lui Piech acest proiect nu prindea viata.Dupa nenumarate amanari,in 2003 F Piech schimba conducerea Bugatti si-l instaleaza sef de proiect pe Dr Wolfgang Schreiber care in urmatorii 2 ani va reproiecta si modifica 95% din componentele masinii! In materie de rafinament Bugatti Veyron nu are rival,fiind o realizare monumentala care foarte curand nu va fi egalata.
-
R, vineri, 08.08.2008 18:19Nu-mi vine sa cred
Deci nu-mi vine sa cred, toate comentarile ar trebui facute numai pe baza de inregistrare ca cele de F1. Toti retarzii si toti copiii cu SF-uri in cap se apuca de comentarii pe aici.
-
Claudiu, vineri, 08.08.2008 18:39Veyron
Intrati pe YouTube si urmariti prezentarea lui Bugatti Veyron la TopGear facuta de Jeremy Clarkson,in care specifica ca motorul lui Veyron are 10 radiatoare si ca o maneta de semnalizare costa 4000 euro.Iar daca la Porsche Cayman un disc de frana din material ceramic costa 5000 euro,nu ma mira ca la Bugatti costa de 10 ori mai mult tinand cont de performantele net superioare.
-
Robert, vineri, 08.08.2008 18:57Pt R
Intra pe www.autocarmag.com si citeste review-ul lui Bugatti Veyron.Inainte de a face declaratii,documenteaza-te si vino cu argumente solide ca altfel te faci de ras.
-
Andrei, vineri, 08.08.2008 19:21Buggati :)
Daca imi aduc aminte bine... chiar Buggati au anuntat cat a costat de fapt fiecare Buggati Veyron :). Iar suma a fost de 5.000.000$ pentru fiecare bucata al acestui model. Asa ca imi pare rau... dar pentru cat costa si ce face... este in cel mai bun caz o dovada de bogatie sau prostie, ambele in acelasi timp poate. Plus ca au fost putine si deja au inceput sa pice. Cate, 3-4 parca au avut deja accidente. Deci... a masina super, fascinanta dar cu la fel de mult pedigree ca si Ferrari Enzo FX sau Ferrari Enzo FXX si Porsche Carrera GT si cred ca Lamborgini Reventon. Oricum masini care fac istorie si care evident, sunt o parte din istoria fiecarei firme producatoare. Felicitari lor pentru ca l-au scos dar din pacate, nici unul din modelele de mai sus nu au ce cauta pe strada. Locul lor este pe circuitele de viteza unde sa distreze cat vor :)
-
Dan, vineri, 08.08.2008 19:36Pt Andrei
Ai dreptate,dar nu uita ca in perioada cand Bugatti Veyron a fost conceput dolarul era mai puternic decat euro.
-
tot bmw..., vineri, 08.08.2008 19:39asa...ca sa ma aflu in treaba...
fratilor da greu va mai pica fisa sau nu santeti deloc scoliti......pai la astfel de marci precum Bugatti sau Aston Martin nu se vinde puterea motorului la kilogram.....sant marci cu greutate, nu trebuie sa aiba peste mia de CP ca sa sara de un milion de euro....sau mai pe limbajul vostru si ptr mintile inguste, spre exemplu daca Skoda (am ales la intamplare, no ofence ) scotea o masina de 1000 CP si sarea pretul de un milion, o mai cumpara cineva ?! Va spun un lucru, oamenii cu banii astia se duc sa si i a masini cu care sa se afiseze si pe care este o sigla "grea".....nu stiu cati vor pricepe ce am spus aici, salutare ...
-
andrei, vineri, 08.08.2008 20:49dap.. are dreptate "tot bmw."
trebue sa intelegeti ca in momentul in care iti cumperi un aston martin nu platesti doar masina in sine ,ci si imaginea marcii, brandul:D. cum era intr'o reclama la renault: lasa'l sa se ocupe de imaginea ta... ma rog ..in cazu ala nu prea:)) dar aici ... poti sa ai toata increderea, doar e vb de aston martin;)
-
Andrei, vineri, 08.08.2008 22:49Bugatti :)
Baieti sper sa nu ma intelegeti gresit. Asa cum Ferrari Enzo Fx si Fxx, Lamborgini Reventon si Bugatti Veyron sunt masini exclusiviste si mai ales... foarte foarte rare :) este pacat ca o firmal destul de iubita ca Aston Martin sa nu scoata si ei asa ceva. Nu sunt genul caruia sa-i placa Pagani Zonta sau SLR McLaren dar McLaren F1 cu motor de BMW mi s-a parut bestial :) Iar Ferrari F50-ul care a existat in acelasi timp cu McLaren F1... il ador si astazi... dar toate aceste masini trebuie sa fie rare, scumbe si fascinte :) Sunt masini idol, nu prea au ce cauta pe strada, sau ma rog in orase si personal doresc sa le vad in Le Mans sau pe circuite pentru ca sunt curios... cat de mult se pot seta. Acum de ce sa neg, nu stiu cat costa un Veyron dar, daca chiar costa 5.000.000% si el a fost vandut cu 1.500.000% este evident ca a fost o masura publicitara, si nu s-a gandit nimeni la pretul de productie sau costul real al fiecarui exemplar. Acum de ce sa neg... McLaren F1 avea... capota mototului poleiata cu aur (pentru cine nu stie... aurulul disipeaza foarte bine caldura :), dar la ce pret :)) si deci costurile trebuie sa fii fost destul de mari numai si numai datorita aurului, dar stiu ca si cateva modele din cele 35 parca sau 25 construite... ai avut probleme din aceasta cauza. Cateva masini raman in istorie si fac parte din istoria automobilismului tocmai pentru ca sunt avangardiste, masini idol si sunt foarte scumpe, foarte rare si mai ales... speciale :). Deci baieti... sa vedem cam ce poate masinutza asta :) Personal... eh speram sa apara in noul James Bond :) Take care :) as poate apar odata si masinile astea care chiar sunt speciale in vre-un NFS ceva... sau Race Driver... desi la ce calitate au jocurile astea in ultima vreme, mai bine sa le dau idei :P
-
Andrei, vineri, 08.08.2008 22:51Vai cate greseli am facut :)
Sper sa ma scuzati pentru greselile gramaticale... promit sa scriu mai atent :) /hugs for all :P
-
astra, vineri, 08.08.2008 23:41care vreti?
Am pozitia 50! Care da mai mult???
-
tot bmw..., vineri, 08.08.2008 23:48tot asa... de plictiseala...
mersi Andrei, inseamana ca nu sant "singur" pe aici... cine stie, stie... ;)
-
alex_sorel, sâmbătă, 09.08.2008 01:48hai sa nu mai visam..sa revenim la masinile noastre
Voi va da ti seama cati a bani costa ? (1.25 milioane de euro)..sa fim seriosi..e belea masina...nici nu ai ce face cu ea pe la noi...in mare e prea de tot..cand ne amintim cat costa
-
R, sâmbătă, 09.08.2008 04:06explicatii
Stati sa ne intelegem, Andrei are dreptate in felul lui. Dar daca Ferrari are un ENZO sau F50, Bugatti un Veiron, Mc Laren un F1 alea reprezinta un varf de tehnologie in felul lor, dar "Aston Martin One-77" este fix o porcarie, un pret supralicitat pt. mai nimic. Trebuie sa tinem cont ca noul NISSAN GTR35 il face la performante si este doar 70 de mii de EUR nu 1.2 milioane de euro. Maina asta nu are nici o multime de cai ca Veyron, nici performante de pista ca Ferrari sa McLaren, nici lux ca Rols sau Maybach sau Rols, de fapt nici nu se apropie de vre-una din ele. E doar un nume, una brand vandut mult prea scump, este doar o etichieta. Si poate voi nu ati inteles bine, Bugatti Veyron nu costa 5 mil de EURO sa-l produci. Costul lui de productie in sine este mult sub 1 milion, dar costul de 5 milioane este costul proiectului + costurile de productie (asamblarea)+ costuile publicitare + costurile de garantii, service special, asistenta permanenta, comisioane vinzare etc. impartite la nr. de bucati produse. Asa intradevar costul se poate ridica la valoarea de 5 milioane. Insa si Bugatti Veyron este tot o eticheta dar care are si o valoare reala in performata, nu platesti doar un brand. Dar masini fiabile cu peste 1000 de CP au fost facute de tunneri cu mult timp inaintea lui Veyron si la un pret mult mai mic, dar in fine, este prima masian de "serie" cu aceasta putere si care ofera si lux si comfor. Este intradevar o realizare. Dar Astonul asta e fix un kkt aurit la pret de diamant.
-
jacob, sâmbătă, 09.08.2008 04:17pt colectie
asemenea masini nu sunt pt a merge zilnic la servici...pt a face 300.000 de km in cativa ani, asemenea masini sunt mai mult pt colectionari, nu va faceti probleme ca nu aveti unde circula cu ele prin romania. pt ca nu vei avea ocazia sa vezi asa ceva acolo iar in alta parte daca vezi asa ceva( un aston de 1.25 mil) esti un mare norocos. asemenea masini stau in garaj langa alte masini la fel de scumpe. poti sa vezi un lambo sau ferarr din 1995-2000 cu doar cateva mii de mile(5000-15000) de unde 300000 nu stiu. cu toate ca are un pret asa de mare acest aston uite ca s-au epuizat in doar cateva ore.doar pt colectionari. nu e pt amatori, chiar daca ai avea acesti bani, ai slabe sanse sa fi avut unul dinte aceste capodopere pe roti. nu cai putere conteaza, sau cat de rapida e, ci faptul ca se fabrica doar 77 de unitati ceea ce o sa le faca si mai scumpe dupa ce lista s-a inchis. pretul v-a urca oricum.
-
altul, sâmbătă, 09.08.2008 07:43bugatti-aston martin
Nu zic ca ar fi prea mult ptr mine,insa nu ma caracterizeaza astfel de masini.\\\\\\\\\\\\mai ales ca nu am unde sa ma dau cu ele.
-
Vlad, sâmbătă, 09.08.2008 10:17Bugatti Veyron
Stiu ca nici un proprietar de Veyron nu va merge 300000km,dar daca ar fi nevoit nu ar fi nici o problema,motorul rezistand fara probleme.In materie de fiabilitate motorul lui Veyron nu are rival.Ceilalti producatori si tuneri care au propus masini cu puteri apropiate de 1000 CP sau peste,nu au beneficiat de resursele lui Bugatti,care practic tot departamentul de motoare al grupului VW a stat la dispozitia sa.Acesti tuneri si mici producatori au marit puterea motoarelor schimband managementul motorului(motor luat de un producator de serie mare),sacrificand insa fiabilitatea motoarelor.Dau exemplu Brabus Rocket,model bazat pe Mercedes CLS.Rocket are un motor V12 de 730 CP si este capabil teoretic de 365Km/h.Spun teoretic deoarece englezii de la Fifth Gear au incercat pe Autobahn sa mearga cu aceasta viteza,dar pana sa o atinga, motorul s-a defectat.Dupa 1 ora cei de la Brabus le-au oferit alt exemplar.S-a intamplat acelasi lucru.In concluzie,pentru a construi un motor de 1000 CP,nu este suficient sa modifici managementul motorului ci iti trebuie materiale hi-tech si investitii de zeci de milioane de euro,bani de care nici un tuner si producator minuscul nu dispune.De ce credeti ca Aston Martin vrea o alianta cu Mercedes?
-
Vlad, sâmbătă, 09.08.2008 10:32Ferdinand Piech
Apropo,cifra de 300000 km a fost specificata de Ferdinand Piech,care daca nici el nu se pricepe la motoare,fiind un inginer de geniu,nu stiu cine se mai pricepe.
-
Marian, sâmbătă, 09.08.2008 19:31Discuri de frana din material ceramic
Am intrat pe site-ul Porsche si am intrat la optionalele disponibile pentru Cayman.Este adevarat ca cele 4 discuri de frana din material ceramic costa 20000 euro.Sunt mai usoare decat discurile clasice,dar mult mai rezistente la oboseala,efectul de fading fiind inexistent.In plus se schimba la 200000 km.
-
R, duminică, 10.08.2008 02:28de ce vorbiti daca habar nu aveti????
1.Marian - ce comentezi tu aici nu are legatura cu articolul si comentarile de aici. 2.Vlad - atat timp ai informatii vagi nu te mai comenta aiurea. - in principiu nici un moror bine intretinut nu merge sub 300 mii km, indiferent de putere si producator. Sunt masini folosite de companii in Germania si nu numai, care fac circa 1000 de km/zi (>300 mii pe an) si ajung la 450-500 de mii fara sa umble la motoare, sunt motoarele de Civic de 1.6 si 160 CP facute in 1990 care au ajuns la 300 mii fara sa umble in motoare. Este adevarat ca 160 CP nu se compara cu 1000 dar nu stiu daca sti ca, garantia la Veyron este "five years or 50,000 miles" asa ca nici o problema pana la 300 mii de km e ralativa + faptul ca cei 1000 de CP sunt greu de utilizat la maxim mai mult de 5-10% din totalul km parcursi deci motorul este destul de rar solicitat la maxim. Pana sa ajunga un Veyron la peste 200 de mii de km poate sa declare orice. Dovada de fiabilitate a unei masini de 1000 de CP facuta cu mult inaintea lui Veyron uite aici "http://www.youtube.com/watch?v=vf9KtH41koU"
-
sunshine64sm, miercuri, 13.08.2008 10:34Am ramas cu ochii cracanati
Va rog frumos, daca stiti o metoda sa-mi fac ochii sa nu mai fie cracanati, ca atita m-am chiorit la masina asta sa vad de ce poate sa coaste o groaza de bani si tot nu am gasit. Nu pot intelege cu ce e mai buna masina asta decit LOGAN, e clar ca e facuta pentru nebuni...
-
john, miercuri, 20.08.2008 23:47vai de mine
toti costrucorii de masini se baga pe veyron de parca lar putea intrece cineva vreo data. nici macar scc ultimate aero nul poate intrece ca degeaba prinde ala viteza mai mare decat veyron dar tot veyron ii mai rapid in acceleratie. or venit si aia cu un motor v8 amarat de pe un corvette si numa daca stai sa te gandesti creca aia de la scc ultim a. or suprasolicitat motorul ala la maxim de o scos puterea aia si viteza aceea dar daca cei de la bugatii ar umbla la motorul lor w16 un motor care te sperie numa cand ii auzi numele ''w16'' , creca de ar umbla la motorul ala ar putea obtine niste performante incomparabile dar cei de la vw sau gandit pentru ca ati vazut cum se comporta veyronul la 407 km/h se comporta ca si cum ar merge la viteza de 100km/h adica chiar si la viteza de peste 400 km masina merge fin , confortabil fara sa te sgaltaie , se comporta normal de nici nu simti ca mergi cu viteza aia asa ca ce conteaza ca ala prine mai mult ca veyronul sisa nu ai unde sai dai viteza aia ... veyron=incomparabil
Citeste si
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieAston Martin DB9 1M, modelul desenat pe Facebook de fanii mărciiEnglezii de la Aston Martin şi-au invitat fanii să aleagă cel mai potrivit design pentru un model nou. În urma votării, cei de la Aston Martin au decorat un DB9 conform preferinţei publicului şi l-au prezentat pe pagina lor. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieToyota GT86 TRD va fi disponibilă pe piaţa englezeascăClienţii britanici ce doresc o Toyota GT86 mai agresivă vor putea alege varianta TRD. Varianta hot va fi lansată în Regat cu ocazia Festivalului de la Goodwood. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieViitorul Toyota Prius va fi mai uşor şi mai economicToyota pregăteşte deja noua generaţie a lui Prius, model care va fi mai uşor, mai aerodinamic şi mai economic. A patra generaţie a lui Prius va fi echipată cu anvelope speciale, menite să reducă semnificativ rezistenţa la rulare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 27 iunieInfiniti nu va folosi platforma lui GT-R pentru vârful gameiOficialii Infiniti au infirmat posibilitatea utilizării platformei lui GT-R pentru cel mai sportiv model din gama Infiniti. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 26 iunieSkoda Rapid, imagini şi informaţii noiSkoda a prezentat imagini noi cu ultima adăugire a gamei sale - Rapid. De data aceasta, imaginile au fost însoţite de informaţii tehnice. Citeste tot
Are o mica parte de design din McLaren SLR