OFICIAL: Cadillac anunţă rivalul lui Mercedes S-Klasse

Publicat vineri, 05.08.2011 12:37 de Bogdan Mirică

Cadillac a anunţat lansarea unei versiuni de serie a conceptului XTS. Modelul se va bate cu mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7, lansarea sa fiind programată spre sfârşitul anului.

După ce a publicat prima imaginea a sedanului ce va concura cu BMW Seria 3, Cadillac a anunţat oficial şi lansarea unui sedan de clasă mare, bazat pe conceptul XTS Platinum. Sedanul va fi vârful de gamă al constructorului american şi va putea să rivalizeze cu nume mari din segment, cum sunt Mercedes S-Klasse şi BMW Seria 7.

Deşi nu a publicat momentan un teaser al limuzinei, surse oficiale susţin că modelul de serie va copia cu fidelitate liniile conceptuli XTS Platinum, prezentat anul trecut. Momentul lansării oficiale nu este nici el deaprte, americanii plănuind să expună vârful de gamă în această toamnă la Los Angeles sau la începutul anului viitor, în cadrul Salonului de la Detroit.

Într-un comunicat emis de GM se arată că "viitorul Cadillac XTS este gândit pentru a se bate cu renumite modele de lux. Va propune publicului o abordare modernă segmentului, combinând gadget-urile de ultimă generaţie cu dinamica de excepţie, într-o maşină ce se vrea a fi elegantă şi spaţioasă."

Noul Cadillac XTS va fi produs la uzina Oshawa din Ontario, Canada, acolo unde GM a investit 117 milioane de dolari şi a angajat 400 de muncitori pentru noul model.

via | carscoop

  • mrmod, vineri, 05.08.2011 13:07
    Super masina.Interior incredibil.Un vis.

    Multi o sa ziceti ca este sub Clasa S sau Seria 7.. dar asta este adevarat doar din punct de vedere al tehnologiei.. in rest,este o masina mare,luxoasa,cu un interior incredibil si foarte confortabila.Valorile traditionale ale unei masini mari americane! Si nu va obositi sa o comparati cu modelele europene,pentru ca mai mult ca sigur va fi cu mult sub pretul acestora,cum este cazul la toate modelele premium fabricate in SUA!

  • dan_grc, vineri, 05.08.2011 13:10

    117 milioane de dolari in noul model pt a se bate cu S-class? " O gramada" de bani". Actualul S-class, cu toate ca a fost lansat in 2005 tot pe primul loc la vanzari este si modelul nou cred ca la anul va aparea, deci sansele sunt mici sa-l depaseasca chiar in SUA, nu mai vorbesc de Europa.Cadillac face asta sa nu spuna ca nu incearca ceva, pt orgoliu macar

  • dan_grc, vineri, 05.08.2011 13:17

    @mrmod Probabil ca va fi cu mult sub pretul acestora dar Cadillac va manca bataie chiar la el acasa cel putin de la S-class daca nu si de la celelalte Daca nu va cadea un meteorit peste Stuttgard, S-class nu va avea probleme nici cu urmatoarea generatie.Pt comparatie, in momentul cand va fi lansat noul model de la Mercedes, sa fii atent la sumele investite pt acesta si ai sa vezi unde se situeaza Cadillac, care normal ca va fi mai ieftin

  • Vasilica, vineri, 05.08.2011 13:33

    Da foarte bine arata, interiorul mai ales, dar e greu sa te bati cu trio. NU prea ajunge nimeni sa ii egaleze.

  • danut, vineri, 05.08.2011 13:34

    doamne ce mult seamana cu s classu' la interior

  • unckle, vineri, 05.08.2011 13:41

    XTS va avea un oarecare succes in SUA datorita patriotismului cronic al unor americani (similar cu ce se intampla si cu brandurile europene la ele acasa) si pe mapamond se va adresa celor ce vor sa mai "schimbe aerul de germania" :) De luat bataie ... va lua, asta-i sigur, pentru ca atat cei trei nemti cat si japonezii au masini premium care acopera piata de la un capat la altul. Va fi destul de dificil de pozitionat masina in competitia de la acel nivel, dar sunt sigur ca vor face treaba buna. Parerea mea este ca strategia adoptata va fi una de gen "Audi" care, la inceput, nu a vrut nici sa se bata pe dinamica cu BMW nici sa conteste locul Mercedes la capitolul confort -- acum, dupa multi ani, cu totii vedem masinile noi ale Audi cum sunt laudate acum pentru dinamica si confort, locul 1 la ambele capitole fiind o disputa foarte stransa cu ceilalti doi nemti ;). Cinestie, poate le va "iesi" si vor putea sa se impuna pe piata ca o optiune valabila.

  • ScorpyonVAG, vineri, 05.08.2011 14:25
    @

    S-class nr 1 , la clasa de lux, si restul. Ofera o paleta larga de motorizari: Incepand de la economicul (consum,taxe), dar care merge destul de bine S250CDI, pana la puternicul V8-AMG.

  • grecu, vineri, 05.08.2011 14:33
    @VAG

    ...si pana la puternicul V12 bi-turbo AMG ....sau a renuntat Mercedes la motorizarile in 12 cil ?! Iar te plictisesti Scorpioane si scrii prostii :)))

  • Victor, vineri, 05.08.2011 19:29

    Sunt foarte curios ce motoare vor pune pe el,si la cel nivel de eficienta se vor situa,acolo unde GM a facut progrese remarcabile,de ex modelelul GM Yukon 2012 echipate cu un motor V8 de 6L reuseste un consum urban de 15%,echipat cu un motor de acest gen XTS ar trebuii sa consume cam 12% cea ce este fantastic,bine in cazul noului ATS consumul vehiculat pt motorul in 4 cilindri si litri este undeva la 10%,cea ce ne arata cat se poate de clar ca acel model sufera cumplit dpdv al tehnologiei motoarelor,poate ca acesta nu. In rest probabil ca va progresa tehnologic,CV in 8 trepte,cea ce va fii banal,acum urmeaza CV in 9 si 10 trepte,caroserie din otel,producatorii premium trec pe caroserii din aluminiu sau structuri hibrid plus alte gadgeturi. In concluzie va fii un model mai ieftin decat cele japoneze sau germane dar mai putin evoluat tehnologic,poate cu exceptia motorului,sper,remarc insa ca acestui concept ii lipsesc tetierele active,sungurul model de clasa lux caruia ii lipsesc..in afara de ZIL si Lincoln desigur..

  • Geo, sâmbătă, 06.08.2011 07:49

    E o masina superba! Personal,as alege acest XTS in locul S-class sau seria 7. Cadillac a evoluat foarte mult. Sunt sigur ca si tehnologia acestui model e la nivelul nemtoaicelor.

  • mrmod @unckle, duminică, 07.08.2011 17:20
    @unckle

    Nu uita ca la momentrul actual un BMW Seria 7 de baza costa aproape dublu ca un Lincoln Town Car tot de baza.. cum am mai spus la tehnologi o lua Cadillac bataie da la vanzari te asigur ca nu ;) la asemenea diferente de pret masinile premium americane aproape ca se preteaza cu totul altei clientele decat masinile premium europene.La banii cu care iti iei un full-size: Town Car iti iei mid-size: Seria 5 de la BMW.