Oficial: Dacia anunta Logan Sport de 133 de cai

Publicat joi, 19.06.2008 13:39 de Bogdan Mirică

In 2009 Dacia va lansa o versiune sportiva a sedanului Logan. Aceasta va avea un motor de 1.6 litri si 133 de cai.

Dacia cauta sa satisfaca si exigentele publicului cu inclinatii catre un sofat mai sportiv, de aceea anunta ca va lansa o versiune mult mai puternica a modelului Logan chiar de anul viitor.

In cadrul testului de presa organizat in Croatia pentru noul hatchback al producatorului roman, Sophie Albertus, directorul de produs Sandero la nivel mondial, a declarat pentru Mediafax ca sedanul Logan va primi o motorizare de 133 de cai putere. Este vorba despre motorul pe benzina de 1.6 litri regasit pe versiunea Renault Twingo Sport.

Oficialul francez a afirmat ca motorizarea mai puternica va fi condimentata la exterior cu o serie de accesorii si restilizari capabile sa inspire un look mai agresiv sedanului romanesc.

Logan sedan nu va fi singurul model din gama Dacia care va primi motorul de 133 de cai, cel mai probabil si noul Sandero urmand sa beneficieze de pe urma unei versiuni sportive. Acesta va sosi mai tarziu pentru ca romanii prefera in continuare caroseriile sedan si nu cele hatchback, in doua volume.

via | Mediafax

  • ovidiu, joi, 19.06.2008 14:13
    bravo.....

    ....dar sper sa mai lucrze la sasiu si suspensii(sa-le faca mai rigide)ca daca se v-a monta un motor de 133 CP pe logan cu siguranta cei de la dacia vor lua multi pumni in cap de la public

  • Gigel, joi, 19.06.2008 14:20
    Dacia Sport

    133CP/1100Kg se traduce cu 7-8sec pana la 100KM/h si peste 200Km/h viteza maxima. Era cazul ca Renault Sport sa-si indrepte atentia si catre Dacia.

  • MateS, joi, 19.06.2008 14:51
    cand vrei sa faci... bici!!

    Sau ce-i lipseste chelului... tichie de margaritar, cum spune o inteleapta vorba veche din popor. Nu zic ca nu merita sa apara o astfel de varianta de motorizare la Logan, dar sunt curios cat de sus vor ajunge cu pretul, si asa destul de mare (nejustificat de mare) al variantelor de top existente deja pe piata. Aia va fi intr-adevar varianta pe care nu merita sa dai banii aiurea. Vom trai si vom... testa!!!

  • NimeniCuDacie, joi, 19.06.2008 16:16
    here we go again

    1. Sper ca va avea imbunatatri la trenul de rulare. Ma gandesc ca niste discuri pe toate rotile si suspensii ceva mai dure si joase ar fi de asteptat. 2. Versiunea de fata va fi un "halo-car" pentru Dacia, un mod de a promova brand-ul. Cum BMW are M, VW are GTI, Renault are RS asa si Dacia va avea un model sport, pastrand proportiile of course. Pentru o Dacie va fi scumpa, dar pentru o masina de 130 de cai cu pretentii de warm-hatch o sa fie la un pret extrem de atractiv probabil. Eu de exemplu, ca fan Dacia sunt atras de acest model. Daca se va vinde pana in 15.000 de euro cu dotari cel putin la nivel de Prestige, sigur o cumpar!

  • cozappz, joi, 19.06.2008 20:29
    Pret

    Pacat, puteau sa puna un motor decent de 1.8 sau 2.0 pe sandero si aveau cu ce sa se mandreasca. Coeficient aerodinamic? Cat are Loganu Si cat are Sandero? Si pretul: 15000 Euro pentru o Dacie? Era 22000 una tunata de profesionisti in Germania!

  • primus, joi, 19.06.2008 23:58
    fara picioare...

    ...e vai de cap! cel putin in cazul masinilor :D au mai spus-o si altii, dar imi permit s-o repet, sper sa schimbe ceva la trenul de rulare, altfel se balangane pana-si ia zborul ;) @Gigel - ori glumeai ori ai impresia ca porcul, pardon frigiderul, zboara. pai nici twingo RS (de la care imprumuta frigiderul motor) nu are performantele alea. si sincer, mai bine as lua Twingo RS, ca arata bestial ;)

  • bbb, vineri, 20.06.2008 00:54

    Va trebui sa-i puna si roti ajutatoare sa nu se rastoarne in curbe

  • yoyo, vineri, 20.06.2008 09:08
    perle

    la cate perle scoateti nu ma surprinde sa fie si aceasta una foarte mare. am si o intrebare, chiar nu va saturati? cred ca o sa ma dezabonez in curand citisc in continuare auto motor si sport si stau linistit, nu ca as fi cumparat vreodata revista voastra

  • radu, vineri, 20.06.2008 09:17
    Logan sport death trap

    Cred ca e un plan al celor de la Dacia sa mai scape de taranul roman(nu ma refer la cei care stau la tara). O sa creasca mult mortalitatea in randul mancatorilor de seminte daca iese pe piata. Cu trenul de rulare/directia/franele pe care le are, o sa fie o masina foarte buna pentru pustii care vor sa faca liniute prin oras. De manevrabilitate sau franare eficienta nu cred ca poate fi vorba. Personal propun sa scoata si un kit turbo si NOS pentru ea.:)))

  • sven, vineri, 20.06.2008 09:22
    performante

    haha...7 secunde suta?! haha...gti-ul de 200 de cai face suta in 7 secunde...loganul asta o sa o faca in 9...

  • gigi, vineri, 20.06.2008 09:38
    Surprinzator

    Asa cum am mai zis o sa imi mai cumpar eu Logan cand o canta cucu pe p... mea, dar stirea asta ma surprinde si as vrea sa ii felicit ca vor sa faca si o versiune care in depasire sa nu iti mai fie frica. Bravo lor!

  • acidman, vineri, 20.06.2008 10:03
    133 de cai inseamna sport??

    133 de cai inseamna sport? secunde la suta? fiti seriosi ... o sa fie prima motorizare decenta de pe logan, nu are treaba cu sportivitatea. sper sa umble la suspensii... si frane cu discuri pe spate, o sa aiba nevoie.

  • vali, vineri, 20.06.2008 10:09
    wow

    133cp la ce suspensii terminate are? pai in curbe ai impresia k te rastorni cu tractoru asta. mai ales cand trece un vehicul putin mai mare pe langa tine, ai impresia k te rastoarna. mai bine ar lucra la exteriorul caroseriei, sa arate sport. 133cp nu inseamna sport la o masina care iti da impresie de barca

  • jobyn, vineri, 20.06.2008 10:28
    chiar wow:)

    Ce performante pt dacia, extraordinar si ne mai intalnit, cu cine concureaza? Cu cielo si fiat cu motor de 1.2? In 2008 facem masini de 133 de cai ce am mai evoluat, cred ca ii si turbo:)) sa nu mai vb de performantele aerodinamice si sistemul de franare... dar de stabilitatea acestui SUV, pardon, dulap! Te umfla rasul astea da performante, nu numai la herghelie ci si la consum! Cumparati romani Logan cu, consum de 12! Care mai decare mai inteligent aici, vai de capu nostru!

  • Sebi, vineri, 20.06.2008 10:34
    Senzatii

    Daca ii pun 133 cai si la suspensiile si franele care le are o sa fie o masina care iti da senzatii tari, o sa-ti creasca adrenalina, o sa te dai cu ea ca si cum ai sari din parasuta (se deschide, nu se deschide). cat despre sportivitate, forma loganului nu-l ajuta deloc.

  • Gigel, vineri, 20.06.2008 10:39
    Voi ati condus Logan?!

    Vreau sa stiu cati dinc ei care posteaza pe forum au consdus Logan sau daca au permis de conducere cel putin, nu ii intreb daca au schimbat un set motor in viata lor. Multi dintre "specialistii" de aici nu sunt in stare sa gaseasca benzina daca le ridic capota. Asa ca ciocu' mic, mai invatati! Daca renualt vrea sa vanda 1,1 milioane de Loganuri la anul inseamna ca stiu ei ceva. Uni muncesc in viata si pentru altceva in afara de masini, altii si le cumpara singuri, ca taticu' nu are bani, pt. ca a ramas cinstit. Altii daca au o rabla mancata de rugina se bucura ca masina poarta nu stiu ce sigla, va pot spune ca tot o rabla conduceti. Sunt unii care au verificat rezorvorul sa vada daca nu e gaurit, cand au mers cu BMW-ul, nu era atata consuma masina. grow up boys! get real!

  • altu, vineri, 20.06.2008 10:46
    mai gigel..

    este adevarat ca nu muncim pentru masin dar nici nu vrem sa ne riscam viata zilnic in cazane precum loganul cred ca tu esti genul de om cu conceptii comuniste care ridica in slavi dacia si care face seturi motor in fata blocului. Spre surprinderea ta, am avut multe masini si acum am o masina destul de buna si asta din munca mea, pentru ca nu tin masina doar pt nevoie ci si din pasiune, asa ca lasa-ne cu teorita ta ieftina.

  • Coyote, vineri, 20.06.2008 11:44
    1.6 l

    FF bine, as vrea sa ii intreb pe fanii Dacia daca caroseria poate face unui motor putin mai puternic decat cel anterior ??? Pt cel care visa la peste 200 km/h.... Trezirea, un motor de 1.6 este unul mic pt a depasi 200 si dak ajunge acolo cu caroseria asta pb o sa ai un consum de 15. Mai ganditziva si la altceva in afara de motorizare si frumusete la o masina cum ar fi aerodinamica,structura de rezistenta,amortizoare,pivotzi,etc . Toate acestea pot conduce la un loc de veci in cazul in care calitatea nusi aduce aportul

  • dd7, vineri, 20.06.2008 11:58
    comunistii

    Asa-i. Toti cei pentru care tara, patriotism etc. inseamna si altceva decat ceausescu, sunt comunisti. Tot asa cum in anii '50, toti cei care gandeau altfel erau chiaburi, dusmani ai poporului etc. In fond, aceeasi lipsa de cultura civica, cu lozinci diferite insa. Deci, tot ce se face in Romania este prost, trebuie sa cumparam numai din afara si chiar si la mana a 5-a (mai ales cand nu avem bani de asigurare!...). Asa cum am mai spus si altadata, fiecare judeca dupa chipul si asemanarea lui, adica - aici - dupa calitatea muncii pe care o face chiar el acolo unde cineva a fost nevoit sa-l angajeze... Am condus destule masini (am si avut cateva) si cred ca raportul pret/calitate la Logan este bun. Ce nu inteleg si nu cred ca este acceptabil este insa URA manifestata fata de orice este romanesc. Din acest punct de vedere, acest forum poate rivaliza cu o serie de forumuri esentialmente rasiste de prin Italia, Austria...

  • sven, vineri, 20.06.2008 12:12
    pt gigel si dd7...STOP CU BATAIA DE JOC!

    coyote, un motor de 1.6 nu este mic pt a depasi 200...exemplul: golf gt, are motor de 1.4 si 170 de cai, si merge 220...si mai sunt muuuuulte alte exemple... acum sa revenim la subiect, adica la logan... pt gigel si dd7: uitati parerea mea: nu urasc deloc tot ce-i romanesc...din contra, sunt foarte ofticat ca a luat renault dacia si isi bat joc de noi...uite ce a facut vw din skoda, si reno face in continuare masini total neperformante in romania...reno in sine nu sunt niste masini cine stie ce (mai ales la interior)...EU NU POT SA INTELEG CUM DE IN ANUL 2008 MAI POATE EXISTA O MASINA ASA DE NEAERODINAMICA CA LOGANUL!!! ce naiba, nu avem designeri, nu are reno designeri?! nu au bani?! sa schime odata designul masinii...aia nu e masina, e caruta...si nu va suparati, tocmai, pentru ca imi doresc ceva mai bun pt romania, tin la lucrul asta si critic reno! chiar nu se poate?! nu cred...ce naiba, chiar asa de prosti ne iau?! masina costa destul, la pretul asta se pot cumpara masini mult mai frumoase si mai performante! deci asa sta treaba...ar trebui sa umble la caroserie, la suspensii, sasiu, frane, DESIGN, si apoi pot face si motor de 200 de cai si sa coste 20.000 de euro...to va fi cumparata! dar ei umbla cu prostii gen logan sport...cuvintele "logan" si "sport" nu au nimic in comun! RENO, TREZESTE-TE! ROMANI, TREZITI-VA, NU MAI ACCEPTATI MIZERIILE FRANCEZILOR, CARE NE JIGNESC PROFUND LUANDU-NE DE FRAIERI IN CONTINUARE!

  • klax, vineri, 20.06.2008 12:58
    ...

    pt coyote:ce masina consuma 15 la 200 la ora? pe benzina? by the way 1.6 16v atinge 205 km/h si nu e chiara asa dezastruos cum crezi. de ce va feriti de tot ce e romanesc. de ce credeti ca bmw-urile voastre din 93-94 sunt mai sigure? pentru ca stati mai bine in scaune? fratilor e o masina de 15 ani, e imbatranita toata(inclusiv structura de rezistenta). asa k mai lasati loganurile in pace si treziti-va la realitate. Pentru unii e o masina buna, care nu costa mult sa o intretii, si cu care te uci lejer la servici, la cumparaturi si la munte cu familia. Nu toti umblam intr-o ruginatura doar ca scrie pe ea bmw, audi sau mercedes. Nu mai judecati doare dupa nume sau aparente. daca nu stiti LINISTE!!

  • andrei, vineri, 20.06.2008 13:08
    hai sa ne bucuram

    ne bucuram de mai multi cai ei ne ofera sicriu pe roti. :)

  • Eugen, vineri, 20.06.2008 13:26
    Teama

    Aoleu ce teama va e de Logan. Nu cred ca exista atat pasiune pentru alte masini low cost asa cum e pentru Logan. Deabia astept sa ma amuz cand o sa primiti flashuri pe autostrazi(cele doua care le avem) de la Loganuri si o sa va chinuiti sa accelarati ca doar deh, nu va puteti da la o parte. Nu pot decat sa imi imaginez cum e sa ai audi( sa zicem A6(c5) 1.9 TDI ca sa nu credeti ca nu stiu despre ce vorbesc) si sa te claxoneze un Logan sa mergi mai repede odata. Prea tare...! Bravo Dacia!:)) PS: Nu am Dacia, deci pot fi oarecum mai obiectiv.

  • gigi, vineri, 20.06.2008 14:50
    Mor de frica

    Da eu deja mor de frica!!numai cand vad un logan in spatele meu.Pana acum de cand s-a inventat loganu 3 am avut in bara din cauza eficientei mari la franare a loganului.

  • ..., vineri, 20.06.2008 15:17

    Loganu nu are sistem de franre , are semnal de alarma de aia se "lipesc" de masinile din fata

  • Costi, vineri, 20.06.2008 16:39
    Ma apuca rasu'

    Mai astia care mai de care cu BMW-uri si mertane ... voi va ofticati ca nu aveti bani nici macar de Logan mai prapaditilor ... in loc sa va bucurati ca fata de Dacia 1310 e un PAS MAREE in productia autohtona ... voi va bateti joc ... sunteti toti niste inculti si habarnisti ... CU STIMA !!!!!!

  • Malefique, vineri, 20.06.2008 18:39
    loooool

    :O Dacie cu 133 CP @ 1.6 L asta-i benzina, nu?! p l m am eu pe Rover 75 131 CP @ 2.0 L diesel...:| daca ma face si daciile p l m il vad....:))))

  • cineva, vineri, 20.06.2008 18:51
    ce nemultumiti

    toti care zic ca loganul e nashpa , ca trebuie nu stiu ce pana mea sa faca vreau sa va zic doar ca orice marca de masina are evolutia ei , si asta necesita timp , doar nu ai vrea sa scoata acum un logan sa arate ca un lambo , nu putem face in 3 ani ce au facut altii in 50

  • iulyking, vineri, 20.06.2008 19:44
    ma alatur

    Ma alatur celor care au intrat in "fundul" altora cu loganu.E prea instabila si pentru 75 cai, apoi la 133 va fi jale

  • multi soferi buni, vineri, 20.06.2008 19:59
    cineva

    prin romania...am fost anul trecut si in 10 zile mi-au iesit peri albi , daca masin e vinovata mergi si ceri socoteala celor de la dacia, dar daca nu e masina vinovata oare cine o fi???

  • raduku, vineri, 20.06.2008 22:17
    Motoras cam papacios

    Motorasul de 133CP e cam papacios. Daca e sa-mi iau una as prefera o motorizare mai putin papacioasa.

  • R, sâmbătă, 21.06.2008 01:34
    Sa fim oobiectivi

    Eu am un Fiat Doblo Diesel de 120 CP si un Subaru WRX ~ 250 CP din 1994 (primul model) care a fost in total 9000 de EUR cu tot cu reparatiile de rigoare. Acum nu as da niciodata Subaru asta vechi pe vre-un logan de cati cai o avea el dar nici sa nu dam in cap Loganului. Cat timp am bagat Subaru in service pt. o revizie generala am inchiriat un Logan de 1.4 si am fost surprins sa vad ca nu e asa de instabil cum vb lumea. Mutorul clar subnutrit pt. masian dar pt o masina de OM NORMAL sau de firma este chiar OK. Dupa am mers si cu unul de 1.6 varianta de 90 CP si ala e mai bine pe motorizare. Frane mai bune, stabilitatea se rezolva din arcuri si amortizoare pt. o varianta mai puternica si 133 de CP ar fi OK pt inceput. Nu visa romanul o Dacie standard de 9 sec pana la 100 , nu putem compara cu alte masini sportive dar e o evolutie. Nu prea agreez serviceul si pretul pieselor, dar l-am intrebat pe patronul de la rent-a-car si a spus ca e a 2-a serie de de Loganuri si ca a avut mai putine probleme cu ele decat Meganurile sau Focusurile care le are. E 1 pas inainte, sa vedem ce iese.

  • audist, marţi, 24.06.2008 15:58
    pt idiotii care viseaza

    cei de pe acest site sunt multi frustrati.nu au permis, au un tico sau o dacia 1100 sau au picat a 66a oara permisul. Inainte sa am audiul a3 pe care il am acum, am cumparat pt firma un logan diesel 1,5 dCI. Eram un antifan infocat al loganului motiv pt care criticam nonstop masina. Acum aceea masina are 45000 km. Inafara de costurile xagerate are reprezentantelor Renault, ca tinuta de drum, putere, placere de a o conduce pot spune ca la 11000 de euro pt o masina noua LOGANUL este B E S T I A L. Asha ca bmwisti seria 3 1985 si mercedes cobra GURA MICA. Referitor al motorul de 1,6 sunt sigur ca va papa ceva mancarica pt ca e turbo si e facut sa mearga sport dar asta e alta discutie. Bravo renault/dacia.

  • Pekia, joi, 26.06.2008 18:15
    ce de pro...loganisti!

    Ba da multi pro...loganisti mai sunteti! Ce masina mai e si asta? Exista masina noua mai proasta decat loganul? Cu forme mai ne-aerodinamice? Exista o masina mai nesigura decat acest sicriu pe roti? Clar ca NU! Si va vorbesc ca fiind unul din romanii fericiti ca nu au luat teapa logan. Am de 2 ani un hyundai accent de care sunt f mandru! Pe langa ca are in standard aer conditionat shi o putere de 90 cai are shi o garantie de 7 ANI! Ganditi shi voi! De ce loganul n-are garantie decat un an? Pentru ca cei care fack rabla asta stiu ei cum o fuck! SI , APROPO, DE CE SA FII IMBECIL SA DAI 11 000 EURO PE O RABLA CU MULKTI CAI CAND ACUM LA HYUNDAI ACCENT ESTE OFERTA CU 8.790 EURO!!!! GANDESTE ROMANE!!!

  • juan, vineri, 27.06.2008 18:33
    bai

    ce mandru esti ca ti-ai luat hyundai accent cu "aer conditionat shi o putere de 90 de cai are shi o garantie de 7 ani" mentalitate tipica de taran ps loganu are acum 3 ani garantie

  • lucci, sâmbătă, 28.06.2008 00:19
    of

    Nu da zi de la Dumnezeu sa nu inceapa cearta pe forum,de fiecare data cand apare ceva despre Dacia sau Logan...natiune de certareti!Vorba lunga...

  • NimeniCuDacie, marţi, 08.07.2008 09:55
    aaahahaha =))

    Nu e o boala sa recunoasteti cand pur si simplu nu va place ceva, nu e nevoie sa va prefaceti ca aveti argumente. Mie de exemplu nu-mi plac cocalarii, dar va vad mereu cu pareri si impresii pe aici. Imi place sa fac misto de voi de fiecare data, dar nu am pretentia ca o fac in cunostiinta de cauza sau citand studii sociologice. Ciudat de greu de multumit sunteti: daca are 70cp, Logan e submotorizat, daca are 133, consuma prea mult; totusi daca o masina e facuta in Germania, brusc 90cp de diesel sunt de ajuns pentru sport, ca sa nu mai vorbim ca "mai mult de 3%" nu consuma. Asta e rasism auto. Numai ca voi, ca rasisti auto, va comportati de parca ati fi membri KKK... negri!

  • Kostagh, joi, 02.10.2008 22:47
    Aburitii mor aburiti...

    Calu moare de drum lung si posesorii de rable de grija Loganului... Mai fratilor! Eu am Logan de aproape 3 ani. Asta e al doilea. Primul a fost 1,6/8V. Am acum 1,6/16V. Am sarit de 200 cu el. La o liniuta pe autostrada cu o Laguna. M-a luat, desigur dar... ramane realizarea. Nici amicul cu Laguna nu voia sa creada dar Loganul s-a dus. Consumul realizat era de 12 la suta. E o masina foarte buna pentru cat costa. Si mai ales: E O MASINA NOUA! Luati-va voi masini "rulate numai in Germania" cu 50.000 la bord. Eu unul vreau sa fiu eu PRIMUL PROPRIETAR. Daca voua va plac vechiturile, n-aveti decat! Am mers cu Loganul meu prin locuri in care altii cu masini "de marca" au ramas in pana... Bravo Dacia! Tineti-o tot asa!

  • 16ani, luni, 23.02.2009 20:16
    aveti bmw! asta e important!

    Deci pentru cei care sustin ideea dulapului cazanului asta am auzito pe la niste copii prin fata blocului care aveau pana in 13 ani . M-am amuzat sa citesc ce au scris persoane cu varsta peste "18" ani sa zicem. Aici nu e vorba de rasism e vorba de orgoliu. De ce sa imi iau dacie noua cand pot sa imi iau bmw din 95 la bani astia .. daciile alea pe care era sigla de la Ferrari tot orgoliu era . Si pana la urma nimeni nu este perfect cum si bmw din 95 e rabla asa si loganu are suspensia proasta . Dar daca esti destept la dacie poti sa ii schimbi arcurile ca nu costa mult. Si frana .. :)). Cati dintre voi v-ati suit in logan ?? Cati dintre voi ati condus un logan ?? Cati v-ati uitat pe youtube sa vedeti niste teste facute de oameni ca voi pe logan ?? Ca te-au lovit 3 masini in spate tu cati ai lovit ? poate nu au fost atenti ,poate erau incepatori. Felicitari celor de la dacia ca fac al doilea pas important primul fiind 1.6 16v si al doilea acesta. Si sa nu uitam ca loganu e masina de familie. Numai bine :). Si apropo eu am condus logan de mai multe ori in poligon .

  • poli timisoara, miercuri, 23.09.2009 19:50
    dacia

    salve...daca se fabrica loganul in germania....va intreb pe cei care santeti mari cunascatoriii auto....era buna nu....da asa nu merge cai facuta la pitesti....bine ca neamtu o cumpara ca noi sa avem salariii.......multa sanatate pt cei care o fabrica....bravo voua.

  • dragos, sâmbătă, 17.10.2009 13:55

    nu va bucurati degeaba caci eu am mers cu twingo de 133( care de fapt este o masina mai mica decat mini) iar surpriza pentru toata lumea este urmatoare: 133 de cai la 6280 rot/min* sau chiar mai sus un pic parca date vit 1la* rot=86km/h 2 =118 3 =151 etc deci unde puiiiiiii lui magda cu exceptia unor depasiri timpesti veti atinde asemenea turatie pentru a avea cei 133? raspuns in germania caci este singura tara europeana fara limita pe anumite autobenzi. calatorie sprancenata importanta ar fi sa ne dea regimul de putere intre 2200 si 3500 sa stim cum stam cu motorul, si sa vedem modificarile la trenul de rulare

  • dragos, sâmbătă, 17.10.2009 14:03

    la 110 cai ,cu cutia'n sase trepte, 6 airbag-uri, frane pe discuri si pe spate la pretul de 9ooo chiar ar fi mai mult de cat rezonabila ca masina dar cine ar mai cumpara clio. simbol etc, asa ca n-o sa fie nici o mare scofala orice ar scoate ei. pacat de motoare caci va spune un cunocator intr-ale renaut( astea care sunt acum pe logan) pentru rmania sunt foatre fiabie daca nu bagati motorina si benzina nustiu de unde