OFICIAL: Dacia Duster costa 10.500 de euro in Romania
Dacia a pasit cu dreptul pe segmentul SUV-urilor, noul Duster anuntandu-se deja un succes memorabil, asemeni Loganului. Pretul de pornire pentru modelul romanesc este de 10.500 de euro cu TVA inclus.
Ziua de astazi, 2 martie, va ramane in istoria Dacia ca fiind momentul in care constructorul roman a pasit cu pazi timizi dar motivati pe segmentul SUV-urilor.
Desi publicul din toata lumea a fost bombardat cu informatii privind trasaturile tehnice si de design ale noului model, principalul mister il constituia pretul de pornire al modelului romanesc. Pentru ca isi propune sa se mentina in continuare pe aceeasi linie low-cost, care i-a adus celebritatea, Dacia vine si de aceasta data cu o oferta de pret imbatabila pe acest segment de piata.
SUV-ul romanesc costa doar 10.500 de euro, pret valabil pentru echiparea de baza. Pentru cei care isi doresc insa si tractiunea 4x4, Dacia Duster scoate din buzunar incepand cu 12.300 de euro.
Un alt aspect necunoscut pana in prezent este faptul ca la liniile noului model Dacia, complet diferite de cele ale actualilor frati de gama, si-a adus contributia si Centrul de Design de la Bucuresti, deschis in urma cu doi ani de Renault, al patrulea de acest tip din Europa. Liniile incearca sa ofere o oarecare originalitate modelului si sa traseze cat mai bine identitatea de marca Dacia.
La nivel exterior, clientii vor putea opta pentru un pachet botezat "Pack Look" care aduce jante de aluminiu de 16 inch, geamuri cu tenta fumurie, bare de pavilion, oglinzi retrovizoare, scut de protectie fata si spate si praguri laterale cu protectie. La interior noutatea o constituie pozitionarea functiei 4x4 pe consola centrala si introducerea optionalului "pack Piele" care imbraca volanul, schimbatorul si scaunele in piele.
Asa cum va anuntam, Duster vine cu dimensiuni generoase, 4.31 metri lungime si 1.82 metri latime, care ajuta la incadrarea modelului in segmentul SUV-urilor dar garanteaza si un spatiu interior bun. Pe scurt, Duster ofera spatiu bun pentru cinci pasageri si o capacitate a portbagajului de 475 de litri in conditii normale si 1600 de litri atunci cand se rabateaza bancheta posterioara. In plus, garda la sol de 210 de mm si unghiurile bune, de 30 de grade la atac si 36 de grade la degajare, garanteaza abordarea unor trasee dificile.
Dezvoltat pe platforma lui Logan, cu o punte fata de tip pseudo Mac Pherson cu brate triunghiulare si punte spate multibrat tot Mac Pherson (in cazul versiunii 4x4), Duster ofera o motricitate si un confort bun atat pe sosea cat si in teren accidentat. Foarte intresant este faptul ca Dacia ofera suspensie independenta pe puntea spate, o premiera absoluta pentru un model din acest segment de pret.
Pentru ca se vrea o alternativa abordabila ca pret, Duster va fi disponibil cu doua variante de tractiune: una integrala 4x4 si una anterioara 4x2, ceva mai ieftina. Cea din urma varianta este destinata celor care isi doresc o pozitie inalta la volan, o garda la sol mai mare dar nu au nevoie de toate cele patru roti motrice pentru trasee accidentate.
Cum era de asteptat, alianta Renault-Nissan a furnizat SUV-ului romanesc toata tehnologia necesara unui model capabil de escapade off-road. Sistemul de tractiune integrala dispune de trei moduri de selectie, disponibile chiar pe consola centrala.
Modul AUTO repartizeaza cuplul intre puntea fata si spate in functie de conditiile de aderenta. Atunci cand vorbim de un drum uscat, fara prea mari probleme, sistemul 4x4 transmite putere puntii fata insa atunci cand ploaia,zapada sau noroiul creeaza probleme, puntea spate incepe sa primeasca si ea din doza de resurse.
Modul LOCK permite soferului sa inchida electronic modul 4x4 si sa transfere in permanenta 50% din cuplu puntii spate, pentru a asigura o deplasare optima pe zapada si noroi.
Modul 4x2 este utilizat atunci cand se incearca o economie de carburant iar conditiile de drum sunt favorabile.
Conform asteptarilor, sub capota primului off-roader romanesc se vor gasi doua motoare, unul pe benzina si unul diesel, ultimul in doua variante de putere. Vorbim despre familiarul motor de 1.6 litri 16 valve si 110 cai putere pe benzina si de dieselul 1.5 dCi regasit in versiunile de 85 si 105 cai putere. Mabele optiuni vor fi cuplate la o transmisie manuala cu sase rapoarte, primul dintre ele foarte scurt.
Motoarele diesel permit o economie de carburant excelenta si emisii de invidiat (sub 140 g/km in modul 4x2 si sub 150 g/km in modul 4x4) ceea ce aplica SUV-ului semnatura Dacia eco2.
In materie de siguranta, Dacia nu a facut compromisuri, SUV-ul fiind echipat cu un sistem ABS Bosch de ultima generatie, cu sistem de repartizare electronica a fortei de franare si cu asistenta la franarea de urgenta. Nu lipsesc airbagurile frontale, centurile in 3 puncte cu limitator de efort si in lista dotarilor optionale doua airbaguri laterale pentru cap si torace.
Duster va fi fabricat la uzina din Mioveni si va fi comercializat incepand cu sfarsitul lui martie, progresiv pe piata europeana, pe piata din Turcia, din Africa si din Orientul Mijlociu.
»Citeste comunicatul de presa de la Dacia.
-
C-G-C, marţi, 02.03.2010 09:17@kim_vl
Exact asa cum am anticipat, pret de plecare sub 11.000E, mai exact 10.500. Ma bucur ca sunt atatia specialisti auto platiti cu bani grei care aberau de luni bune cu 13.000E in varianta "cheala". P.S.: 18.000E in varianta "full" cu toate optiunile bifate. Este decent in conditiile in care cel mai ieftin Hyundai Tucson cu tractiune integrala costa (la oferta) 19.000E, iar varianta 4x2 pleaca din 16.000. La export va fi un nou tun marca Dacia. Bravo lor!
-
Bethurbazal, marţi, 02.03.2010 09:33Opinie
Spor la vanzari Dacia Duster! Uite asa afla si lumea ca Romania n-are numai gropi, gunoaie, aurolaci-cersetori, manelisti si fitosi.
-
Dacia, marţi, 02.03.2010 09:46SUPER
BRAVO DACIA :D !!!!!!!!
-
Pro-dacia, marţi, 02.03.2010 09:49nedumerire
sunt putin nelamurit "ASR - ESP (disponibil numai pentru motorul 1.5 dCi 110 CP) 250 EUR " de pe site-ul lor... ESP-ul costa doar 250E ?:D :O ... asa de putin ?:D :X:X:X
-
Marseillezul, marţi, 02.03.2010 09:51bravo Dacia!!!
am mai spus-o si o repet: masina arata foarte bine, iar la preturile astea o sa sparga la vanzari!!!...Bravo, Dacia!!!
-
marius, marţi, 02.03.2010 09:54felicitari si succes pe linie;)
FELICITARI DACIA!!! Pretul e bun daca ma gandesc la celelalte oferte din segment prezentate si pe site la automarket.... Principiul cu o masina noua mai ieftina cu 3-4000 euro va functiona si la Duster ca si la Logan. Astept noul Logan si de ce nu si un model CC.(visul meu secret):)) PS:pana atunci sper ca multi romani sa isi permita un ...DUSTER.
-
Florin, marţi, 02.03.2010 10:01Asta da
Nu sunt fan Dacia , dar sper sa reuseasca aici. Ar mai trebui o versiune mai de top cu climatizare automata , eventual o tractiune automata si navigatie, dar pentru ce prezinta acum este foarte bine. Motorul 1.5 110 cp E5 eu zic ca e destul de bun pentru gabaritul ei. Eu zic ca va conta mult calitatea materialelor de imbinare. Spor la vanzari si bancile sa mai reduca din dobanzi sa putem cumpara cat mai multe.
-
dorel, marţi, 02.03.2010 10:06duster
au cam pus-o teracan,tiguan ,skoda yeti,suzuki sx4 si alte "chiftele la pret de muschi file".patieeee vine duster de romania.bnafta maxima si umpleti lumea de voi.
-
unckle, marţi, 02.03.2010 10:13
@Automarket -- vedeti ca cei e pe Dacia.ro dau motorul de 1.5 la 110CP .. probabil o mica evolutie a clasicului... o configuratie de bun simt "Laureate" 1.5d, 4x4 cu ESP , MP3 si volan in piele ( fara jante, culoare metalizata si altele ) duce un "Laureate" la fix 16000E .. sau 12300 daca duci 3 rable ... sau poate mai jos daca mai prinzi si cate o promotie ... deci.. pt gropile romaniei au dat lovitura bine de tot cu masina asta ( nu mai comentez ca spar piata de "SUV" non-premium )
-
LEE, marţi, 02.03.2010 10:17@Marseillezul
esti sigur ? erau 4 variante de caroserie, 2 frumoase si 2 urate, si baietii destepti de la renault au ales una din cele 2 URATE ! asa ca, lasati-o mai moale ca e frumoasa!
-
Alex, marţi, 02.03.2010 10:44ESP??
Sa va uitati la optionale pe site la dacia : ASR si ESP!!!
-
Goos, marţi, 02.03.2010 10:44Preturi cam mari.
Puterile sunt inversate in articol: 1,6 16V are 105 CP si 1,5 dci are 110 CP. In orice caz, versiunea de baza (Duster) este complet cheala si nu ofera AC nici macar optional , iar aer conditionat manual standard are doar versiunea de top (Laureat). La vers. de mijloc (Ambiance) AC e doar optional, cu 750 euro. O vers. cu 4x4 cu dotari acceptabile (macar cu AC) trece de 14.000 euro, ceea ce e cam mult pt. o Dacie si pt. motorizarile oferite.
-
Flo, marţi, 02.03.2010 10:51Nu merita!
Chiar daca nu sunt SUV-uri, dar la 18.000 iti iei masina. La banii astia poti sa iti iei golf 6, opel astra,....etc si destul de dotate si cu motoare k-lumea de generatie noua nu motoare care le avea clio acum 5 ani gen 1.5 d 85Cp, sau e euro 5 si inseamna ca e nou. In al doilea rand are interior de logal cu putine modificari adica nimic nou. In al treilea rand are o greutatea de 1180 de kilograme, ceea ce pentru un SUV este destul de putin ( uitativa cum se fac loganurile lovite din fata sau din spate ). Dar daca romanul vrea SUV ieftin asta e .............
-
ignis, marţi, 02.03.2010 11:05au dat lovitura
Suspensie independentă pe spate!!!! Asta nici Meganul nu o are! Ce să mai vorbim de altele din clasa mică (în aceeaşi categorie de preţ). Nu cunosc prea multe detalii tehnice, dar mă hazardez să spun spune că sistemul de tracţiune 4x4 este superior celui de la Tiguan care are numai un cuplaj Haldex, ce nu se poate bloca în condiţii grele de teren (zăpadă, noroi) aşa cum se poate la Duster. Tiguan are un buton off road, dar e o şmecherie electronică ce acţionează numai asupra motorului pentru a funcţiona la viteze mici şi decuplează ESP-ul. 12300 EUR pentru o maşină NOUĂ cu tracţiune 4x4 capabilă este de vis. Cu asta Dacia a dat lovitura. O să împânzească America latină şi Magrebul.
-
Catalin, marţi, 02.03.2010 11:07bravo DACIA
BRAVO Dacia, Bravo Romania ! Sa le dam mucul carcotashilor !
-
Carlos, marţi, 02.03.2010 11:16ASR + ESP 250 euro
Sistemul "All Mode 4X4-i" lucreaza in combinatie cu ESP.
-
xss, marţi, 02.03.2010 11:37Exact cum banuiam !
Motorul de 1.5 100 CP este Euro 5 si ofera filtru de particule in serie! Si intr-adevar, avem suspensii independente spate ! :D Dimensiuni pneuri 215/65 R 16 .. super !! ce mai...
-
Octav, marţi, 02.03.2010 11:41Bravo Dacia !
Ma bucur pentru reusita celor de la Dacia, cred ca modelul se va vinde bine. Imi place cum arata pe culoarea din poze. Suspensie independenta pe puntea spate reprezinta o frumoasa realizare pentru Dacia ! Dupa parerea mea, pretul este bun iar Duster reprezinta un mare pas inainte. Astept sa vad daca vor monta pe Sandero si Logan motorul pe benzina de 1.6 l si 133 cp, de pe Twingo Rs, asa cum am auzit, ar fi interesant si un model orientat spre sport. Le urez sa inregistreze cat mai mult spor la vanzari cu Duster !
-
MF, marţi, 02.03.2010 11:41Dotari
""Pack Look" care aduce jante de aluminiu de 16 inch, geamuri cu tenta fumurie, bare de pavilion, oglinzi retrovizoare..." - sa inteleg ca in standard nu avem oglinzi? :)) Pretul este destul de bun. Sunt sigur ca vor face casa buna cu programul "Rabla" si se va vinde foarte bine la un pret mai mic decat cel afisat.
-
iceguy, marţi, 02.03.2010 11:48dacia duster pret
Sincer ! Am asteptat ceva vreme si a venit momentul adevarului !Nu am luat masina ca sa nu-mi para rau dupa aia ! Acu e clar !!!!!!!Pretul e mare ,destul de mare pentru numai 21de cm garda la sol !!!Bai bai dusrer , cu parere de rau pentru sperante inselate ! LA 12000-14000 SE POT UMPARA MASINI ADEVARATE (CARE NU AU 21 CM GARDA LA SOL ) si o sa circul numai in oras si pe strada !!!!!!!
-
noname00, marţi, 02.03.2010 11:53nu chiar 10.500 say 12.300
"Descopera un 4x4 cu personalitate" - acesta este sloganul pentru Duster. Deci este un 4x4 si este o masina lansata in 2010, inseamna ca are tractiune integrala si cel putin aer conditionat. asa ca pretul de pornire este 13.550 euro, cu motorul pe benzina 1.6 105 CP, si 15.450 euro pentru 1.5 dCi de 110 CP.
-
rs, marţi, 02.03.2010 12:09
iceguy tu esti prost sau te prefaci? garda asta la sol si ungiurile de trecere nu le au multe corssovere cu pretentii... tu comentezi la Duster? doar LAND ROVER FREELANDER se ridica la acelasi nivel !
-
..., marţi, 02.03.2010 12:15noname00 GRESESTI !
Sunt oameni care doresc un vehicul cu garda mare la sol, cu o pozitie de conducere inalta, dar care nu au o nevoie reala de patru roti motrice in utlizarea cotidiana... acesti oameni vor alege 4x2
-
indyul, marţi, 02.03.2010 12:24un inceput bun
e ok deocamdata ! bravo ! asteptam si o varianta serioasa la un pret competitiv ;) un 2.0 dCi ~ 150 - 170 CP si mai multe dotari ! felicitari !!!
-
i love Dacia !, marţi, 02.03.2010 12:29Ce spune Automobile Dacia:
"Costurile de întreţinere au fost puternic diminuate prin prelungirea intervalului la care se face schimbul de ulei, al plăcuţelor de frână şi al anvelopelor. Înlocuirea filtrelor de aer se va face la 90 000 km/ 4 ani, iar cea a filtrului de carburant se va face la 60 000 km, şi nu la 40 000 km."
-
gigi, marţi, 02.03.2010 12:34
astept cu interes facelift-ul,asta e cam patratoasa in rest merge
-
Vasi, marţi, 02.03.2010 12:44@gigi
DACIA a gandit foarte bine designul Duster-ului pentru ca reprezinta in stare pura, nealterata, esenta unui tot-teren. E o masina masculina, robusta, cu forta bruta! Forme musculoase, pasaje de roti ample subliniate de bosaje proeminente, suspensii inalte, o parte frontala fara compromisuri, ce sugereaza ca poate muta copacii din loc mai degraba, decat sa-i ocoleasca. Cine vrea o masina feminina, de pamplezir, pentru oras, poate lua un Sandero Stepway sau o alta masina cu forme mai "blande". NU! Design-ul e perfect cum l-a facut Dacia.
-
PUti, marţi, 02.03.2010 12:46interesant
BV DACIA O REALIZARE EXCELENTA :d
-
dacia.ro, marţi, 02.03.2010 13:00
Gata, deja site-ul Dacia s-a blocat de atatea accesari ! :))
-
SS, marţi, 02.03.2010 13:05
YETI = 1.8 TSI / 160 CP, transmisie manuala 6 trepte, 4x4 = 19.036 Tiguan Attitude 1.4 TSI / 150CP (esp) - 19930 EUR Tucson GLS 4WD Premium (esp) = 21884 Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D 4x4 Intense+ = 24.300 Euro Nissan Noul X-Trail 2.0L 141CP - 25,246 € Din start toate masinile de mai sus au motoare mai puternice de generatie mai noua, toate au un interior si un confort mult peste Duster. Design-ul exterior este subiectiv asa ca nu discutam. Pretul unui Duster asa zis Full (adica cu aer conditionat manual ) si 4x4 = 18.000. Diferenta fata de concurenta sa zic TUCSON, TIGUAN, YETI este maxim 2000 Euro( pret de catalog nu oferta speciala). Personal nu as da 18.000 pe o Dacie, iar sa iti iei masina in 2010 fara aer conditionat cred ca tre sa fi bolnav rau.
-
krm, marţi, 02.03.2010 13:16
foarte simpla insa in acelasi timp foarte tare strategia de marketing a celor de la dacia....de cateva luni tot arunca pe piata prin diferite "surse" preturi incepand de la 13.000 - 13500 euro pentru duster....oamenii in acest timp au inceput sa creada ca atat va valora un duster si usor usor sa accepte pretul ca fiind ok pentru ce va oferii....iar acum, la lansare au dat in pret grav, aducandu-l la 10500 cu circa 3000 euro mai putin si astfel oameni au sarit in sus de bucurie si uimire....deja le-a picat site-ul in urma accesarilor....sa vedeti si ce vanzari o sa fie....bravo dacia...foarte tare strategia
-
ironR, marţi, 02.03.2010 13:28nesimtiti de la renault!
Sa se ia de mana cu Skoda Yeti :)) Preturi bune pt marketing nu pt consumator. Barem la Tucson din start pleci cu AC + geamuri electrice DA toate 4!!! si uimitor: au pozitia pusa corect butoanele: pe usi nu pe bord, ABS, EBD, faruri ceata, jante aliaj usor cu anvelope 235/60 R16, motor de 2L si 141CP ca nu SUBCOMBA la peste 3000rpm, etc... adica tot ce trebe' si asta la 15,815 Euro cu 7 ani garantie. Poftim aici: http://www.hyundai-motor.ro/files/lichidare2010/TUCSON%202.0%20DOHC%20GL%20MT%202WD%20CLASSIC%20(13290).pdf Iar la varianta 4x4 in 19,028 Euro ai dotari la care dacia nici nu viseaza acum: airbag cortina, clima, oglinda interioara cu reglare electronica a cromatismului si compas + tractiune integrala PERMANENTA, ete aci: http://www.hyundai-motor.ro/files/lichidare2010/TUCSON%202.0%20DOHC%20GLS%20MT%204WD%20STYLE%20(15990).pdf Astept cele 200 de voturi, evident: rosii!!! Deci ca atare va rog sa nu mai faceti comparatie cu dacia decat la varianta cea mai ieftina, logan cu 4 roti + volan. Cu respect.
-
SODA, marţi, 02.03.2010 13:33aiurea
printre voi astia de comentati asa cu entuziasm fata de duster se afla si cativa angajati de la Dacia fix pe domeniul asta pentru a face PR pro duster - asa ca mai incet cu laudele astea excesive genul asta de activitate se practica de ani buni ..mai ales in politica (vezi sustinatorii pro baselu..in special)
-
Fortele Aliate, marţi, 02.03.2010 13:36@SS - iar o sa va cheme Hitler la apel :))
Tu compari Duster DIESEL cu modele concurente pe BENZINA ? Amice esti idiot? Da! Duster 1.5 110 cp cu toate optionalele incluse in pret, GARANTIE 5 ANI (extinsa), suspensie costa aproape 18.000 euro. E un raport prestatii / pret imbatabil ! Ca sa nu mai vorbim ca sistemul "All Mode 4x4-i" este superior sistemului 4x4 de pe Yeti, Tiguan sau Tucson.
-
cs, marţi, 02.03.2010 13:43pt toti prostii
Invatati ce inseamna "All Mode 4x4" si NU mai spuneti ca Dacia n-are tractiune integrala PERMANENTA !!
-
Marius, marţi, 02.03.2010 13:58Forza Duster!
Nu prea sunt fan Dacia, desi am condus multe Dacii pana acum (personale si de servici). Totusi, modelul arata decent iar pretul este si mai decent. Si avand in vedere ca aceasta criza financiara va mai dura 2-3 ani, este foarte posibil ca Duster-ul sa sparga piata occidentala. NOTA BENE: 1.Este super ok ca un brand romanesc are piata de desfacere. Bun-rau, nu mai conteaza. Ideea este ca se vinde, este competitiv. 2.Daca ati observat cu atentie, in Europa de Vest masina cu valoarea de revanzare cea mai buna este VW - si asta pt ca are mare cautare second. Asa va deveni si Dacia, in special cu acest model. 3.De multe ori, in economie, "ieftinul bate scumpul". Iata deci ca francezul a fost un adevarat vizionar cu modelele romanesti low cost Dacia. Numai bine.
-
LauCalin, marţi, 02.03.2010 14:08
Nu pot spune decat felicitari Dacia si sa fie intr-un ceas bun! Pentru ca marca asta, datorita celor de la Renault a crescut cat altele in foarte multi ani!
-
bogdan, marţi, 02.03.2010 14:10duster
Sa fim seriosi 1.5 dci 110 cp 16 mi plus ca nu are nici aer conditionat.Este scump in clasa lui.Cu dotari de clasa ajunge la pret de Yeti.Deci nu se merita
-
bogdan, marţi, 02.03.2010 14:11duster
PERFECTA DREPTATE SS
-
Ion, marţi, 02.03.2010 14:12Copii prosti!
Comparati mere cu pere si va rezulta castraveti. Nu exista oferta care sa bata Dacia in momentul de fata. NU va mai laudati cu vechiturile voastre sau cu ce are vecinul. Masina noua e masina noua si sa vedeti ce al dracului e cand trebuie sa plati voi, reviziile, impozitele si asigurarea.
-
Bogdan, marţi, 02.03.2010 14:12@Fortele Aliate
Asta sa o crezi tu.Compari tractiundea de pe yeti cu duster.Vede-ti voi cand fac test de clasa
-
S'Bubblegum, marţi, 02.03.2010 14:14de acum ne uitam si noi mai de sus ' :)
go dacia go ! bafta , vanzari multe !
-
vasile, marţi, 02.03.2010 14:17si pt @Ion
@Ion dar de ce mori tu de grija altora. E treaba fiecaruia ce masina isi cumpara si cati bani da pe revizii. Poate unii au un buget mai mare. Tu ce ai vrea acum ca toti oamenii sa cumpere un singur model de masina? Nu ar fi cam ciudat? Acum revenind la subiect. Felicitari Dacia, e un mare pas inainte lansarea modelului Duster. De abia astept sa fac un test drive cu masinuta. Personal cred ca versiunea Diesel 4x4 e cea mai ok. Spor la vanzari.
-
Ion, marţi, 02.03.2010 14:20pret imbatabil
Skoda Yeticu motor diesel de 110CP costa 21500 de euro. Duster in configuratie similara 15600.
-
toxic, marţi, 02.03.2010 14:25Da ..
Nu mi-ar fi rusine in ea :)
-
mihai_urotiorc, marţi, 02.03.2010 14:33Duster
Nu am decat cuvinte de lauda!... ''BRAVO DACIA'' e exceptionala masina , dupa cum ati vazut arata bine,e ieftina si nu in ultimul rand...e facuta de ROMANI...asa ca ''strainilor'' ia mai puneti-va ciocul pe labe si muriti de ciuda :D....inca odata ''BRAVO DACIA'' si o asteptam pe drumuri,drive test,si altele....ms!
-
unckle, marţi, 02.03.2010 14:42
mare treaba ca nu a venit nimeni sa zica de Duster ca-i "dust" in comparatie cu vre-un BMW sau Audi :) ... glumesc si eu , dar a devenit traditie printre comentatorii de pe automarket :) in rest ... daca ar fi sa mergi la dacia cu 18k in mana... parca nu as reusi sa dau drumul banilor, si intr-adevar as merge la VW sau Mitsubishi ... si as lua pe pizing cu 18mii avans :) si restul de 5-6k pe 3-5 ani . Intr-adevar ar costa mai mult RCA, Casco, impozitul ... dar ... alea-s masini, nu dacii :) . Evident ca nu vreau sa "jignesc" Dacia , dar este destul de clar ca ei vand masini cu 4 roti si volan - si 4x4 mai nou , pe cand aia vand ceva mai multe langa 4 roti, volan si 4x4 ) Mi-ar fi placut ca aerul conditionat sa fie inclus in toate variantele de echipare .. este inacceptabil sa nu ai aer ep o masina de peste 10000E , oricat de mare si de 4x4 ar fi ea. Cu aer in versiunea de baza , si motorul de 85cp ar fi fost o optiune serioasa pentru multi dintre noi ( cei care mergem cu 100kmph pe DN .. si care nu rupem asfaltul intre semafoare ) ... dar in felul in care se prezinta oferta ... este bine, dar parca totusi cam scump in versiunea care da " mai multe" , pentru ca se apropie sensibil de unii dintre concuresnti.
-
slv83, marţi, 02.03.2010 14:45TRAIASCA
Cea mai buna oferta de 4x4, cel mai bun raport pret-calitate, unul dintre cele mai potente sisteme de tractiune integrala, mult peste Tucson sau Yeti, concurentii directi!
-
SS, marţi, 02.03.2010 14:55
Diferenta dintre Duster si Yeti va fi exact diferenta dintre Octavia 2 si Logan la mai toate capitolele ( stabilitate, confort ) Yeti: 2.0 TDI CR DPF / 110 CP transmisie manuala 6 trepte, 4x4 = 19.155 sau 1.8 TSI / 160 CP, transmisie manuala 6 trepte, 4x4 =19.036 ( ambele au ESP) cat e diferenta fata de DUSTER ? vro 40 milioane ?? Fratilor masina nu iti iei in fiecare zi sau in fiecare luna, nu poti sa compari interiorul lui YETI cu interiorul lui PRAF( Dust-er) care e interior identic Logan. Pe mine ma interseaza ca masina sa arate bine in interior ca eu ca si sofer acolo stau 90% din timp nu stau langa masina sa vad ca vai doamne ce frumoasa e. De ce dracu va multumiti ma cu putin si va bucurati la orice rahat ?? Cum pot sa fiu bucuros sa dau 18.000 Euro pe o masina cu aer manual si cu casetofon cu fata detasabila cu o ergonomie de 2 bani facuta la Mioveni de un Dorel care zice : Lasa-ma ca merge asa....
-
slv83, marţi, 02.03.2010 15:08@SS
Mai draga,ia-ti tu Yeti si lasa-ne! Duster e peste ceh in ceea ce priveste tractiunea, garda la sol, unghiul de atac, unghiul de degajare! Habar n-ai ce-s astea, deci mergi prin padure cu Yeti al tau! P.S. Pt cei ce muncesc 1000 de euro chiar conteaza!
-
unckle, marţi, 02.03.2010 15:25
Parerea mea este ca dacia exagereaza un pic cu mega calitatile de off-road ... pentru ca nu-i cazul sa incepi sa te gandesti la asa ceva cand te adresezi publicului larg. Poate or exista 10 persoane care stau in varf de munte si au nevoie de unghiuri de atac de 30 de grade... dar 99,8% dintre cei care au nevoie de masina au probabil un drum in fata portii .. si drumul ala, fie el si plin de gropi ca in rromanik , nu are 30 de grade inclinatie .. are de 5 ori mai putin . Faptul ca cei de la Dacia bat moneda pe caracteristicile Off-road ale unei masini... si dau pretul masinii cu 4x2 langa textul cu off-roadu' , da un pic a "urat" pentru unii dintre noi , altii insa or sa se uite si or sa creada ca aia de 10mii poate sa urce pe deal la fel ca aia de 15mii ... ceea ce nu este adevarat. Comparatia cu ... cu orice alta masina din "segment" este inutila ... poti gasi o cinestie ce oferta oricand, care sa aduca o masina cu mult superioara langa un Duster "full" ( cum era oferta de la Mitsubishi care punea Outlander sub 25000E , cam cu 5-7 mii sub pretul curent ) .. si in cazul asta , clar Dacia nu va vinde o masina, si clar aia vor vinde o masina. Insa pentru restul zilelor, cand nu sunt oferte, Dacia ocupa un loc pe piata, si nimeni nu poate contesta asta ... dar tot dacie este si tot un fel de caruta cu motor ramane - pentru ca asta este intentia Renault , de a avea o masina cu 4 roti, volan, motor, scaune, si 4x4 .... iar daca vrei navi si nushcealetceva mergi frumusel la concurenta , dai 10000 in plus si primesti altceva :)
-
Rares, marţi, 02.03.2010 15:26pentru Flo si SS
Ce pana mea comparati voi fratilor. Duster cu Golf 6 si tigual sau Yeti pe benzina cu motorina. HELLLLLLLLLLOOOOOOO in PUI mei . Este mai mult decat onorabil Nenea Duster.
-
LauCalin, marţi, 02.03.2010 15:35o chestie
Pana acum au comentat cam 40 de oameni sa zicem. Dintre ei vreo 10-15 nu ar cumpara Duster, restul de 25-30 si-ar cumpara, adica 70-75% dintre cei care au scris. Acelasi calcul se poate aplica si la o scara mult mai mare iar rezultatul ar fi aproximativ la fel. Pe asta a mizat Renault cu Loganul, iar acum cam acelasi lucru il vrea si cu Duster-ul. Interesant, nu? ;) Cine are ceva cunostinte de marketing si vanzari (mai ales auto), intelege ce vreu sa zic ;)
-
noname00, marţi, 02.03.2010 15:44@slv83
O fi peste ceh la off-road, dar ceh-ul este peste Dacie la orice altceva. Si nu sunt chiar asa sigur ca sistemul de tractiune integrala este mai bun la Duster. Din moment ce poate sa decupleze rotile spate, nu cred ca e mare diferenta intre cele doua sisteme de tractiune integrala. Cunosc decat doua tipuri de tractiune integrala unde se pot decupa doua din cele 4 roti: - fara diferential central, ca la ARO 244 si Dacia papuc, nu se poate folosi pe sosea sistemul 4x4, decat la nevoie - nu cred ca se mai foloseste. - folosind un diferential Haldex (care este de fapt un ambreaj care cupleaza rotile spate) In comunicatul lor spun numai ce face sistemul de tractiune integrala, nu CUM face, dar din ce am citit am inteles ca si Duster foloseste un Haldex, ca si Yeti
-
SS, marţi, 02.03.2010 15:45
@Rares Yeti: 2.0 TDI CR DPF / 110 CP transmisie manuala 6 trepte, 4x4 = 19.155 asta ti se pare Benzina ? @slv83 Tu esti atat de naiv sa crezi ce zic cei de la Dacia? si Loganu trebuia sa fie o masina de 5000 Euro si cu cateva dotari de 3 lei pe care altii le ofera din start ajunge la 9500 Euro asa ca nu o sa vezi tu Duster la 11.000 nici macar chel. iar tu daca crezi ca Duster e vre-un Defender sa urci tu pe munte cu el , in prima balta iti intra apa pe gura de admisie iar in noroi fara troliu o lasi acolo. Duster e ca si Yeti, Tiguan... o masina de oras cu care poti urca o bordura mai mare si poti merge la tara pe un drum ceva mai accidentat si atat.
-
LUCCI, marţi, 02.03.2010 15:527500
Pretul de baza e OK, dotarea de baza e varza! Nu ai tu a.c. in 2010 la un SUV (sau ce o fi Duster) la dotarea de baza,inseamna ca nu respecti clientul. Apoi ,dincolo de aer,ce dracu ofera masina asta pt. 7500 de euro -la dotarea full???? Adica inca 73% din pret!Mare diferenta de la minim la maxim....
-
popasus, marţi, 02.03.2010 16:01oribila masina cu optionale putine si ....SCUMPA
ma la 17.000 de euro si n-ai nici macar aer conditionat automat jenant sau climatronic daca vreti. doamne bordul e oribil. sa nu uitati ca masina asta nu e deloc ieftina incepe de la 11.000 cheala si ajunge la 17.000. nu are cum sa sparga piete ca loganul sau sandero dincolo unde nu prea sunt doritori de asa zise suv-uri. e chiar jenant interiorul. pacat de motorizare aia de 105 cp cu 6 viteze care e super ok.
-
unckle, marţi, 02.03.2010 16:09
mda, realitatea este ca prin strainatatiuri lumea nu se inghesuie la coada la SuVuri ...
-
vsz, marţi, 02.03.2010 16:20:)
ma baieti mai in special cei care lauda dacia de mama focului uitati dotarile pe care le ofera un kia Sportage 4x4 la pret de 20.800 euro cu tot cu TVA (pret de catalog): - Stergator cu sistem de degivrare - Oglinzi exterioare cu reglaje electrice si incalzite - Scaune fata ajustabile pe inaltime, inclinare dubla - Centura de siguranta - ajustabile pe inaltime - Centura de siguranta - cu pretensionare&senzor - Carlig portbagaj - Plasa portbagaj - Radio+Egalizator+Cd player - Oglinda retrovizoare interioara electrocromica cu busola - Airbag sofer si pasager cu posibilitatea de dezactivare - ABS (Sistem antiblocare franare) - ESP - Deblocare/blocare usa centrala sofer&pasager - Blocare usa spate pentru siguranta copiilor - Imobilizator - Geamuri electrice fata spate - Climatronic - Deblocare usa automat cu senzori de impact - Sistem deschidere usi de la distanta astea sunt dotari standard la Sportage 2.0 GSL 4x4 MT STYLE eu cred ca dusteru poate sa viseze mult si bine la astfel de dotari, si diferenta de pret nu-i mare mai ales daca te uiti la politica garantiei unde la kia ai 7 ani pe motor si cutie cine nu crede sa intreaba un posesor de kia si o sa se convinga sau sa mearga la un drive test numa cu bine si bafta :)
-
slv83, marţi, 02.03.2010 16:28@SS
Duster nu e la fel ca Yeti! Dacia are garda la sol de 210 mm in timp ce Yeti de doar 180 mm;unghi de atac de 30 grade spre deosebire de 19 grade! In off-road Duster e superior,fie ca-ti place, fie ca nu.
-
Ion, marţi, 02.03.2010 16:28Duster
@vsz: Duster ofera acelasi lucru plus ceva in plus la bani mai putini. Mai uita-te si tu pe dotarile Duster si apoi vorbeste.
-
Slayer, marţi, 02.03.2010 16:29
Duster sau mai bine zis,, Ultimul drum,, - Nu are Bara stabilizatoare (bara antiruliu, anti-roll bar, sway bar, anti-sway bar) - micsoreaza inclinarea in viraje, se monteaza pe sub masina, se prinde de obicei de basculele celor 2 roti. - Nu are discuri pe fata ventilate. - Nu are discuri pe spate (are tamburi) Oare o avea filtru de polen ?
-
xss, marţi, 02.03.2010 16:48Pentru toti contestatarii Dacia
Initial se preconiza ca va incepe de la 12.000 euro cu TVA. Eh, Dacia va ofera de la 11.750 euro AER CONDITIONAT, 4 airbag-uri, ABS+EBV+AFU, geamuri electrice fata, radio cd, etc Ce bateti atat apa in piua, ba ca e scump, ba ca n-are aer conditionat...?! da' nu mai stiti ce sa mai inventati !! Si da, sistemul 4x4 Nissan e printre granzi... e unul dintre cele mai smechere sisteme integrale de pe piata, impreuna cu Terrain Response -Land Rover, Symetrical AWD -Subaru, Quadra Drive 2 de la Jeep sau sistemul Toyota... asta o stie orice impatimit offroad... de cand face volkswagen sisteme 4x4? Sistemele 4x4 Audi/Vw NU AU ECHIPAT NICIODATA UN OFFROADER ADEVARAT ! Cel de pe Duster DA ! Invatati cum functioneaza sistemele si nu mai scrieti minciuni si inventii !
-
rs, marţi, 02.03.2010 17:05@Slayer ... 15, 16 ani? cati ani ai?
1) Duster are bara stabilizatoare 2) Fitru de particule inseamna "filtru de polen" tantalaule (1.5 110) 3) Duster are discuri ventilate fata 4) Ce masina pe segmentul ei de pret are discuri spate? huh?! uups, am uitat ! nu exista masina pe segmentul ei de pret... Dar ca sa stii: hyundai tucson la 15.800 euro are tamburi pe spate.
-
nicusorfulea, marţi, 02.03.2010 17:07FELICITARI!!!!!!!!
FELICITARI DACIA!!!!!!!!!!!!!!!! Acum sigur imi voi cumpara aceasta masina. este super, 4x4 la pretul asta??? rar gasesti, mai ales noua. sper sa se afiseze in curand lista de preturi completa, cu dotari cu tot. bafta!!!!!
-
rs, marţi, 02.03.2010 17:14@ nicusorfulea
Au aparut deja toate informatiile legate de Duster pe www.dacia.ro
-
nicusorfulea, marţi, 02.03.2010 18:02sal
mersi rs am observat, am configurat un model, si il cumpar tks!
-
ss, marţi, 02.03.2010 18:06
@xss In 1941 Volkswagen Schwimmwagen si Willys MB sunt primele vehicule offroad aparute in lume. unde era Nissan ?? Volkswagen Touareg a castigat Dakar 2010 nu imi spune ca aia nu era masina de offroad. Stiu ca Tuaregul echipat de Dakar e mai varza la offroad decat Duster in opinia ta. Cate competitii offroad a castigat Nissan ? in 2009 la cel mai bun SUV a luat bataie x-trail de la Veracruz iar Tuareg a castigat premiu la cel mai bun OFFROAD din Romania.
-
Carlos, marţi, 02.03.2010 18:41@ ss
hai plimba ursu, ca esti ridicol.... ai ajuns sa compari volkwagen cu Nissan in offroad =)) volkswagen nu se ocupa de sisteme 4x4 de 60 ani cum e cazul Nissan... de legenda numita Nissan PATROL ai auzit? da-mi un echivalent de la volkswagen... fara masini decedate! Oricum lucru japonez e mai fiabil decat orice produce vw
-
thenuts, marţi, 02.03.2010 18:46@RS
Ti-ai dat cu firma-n cap. Cum sa zici ca filtru de particule = filtru de polen ? =)))))))))))) Mama cum e asta
-
Cristi, marţi, 02.03.2010 19:04bravo Dacia
In ciuda dependentei de Renault, pentru care nu am prea mult respect de altfel, ma bucur pentru Dacia ca a scos acest model. Chiar daca nu va avea succes la baietii care cumpara potentio-boostul din spatele siglei de pe radiator, cred ca va avea succes la peste jumatate din cumparatorii de SUV-uri un pic mai interesati de cartea tehnica si platile pe termen lung a intretinerii. (Faceti aici comparatii pe termen scurt, achizitionarea masinii nu si pe intretinerea unui SUV). Nu intelegeti gresit piata de desfacere europeana, nu sunt asa multi dornici de potentio-boosturi cu care sa nu le fie rusine sa mearga la restaurant sau la mare, oamenii care-si cumpara masini de teren au si o jucarie pentru oras sau/si una pentru drum lung. Nu va inteleg repulsia fata de un succes al unor compatrioti. Va este amenintata reputatia ? clasa din care faceti parte? Vor ajunge oameni "fara valoarea " voastra sa-si permita clasa SUV? De ce va simtiti amenintati? Este mai degraba o masina de teren, stati linistiti, in parcare tot a voastra va avea sigla mai stralucitoare, spor la platit intretinerea siglei! Din declaratii de genu SS:"Personal nu as da 18.000 pe o Dacie"... nu pot intelege decat ca o etichetare a modelului pe baza unei experiente anterioare cu marca producatoare, va face ca acest model si oricare altul, indiferent de apropierea de perfectiune a acestuia, sa fie neglijat de catre cei "adevarati". De expresia "cumpara tu tot" ati auzit ? (a fost adresata unui "domn" care stie valoare banului tot la fel de bine).
-
rares, marţi, 02.03.2010 20:55patriotism = lipsa
De ce trebuie noi mereu sa criticam. De CE NU PUTEM SI NOI MACAT O SINGURA DATA SA ZICEM BRAVO DACIA, FELICITARI DUPA 40 DE ANI DE DACIA 1310 AVEM SI NOI IN SFARSIT O MASINA. NU DISCUTAM AICI DESPRE FIABILITATE, discutam despre faptul ca suntem romani impututi si avem si noi o masina. Aveti in sfarsit un motiv sa spuneti ca sunteti mai buni decat bulgari, decat rusi. Dar voi nu. Voi aduceti argumente prostesti . Eu nu sunt fan Dacia, dar asta conduc, ce sa fac daca nu am primit altceva de la servici. E buna, merge. In ceea ce priveste viitorul patriei PRIETENI DACA NU INCEP SA PRODUCEM SI NOI, DACA NU INCEPEM SA CONSUMAM SI NOI PRODUSELE NOASTRE O SA MURIM DE FOAME. DIN ACEST MOTIV APRECIEZ AMERICANI, JAPONEZI, GERMANI SI ALTE TARI CIVILIZATE. CONSUMA FRATE CE ESTE AL LOR NU CHESTI DIN KOREA. ASTA IARNA AM MERS CU LOGANUL PRIN NAMETI UNDE AM VAZUT MERTANE TRASE PE DREAPTA SI NU AM PATIT NIMICA. CE VRETI FRATE MAI MULT . GANDITIVA CA PLEACA DE LA 10500 EURO CU TVA. E MOCA. DAR VOI NU , BATMAN, BATMAN
-
Crysty, marţi, 02.03.2010 21:54Duster
Nu mi-a placut, nu-mi place si nu-mi va placea vreodata la fel ca si loganul! Ca design vorbesc! Sunt convins ca va inregistra vanzari record si sper ca ne vom obisnui cu ea! Felicitari celor care si-au adus contributia la realizarea acestui autoturism!
-
Mihai, marţi, 02.03.2010 22:02Bravo Dacia!
mai cristi cu igrec [ sau igreci:)) ] , nu stiu cum sa-ti zic .. dar pe noi majoritatea putin ne doare de parerea ta... dupa cum spune si dl. Stroe... asta nu-i masina de fitosi! :))
-
Crysty, marţi, 02.03.2010 22:08@ Mihai
Nici pe mine nu ma doare de parerile voastre dragi posesori de Golanuri! Va inteleg ca incercati sa va aparati voi marca proprie (dacia) crezand ca e reno! Nu mai comentez nimic ca ne intindem la discutii! Sa le conduceti sanatosi!
-
Mihai, marţi, 02.03.2010 22:24@crysty
si ca orice taran continui sa-ti dai in petec cu semi-analfabetisme... vreau sa te informez ca in prezent conduc un Nissan Pathfinder din 2007, dar am decenta sa recunosc ca meritele unui constructor nu atat de pricopsit cum e Nissan
-
YMihai, marţi, 02.03.2010 22:44da da da
Este pe departe o politica bine pusa la punct a Dacia. Bv lor ! Trecand peste marea majoritate a comentariilor puerile ... gen ce conduc ... care e mai tare ... uite-ma cat sunt de mare... este unul dintre cele mai slabe articole scrise de Automarket. Imi pare rau dar daca as sta sa va purec articolul... m-ar prinde dimineatza. Noroc cu gigeii de pe forum care compara dieselul cu benzina... filtrul de particule cu filtrul de polen ... unghiul mort al basculei de pe rulmentul discului de la roata spate ! Succesuri !!!
-
Semtex, marţi, 02.03.2010 23:34www.dacia.ro >>ACCESORII
hey ! fiti pe faza ca e treaba de treaba... cautati pe dacia.ro la accesorii "Kit de transformare VP / VS" . Ce parere aveti? Misto, nu? eu personal am vita de vie la tara, dar merge si daca ai o mica afacere cum ar fi o florarie :)
-
boss tyby, marţi, 02.03.2010 23:35duster
unde sant aia care blamau sigla dacia? au murit de oftica bravo dacia asta da masina am un logan 1,5dci 60000 de km merge ca ceasu cine zice ca dacia nu face masini bune e un idiot care nu are nici bani de bicicleta da el comenteaza.
-
adn opel, miercuri, 03.03.2010 00:29mare lovitura
O sa fie de poveste Stimati impatimiti de masini,nu intru in detalii dar o sa fie un succes mare,Dacia a aruncat intai manusa si o sa vada cum musca clientela,sunt sigur ca firul asta o sa fie succes,s-a trezit lumea bine si vede in masina strict o masina nu un hotel pe roti pt pipite si aburi in cap de mahar de Ferentari,sa auzim de bine,BRAVO DACIA,POATE MAI CREAM O LEGENDA DUPA ARO.
-
Pareri Duster, miercuri, 03.03.2010 01:15De la lume adunate si iarasi la lume date
Adrian Drăgan, redactor şef "Auto, Motor şi Sport", crede că Dacia are un avans important pe piaţa vehiculelor low-cost şi, în timp ce alţi producători abia acum vor sa lanseaze modele rivale pentru Logan, producătorul de la Mioveni surprinde cu un SUV ieftin şi păstrează, astfel, un avans de câţiva ani în faţa concurenţei directe "Duster are avantajul de a veni pe o nişă unde nu are un concurent redutabil." Dan Vardie - Reprezentantul României în juriul Car of the Year "Duster are posibilitatea să facă o revoluţie în segmentul crossover din Europa" Tudor Bratu - redactor sef ProMotor "În momentul în care pe perioada de criză tu eşti singurul care vinzi maşini cu probleme foarte mici înseamnă că lumea te-a luat deja în serios. Dacia are nevoie de orice model nou, atât timp cât este construit pe reţeta de succes a lui Logan", "In afară de preţ, atuurile maşinii sunt sistemul de tracţiune integrală preluat de la Nissan şi platforma tehnică dovedită a fi fiabilă" (sursa:www.gandul.info)
-
LauCalin, miercuri, 03.03.2010 03:17
Celui de mai sus. In primul rand ei ar trebui sa fie primii care lauda masina asta (e si firesc sa fie asa). Ce imi place de acest Dan Vardie cum isi baga el nasul peste tot (acum reprezinta Car of the Year in Ro, dupa ce la APIA si Autoshow a demonstrat cat de "profi" e) si "pupa" stiti voi unde intreaga industrie auto de la noi (ca deh, omului ii place sa vorbeasca cu Piech si alti bosi de la mari companii auto) cum ca el face si desface in industria auto de la noi. Candva tipul mi se parea foarte tare, acum e un "zero barat" (cine stie, cunoaste)
-
Semtex, miercuri, 03.03.2010 03:23
LauCalin iti dau perfecta dreptate in privinta lui Dan Vardie :)
-
hi,hi,hi, miercuri, 03.03.2010 05:08ha,ha,ha
Brava Dacia, oricum e un pas inainte, poate nu cat se asteptau unii su altii, dar e un pas inainte. Legat de dispute si vs eu zic sa-i lasam pe cei care au mai condus SUV-uri sa vorbeasca. Patrol si Pathfinder..........astea sunt SUV-uri ?...........neeeee , tancuri pe roti frate, nu faceti comparatii.
-
Alex, miercuri, 03.03.2010 09:24
Eu zic ca se putea si mai bine. O fi Duster mai bun decat concurenta sau nu, asta o sa ramana de vazut, dar Dacia a venit cu o politica de pret foarte isteatza. A sondat piata aruncand preturi orientative, lumea a zis ca la 13000 e mocaciune si ca nu are concurent si uite asa s-a stabilit pretul final, parerea mea e ca se putea si mai bine. Daca iei un MCV, similar din toate punctele de vedere, mai putin garda la sol si il compari cu Duster in versiunea Duster de 10500 de euroi... o sa vezi ca e o diferenta mare de pret pentru 5 cm de suspensie. O fi contand marimea, dar aici e vorba de masini. Personal imi trezeste un sentiment de mandrie faptul ca a scos Dacia o masina noua, dar sa cumpar una cu banii mei... ?!
-
eu, miercuri, 03.03.2010 11:20duster
sa zicem ca iti iei versiunea cea mai scumpa: Laureate 4x4 1.5 dCi 110 CP. Asta inseamna 15.600 euroi. La asta mai adaugi 255 eur vopsea metalizata, 300 eur jante de aliaj, 250 euro ESP, 100 eur geamuri electrice spate, 50 eur MP3, 400 eur pack piele, 600 eur pack look, 210 eur garantie extinsa si la ce suma am ajuns? 17.765 euro!!! pentru un motor de 110 CP diesel vechi de vreo 4-5 ani. Toate aceste optionale sunt de bun simt si la 99% din producatori ori se regasesc in serie, ori pe vreo versiune intermediara. Ce sa mai vorbim de xenon, faruri autoadaptive, geamuri cu tenta verzuie, parbriz cu incalzire, parbriz heliomat, oglinzi pliabile electric, cotiera centrala (eventual culisanta), priza portbagaj, scaune fata sport, torpedou refrigerat, clima 2-3 zone, discuri frana spate, motoare mai puternice (120-130 cai), airbaguri cortina fata/spate, senzori de ploaie/lumini, pilot automat, senzori de parcare fata/spate, si lista poate continua Optiunile enumerate mai sus se regasasc la multe modele in STANDARD. Deci suntem in secolul 21 nu in 20. Dacia vine cu optiuni gen "Scrumiera mobila si bricheta" sau "Directie asistata hidraulic" ????? Asta e o masina ok pentru anii 90. Wake up!
-
eu, miercuri, 03.03.2010 11:31duster
preturi posibili competitori: Tiguan Attitude 4x2, 1.4 TSI 150 CP: 19.952 euro cu TVA (multiple optiuni) Ford Kuga 4x2 2.0 TDCI 136 CP: 19.990 euro cu TVA (multiple optiuni) Hyundai Tucson 4x4, 2.0 DOHC, 140 CP, 19.028 euro cu TVA etc
-
Crysty, miercuri, 03.03.2010 11:41@ eu
Ai grija ce spui ce pe aci sunt multi critici loganisti! Bine gandit!
-
Semtex, miercuri, 03.03.2010 12:35Pro Motor - NISTE INCOMPETENTI
Niciodata n-am suportat scarbele alea de la PRO MOTOR pentru ca intotdeauna au exagerat si uneori au dat chiar informatii false publicului despre Dacia si Renault in general. Acum mai nou, sunt invidiosi pe Automarket, ca le-a luat-o inainte cu informatii si poze inedite si in mojicia lor arunca cu venin in directia Dacia. VA STIU JOCUL JIGODIILOR !
-
VSZ, miercuri, 03.03.2010 14:37:)
http://www.euroncap.com/tests/dacia.aspx de pe lincu acesta se vede cate stele a avut loganu si sandero 3 stele, is tare curios cate are dusteru mai mult de 4 nu cred ca o sa scoata, si la 18 mi de euro versiunea fool sa nu aiba cortina, sau nici macar ca si optionala sa nu-l poti pune, si pana la urma daca doamne fereste intri intr-o alta masina sa zicem volvo (sa fie de aceasi clasa 4x4) care are 5 stele sa zis cu dusteru, 1 0
-
VSZ, miercuri, 03.03.2010 14:40:)
am uitat sa specifc ca conduc o coreana si am asteptat inca un an ca sa-l cumpar de nou pt ca nu am avut in momentu respectiv toti banii, nu am vrut nici in ruptu capului sa iau dacie, acum sincer nu regret nici o clipa alegerea facuta. asa ca nu toti cei care comenteaza au BMW, VW, H2 si alte marci de genu. :) Bafta Duster ca oricum o sa fie muti fraieri care o sa-l cumpere numa de dragu de a avea un SUV in fata blocului sau in curte, desi e convins ca la confort si siguranta lasa de dorit fata de alte marci si modele la aceasi pret (de nou).
-
LEE, miercuri, 03.03.2010 15:14@VSZ
Vezi ca: - logan a avut 3 stele - sandero a fost testat de 2 ori, o data a avut 3 stele ( EURONCAP a folosit un model cu centuri gresite ), a doua oara a luat 31 de puncte = 4 STELE, la numai 2 puncte de 5 STELE ! - Duster s-ar putea sa faca 33-34 puncte = 5 stele ( asa, de marketing )
-
Ion, miercuri, 03.03.2010 15:27Duster
Cat de greu e sa te uiti la pretul Duster-ului si la dotari inainte sa aberati pe forum?! Cand comparati cu alte masini incercati sa bifati acelasi optiuni si acelasi tipuri de motoare. Nu comparati aiurea. Deocamdata SUV-urile entry-level ale altor marci nu au dotarile unui Duster full.
-
Ion, miercuri, 03.03.2010 15:38Duster
Dupa ce pui pe un Tiguan roata de rezerva normala, scut motor, trusa medicala, triunghiuri, covorase, vopsea metalizata si cateva dotari de anii 1950 care culmea lipsesc, vezi ca snobul e taxat grupa mare la 25.000 de euro fara sa respire. Asta daca nu vrei sa mergi cu tiguanul cu motor de 1.4 litri pe benzina si tractiune fata si eventual sa cumperi restul din targul Vitan.
-
Megadeth, miercuri, 03.03.2010 16:10
@Ion Du-te in padure Ioane...fugi tare. Duster iti da la 10500 super dotari: - o gaura in loc de radio - frane pe tambur -oglinzi reglate manual - ventilator 4 viteze iar daca vrei optionale ai numai de top : scaun reglat pe inaltime, volan reglabil pe inaltime, centuri reglabile pe inaltime. :)))) Intra la Skoda Yeti si compara optionalele calculeaza pretul si o sa vezi ca 2.0 TDI CR DPF / 110 CP, transmisie manuala 6 trepte, 4x4 =19.155. si ai masina de 5 stele euroncap care arata la interior cu 10 clase peste orice scoate Dacia in urmatorii 10 ani. 1000 euro diferenta intre Duster si Yeti mai vi se pare Duster ieftin ? Da-ti un search pe google si faceti o comparatie doar de design interior fara sa punem la socoteala materialele.
-
Ion, miercuri, 03.03.2010 16:21Duster vs Yeti
@Megadeth: Dupa ce pun pe Yeti, oglinzi electrice, covorase, vopsea metalizata, ESP si scaune piele, volan piele, comenzi radio pe volan,4x4,etc. ca sa se poata compara cu un Duster full pretul ajunge la 22.000 de euro iar atunci diferenta de 4000 de euro dintre un SUV cu capacitate reala 4x4 si o Skoda Yeti mi se pare cam mare. Nu spun ca scaunele din piele sunt la Skoda 1440 de euro (pe care nu le-am selectat). Sau si tie ti-e lene sa intri pe site-ul dacia sa vezi c are un Duster pe el inainte sa vorbesti?!
-
Duster, miercuri, 03.03.2010 16:23Primul client Dacia Duster - Presedintele Basescu
Primul client al noului model Dacia, SUV-ul Duster va fi presedintele Traian Basescu, potrivit reprezentantilor Renault - Dacia Romania, livrarea urmand sa aiba loc la inceputul lunii aprilie. "Vom avea mai intai prezentarea nationala, pe 18 martie, iar apoi, pe 15 aprilie, lansarea comerciala, Ziua Portilor Deschise, in reteaua Dacia, pe 15 aprilie", a declarat Fabrice Cambolive, directorul comercial al Automobile Dacia. (sursa:www.zf.ro)
-
Megadeth, miercuri, 03.03.2010 16:33
@Ion Duster cu scaune de piele e ca si cum sunt imbracat in cersetor dar am caciula de firma. Ast ii lipsea am aer manual, am bord de logan, confort lux, siguranta da-i doamne sa iau macar 3 stele la euro n cap, motor de top, mp3 cu fata detasabila cum aveam pe dacia 1310. dar am scaune de piele. Tu ai intrat macar intr-o Octavia 2 ? cum ti se pare fata de Logan ? comfort, design... pai asta e diferenta dintre Duster fata de Yeti. Marketingul de la Dacia face totii banii - au reusit sa prosteasca romanii in asa fel incat mai ca vor sa dea 18 mii de Euro pe o Conserva de Logan inaltat.
-
Megadeth, miercuri, 03.03.2010 16:34
@Ion Duster cu scaune de piele e ca si cum sunt imbracat in cersetor dar am caciula de firma. Ast ii lipsea am aer manual, am bord de logan, confort lux, siguranta da-i doamne sa iau macar 3 stele la euro n cap, motor de top, mp3 cu fata detasabila cum aveam pe dacia 1310. dar am scaune de piele. Tu ai intrat macar intr-o Octavia 2 ? cum ti se pare fata de Logan ? comfort, design... pai asta e diferenta dintre Duster fata de Yeti. Marketingul de la Dacia face totii banii - au reusit sa prosteasca romanii in asa fel incat mai ca vor sa dea 18 mii de Euro pe o Conserva de Logan inaltat.
-
zf, miercuri, 03.03.2010 16:49DUSTER VA ADUCE VENITURI DE 1 MLD. EURO LA DACIA PE AN
Duster, cel mai mediatizat model din istoria Dacia, companie care anul trecut a detinut peste 10% din exporturile Romaniei, va aduce venituri de pana la un miliard de euro constructorului autohton in 2010. Productia SUV-ului va depasi pragul de 60.000 de unitati in acest an. Unul din patru modele Dacia care vor iesi in acest an pe poarta uzinei de la Mioveni va fi un SUV, potrivit ZF
-
zf, miercuri, 03.03.2010 18:25Design reusit ! Bravo dacia !
Sunt unii constructori care ar trebui sa fie rusinati de Dacia , pentru ca au designeri platiti pe bani grei. Duster arata mult mai bine decat: -Skoda Yeti -Hyundai Tucson -Mitsubishi Outlander -BMW X3 -Peugeot 4008 Nu mai vbesc Fiat Sedici si Suzuki SX4 pentru ca astea nu sunt crossovere... sunt doar niste hatch-uri suprainaltate
-
AndreiRN, miercuri, 03.03.2010 19:46Duster
Bravo pt acest pas chiar daca e cam spre apusul SUV-urilor. Dar sa nu uitam ca suspensia/tractiunea sunt proiect Nissan. Oricum este o reusita si va fi un succes. Asta daca nu intra in greva muncitori din nou.
-
kyd, miercuri, 03.03.2010 21:44tot la fel
cand a aparut loganu in 2004 erau cativa critici smecherasi care tot repetau pe unde apucau ca nu e bun loganul ,ca tot dacie este mai bine iti iei un golf nu stiu ce bmw sau alta masina straina second.dar se pare ca loganul a avut succes.s-a vandut in tarile unde se face bmw si alte masini.romani astia mai smecheri cumpara rablele de la germani .eu chiar mi-as cumpara un duster numai asa sa-i oftic pe aia care isi iau rable:)))forza dacia
-
titusL, miercuri, 03.03.2010 22:33DUSTER
Bravo ! Era timpul sa apara ceva nou,promis si asteptat ;incercati sa fiti pragmatici ,sa reusiti sa cititi printre randuri! Duster este o masina "corecta" la raportul calitate-pret-dotari,in timp se va vedea aceasta( Va amintiti cate pareri pro si contra despre Logan au fost postate de-a lungul timpului/masina s-a vandut peste asteptari).Chiar daca tendinta de achizitie nu inclina spre un SUV in acest moment,cred ca foarte curind Dacia o sa vanda de speriat modelul Duster(cel de mijloc la dotari si pret).Cui nu-i place sa nu-l cumpere! Rulati sanatosi !
-
Duster, joi, 04.03.2010 00:23ce e bun trece neobservat
Nu stiu de ce au unii obiceiul tampit sa compare octavia 2 cu Logan. Nimeni nu face o comparatie cinstita Logan- Fabia pentru ca si ei sunt constienti ca sunt prea multe dezavantaje pt Fabia. Si acum Duster vine cu o groaza de lucruri noi pentru Dacia, iar ei refuza cu incapatanare sa le accepte si le deturneaza semnificatia. O sa vi le aduc inca odata in fata ochilor: - pretul ! intre 10.500 -15.600 euro, cand toata lumea se astepta sa fie intre 12.000-17.000 euro -motorizare EURO 5 -suspensie independenta spate -sistem 4x4 performant "All Mode 4x4" -ASR + ESP la numai 250 euro -saltul calitatii la interior -tapitetie din piele -jante din aliaj cu model interesant -volan cu piele perforata; sigla pe centru -satelit de comanda pe volan (suma infima) -aparitia airbag-urilor laterale in serie -aparitia Pachetelor optionale (Pack Modularitate, Pack Look) -cutie in 6 trepte -motor diesel imbunatatit 1.5 110 CP -accesorii interesante samd Astea sunt lucrurile bune care trebuie sa le vedeti :)
-
SS, joi, 04.03.2010 12:16
@Duster Tu vorbesti din alt film baiatule si degeaba lucrezi la marketing la Dacia daca nu sti sa citesti : optiunele alea puse de tine puse pe motorizarea aia 4x4 este peste 17.000 Euro. Loganul a avut succes pentru ca era ieftin, aici e vorba despre oamenii cu venituri ceva mai mari care daca scot din buzunar 17.000 Euro si astia au de unde alege ( nu vb aici de Offroad pentru ca Duster nu e masina de Offroad sa fim seriosi scoti tu masina din noroi fara troliu, bagi tu Dusteru in apa de 40cm si nu spargi blocu motor ?
-
Duster, joi, 04.03.2010 12:52@ SS
nimeni nu spune ca te obliga! de aia exista OPTIUNI si NIVELE DE ECHIPARE ca sa poti alege !! Iar Pack Piele si Pack Look sunt 1.000 euro+15.600+300 euro (satelit comanda, asr/esp) =16.900 euro . De unde "peste 17.000 Euro" ??? Vrei sa spui ca raportul pret / dotari este mai bun la un Hyundai Tucson GL classic la 15.815 euro care nu-ti da nici sistem audio??? Duster se descurca in teren cu grad de dificultate medie. Asta sunt sigur pt ca stiu sa citesc niste cifre si am condus KOLEOS si X-TRAIL cu acelasi sistem, plus multe alte masini in offroad... Troliu?! Ce crossover are troliu? Fa macar o zi in viata ta offroad si pe urma scrie.
-
Duster, joi, 04.03.2010 13:35@ss
ai scris "daca scot din buzunar 17.000 Euro si astia au de unde alege" da?? hai spune reprede ce poti alege la 17.000 euro sa fie crossover 4x4 diesel si cu dotarile Duster-ului ...adica ambianta piele, comenzi pe volan, asr, esp, proiectoare ceata ... ce masina? Ce mai ieftina Skoda Yeti 4x4 cu motor diesel la 110 CP, costa 19.155 euro si n-are proiectoare de ceata, computer de bord, scut de protectie motor, dotari normale la Dusterul de 15.600 euro
-
relu, joi, 04.03.2010 13:44@Duster
daca scoti 17000Euro din buzunar mai bine id dai pe un Subaru Forester second hand 1-2 ani vechime 20-30000km si te-ai linistit,banuiesc ca nu vrei sa le comparam calitativ si ca performante .daca e sa cauti un pic poti gasi si un 2.0 diesel 150cp la banii astia
-
Duster, joi, 04.03.2010 14:06@relu
da, dar sa le comparam si ca uzura, costuri de intretinere, asigurari(RCA+casco), impozit, consum si mai vbim la sfarsit... Duster se adreseaza tocmai acelora care nu puteau pana acum sa-si cumpere decat un SUV second-hand.
-
relu, joi, 04.03.2010 14:29@duster
deja glumesti daca vrei sa spui ca un motor Subaru la 20-30000km e mai putin fiabil decat unul Renault,cat despre consum 6.5%mixt pt Subaru 2.0 /150cp cred ca emai mult decat decent fara sa mai zicem ca e generatie 2008(primul boxter diesel din lume)Asigurarea si impozitul nu difera f mult fiin sub 2000cm.si cred ca stii ce a spus evreul ''sunt prea sarac ca sa-mi cumpar un lucru ieftin"
-
SS, joi, 04.03.2010 14:49
@duster SKODA YETI SUV 2,0 TDI 140CP (are 8,000 km) = 18 500 Euro CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; PILOT AUTOMAT; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;GARANTIE 3 ANI,CONSUM 6 %,RADIO CD MP3 TOUCH SCREEN,SCAUNE INCALZITE. Astea sunt dotari de masina in 2010 nu Cotetu tau de Duster.
-
Duster, joi, 04.03.2010 14:49Expertii spun asta, nu eu
''Duster se anunta a fi off-road veritabil. Dincolo de pret, care este imbatabil, este important de precizat ca SUV-ul de la Dacia imprumuta piesele din familia Renault-Nissan. Asta inseamna piese folosite si rasfolosite, ce si-au dovedit viabilitatea. Din ce stiu pana acum, doar cutia de viteze e noua'' - Adrian Mihaltianu
-
SS, joi, 04.03.2010 15:02
@Duster 26.000 Euro costa un Land Rover Defender nou nout , unu second hand care sa nu aiba multi km gasesti in jur de 15.000 Euro. Si te asigur eu ca mori tu de batranete si ruginesc si 2 generatii e duster si Defender-ul o sa functioneze.
-
Duster, joi, 04.03.2010 15:14
Ba tu nu pricepi? Duster va avea clienti care nu isi doresc un suv SECOND-HAND ! Duster va fura clientii de sh si nu invers! Eu am 17.000 euro! La banii astia niciun alt crossover nou nu-mi poate oferi, ce-mi ofera Duster-ul !
-
krajla, joi, 04.03.2010 17:53pret
Pretul care circula pe net (13000 Euro) nu este de loc irreal. Chiar daca noi il putem cumpara cu 10500 Euro in Germania de exemplu pretul de pornire este 11900. Poate in alte tari e si mai mult. E doar o chestie de marketing. Nu ar fi iesit bine ca sa fie mai scump de 13000.
-
LauCalin, joi, 04.03.2010 19:18@SS
Citesc ce aberatii scrii de azi dimineata pana acum. Omule, in primul rand ca Duster NU ESTE CONCURENT PENTRU YETI, pentru ca s-au avut in vedere lucruri diferite cand au fost concepute. In teren accidentat Duster este peste Yeti (te-ai uitat ce unghiuri au fiecare?), iar spatiul este mai mic (mai ales portbagajul). Toate astea (adica abilitati 4x4 + spatiu mare + garantie ce poate ajunge la 5 ani + raport calitate/pret foarte bun pentru o masina de teren + faptul ca e masina NOUA, pentru ca asta isi doresc foarte multi) fac din Duster o oferta foarte buna. Pe asta mizeaza Dacia. Ce nu intelegi? In plus nu mai ridica in slavi Skoda ca nu e chiar asa (nu sunt atat de robuste precum se stie si crede-ma ca vorbesc in cunostinta de cauza).
-
LauCalin, joi, 04.03.2010 19:22@SS
http://new.skoda-auto.com/COM/model/yeti/facts/Pages/dimensions.aspx?image=/SiteCollectionImages/model/Yeti/Facts/Dimensions/_780x585/780x585_tech_data_2.jpg Tu asta numesti SUV?
-
BurningFlame, joi, 04.03.2010 22:25+ DACIA
pentru toti prostii care comenteaza pe-aici referitor la performantele de SUV (off-road) ale dusterului, luati d-acia un filmulet sa va cada plombele de ciuda: http://www.youtube.com/watch?v=VGrI8B1CILM&feature=player_embedded. ofticosi sinistri ce sunteti!
-
George, joi, 04.03.2010 23:07Bravo
Felicitari DACIA..ma bucur sincer ca s-a reusit asa ceva. Se vede ca din ce in ce mai mult o luam pe drumul cel bun. Masina imi place, se vede ca oamenii chiar isi doresc sa relizeze ceva cat mai bun, insa lucrurile la care ma asteptam sunt: sa fi scos o versiune cu o motorizare ceva mai mare si bordul sa fie ceva mai diferit, aduce mult cu loganul... mi-ar fi placut ceva mai ..diferit. Oricum tot respectul si succes in continuare DACIA.
-
ATENTIE, joi, 04.03.2010 23:58duster
Sunt un cunoscator in categoria 4x4..deci ascultati cu atentie ! -- masina e ok pt romania- performante-calitate-pret-consum --a nu se compara cu o masina veritabila de teren- este suv,are un sistem de cuplare electronic 4x4 si nu reductor cu trepte de greu,masina este buna pt.iesiri la munte,pescuit si face fata la solicitari medii in teren --a nu se compara cu yeti,asta e altceva,tucson..e depasita si cu ceva probleme,tiguan..e clasa lui yeti --18.000 e...cam mult,as lua-o doar in rate la banii astia si cu o rata mica( la 18.000 poti cumpara sh. X5-tuareg-patrol-L.R- etc) --una peste alta este un pas mare si bun facut de dacia,fiind primul 4x4 facut in RO va avea succes. Poate in viitorul apropriat vor face un parteneriat cu o marca consacrata si vor scoate un adevarat 4x4 greu de teren,nu suv.
-
Semtex, vineri, 05.03.2010 00:20@ ATENTIE ... 18.000
ia in calcul ca Duster e masina noua si la banii astia iti includ 5 ani garantie, pe cand un Touareg cu piele la 18.000 are deja 5 - 6 ani vechime , deci ai fi cam al 3-lea proprietar
-
Alex, vineri, 05.03.2010 02:37Ia gandestete!
Eu spun ca va fii un mare succes Duster....numai prin simplu fapt....pentru dotarile in plus care le are fata de logan....plus ca are sistem 4x4 nissan....si se radea mai sus ca Duster are piele....mie mi se pare un lucru genial...adica e foarte tare....e o masia perfecta....dau mai repede 19.000e pe un Duster full decat 25.000e pe un tiguan :-J....daca te uiti diferenta de pret e cat un sandero :))...deci...laso balta.....Duster va rupe tot....mai ales daca fa venii un facelift si un + la dotari....va fii genial...mai asteptam 2 ani sa vedem ce se intampla...si dupa aia luam si noi unu....scucees celor....care ii mananca de succesul Dacia...e foarte ok.....si ia ganditi-va un pic.....un Neamt cu salariu de 3000e pe luna....sa ii cumpere un SUV la 20.000e sa spunem ca va fii pretul fulloption in Germania.....si cum in Germania marca Dacia e cunoscuta ca fiind o masina foarte fiabila.....poi va rupe tot.....ce tiguan....ce Kuga....eu spun ca e o masina ok....si daca nu iti convine....nu comenta...unii comenteaza doar ca sa se afle in treaba.....de parca cumparam masina pe banii vostrii.......daca tu preferi sa dai mai mult pe o masina gen Tiguan care nu e un 4x4 veritabil e treaba ta....plateste....dar unii preferam marca mai putin "misto" care se numeste Dacia.. scucces la comentat si BRAVO DACIA !!! FELICITARI!!!
-
Alex, vineri, 05.03.2010 02:41inca ceva!
Acuma ca au bagat pretul accesta va cam lasat fara cuvinte...si incercati acuma sa speculati....va lasat fara cuvinte....sunt foarte tari Traiasca Dacia ! La si mai multe modele de acuma incolo !!
-
LauCalin, vineri, 05.03.2010 03:13@ATENTIE
De acord cu tine, numai ca: "--18.000 e...cam mult,as lua-o doar in rate la banii astia si cu o rata mica( la 18.000 poti cumpara sh. X5-tuareg-patrol-L.R- etc)" In primul rand X5-ul nu intra in comparatie (nu a fost conceput si pentru teren accidentat mediu). Il al doilea rand gandeste-te si la costurile de intretinere. Una e sa intretii de exemplu un, un X5, Land Rover sau Tuareg 2.5 TDI de 170 CP si alta e sa intretii un Duster de 1.5 DCI 110 CP. Intretinere care, apropo, in 5 ani poate fi inclusa in garantie. Repet: sunt inca foarte multi care nu inteleg ce vrea Renault cu Duster. De fapt sunt multi care nici pana acum nu inteleg ce vrea Renault cu Dacia.
-
Bibicu, vineri, 05.03.2010 09:25mda...
Sunt curios de ce mi s-a sters comentariul. Am pus o intrebare decenta, nu am jignit pe nimeni. Revin. "Se tot lauda vanzarile Dacia din Germania. As vrea sa stiu cati din cumparatori sunt persoane fizice cu venituri sub medie si cati sunt persoane juridice care cumpara masini ieftine pentru angajati (de ce sa dea mai mult pe o nemtoaica?). Daca detine cineva aceste statistici... sunt curios. On-topic. Duster e un produs bun, nu stralucit. Daca au lucrat la materiale si finisari e un produs de luat in seama. Deocamdata, pe baza experientei proprii pe un Logan MCV de la firma, nu mi-as lua Dacia. Astept sa vad Duster pe strada, sa-l conduc si apoi o sa-mi spun parerea despre el. Poate Dusterul imi va schimba perceptia despre marca Dacia." Domnilor redactori cu ce am gresit? Pe cine am jignit? De ce am fost cenzurat? Intre timp... traiasca marketingul Dacia, manipularea si prostirea pe caile media.
-
cs, vineri, 05.03.2010 10:02
Bibicule eu zic traiasca "Tiriac Auto" ca te-a angajat (apropo: in care parte esti ? la hyundai sau la ford?) Da trebuie sa fii mare prost ca sa sustii argumentul ca vanzarile la Dacia se sprijina numai pe companii /firme in Germania/ Franta. Acolo pentru firme cumpara mai mult masini de-ale lor, stai tu linistit... La marile companii de stat e aceeasi politica ca-n Romania.
-
Bibicu, vineri, 05.03.2010 10:18@cs
Nu lucrez la Tiria si la nici o marca auto. Am alte indeletniciri. Si te rog sa citesti comentariul sa vezi ca sunt curios de o statistica. Poate cumparatorii la care ma refer sunt 5%. Asa o fi. Am scris ca sunt curios de acest procent. Eu stau si merg foarte linistit. Nu am prostul obicei sa jignesc pe cineva, mai ales cand nu sunt atent la ce vrea. Iti urez si tie o viata linistita ca a mea si cu mai putine teorii ale conspiratiei.
-
Semtex, vineri, 05.03.2010 10:39Configuratie DUSTER
Cel mai scump Duster, echipat cu tractiune integrala, motor diesel de 1.5 litri 110CP, pachet look (jante aluminiu, praguri, bare de pavilion, oglinzi si decoratii cromate, geamuri fumurii spate), ESP+ASR, pachet piele, CD+MP3 cu comanda pe volan, geamuri electrice fata-spate, airbaguri frontale si laterale fata si vopsea metalizata costa doar 17.510 euro cu TVA inclus.
-
Duster, vineri, 05.03.2010 14:33de stiut
La controlul dinamic al tinutei de drum (ESP) , se mai adauga functia de control a subvirarii (CSV) si cel al anti-patinajului (ASR).
-
Alex, vineri, 05.03.2010 16:27LauCalin!
Te rog frumos cumparati Tuareg...eu spun ca e mai costisitor sa intretii un tuareg..decat sa intretii un Duster....stii pana intr-un final GUSTURILE NU SE DISCUTA...mai spunea unu mai sus....ca si cu loganu sa facut la fel....aaaa poi la pretu ala imi cumpar...ceva second hand si mai bun...ok multi au cumparat second hand...altii au luat logan...si tot sa vandut....eu stau in elvetia....si in fiecare weekend merg la unchiul meu in germania......si in germania am vazut multe loganuri......dar foarte putine cu numele firmei pe ele.....si eu spun ca Duster....e exact ca loganu......nuuuu mai bine imi iau alta masina...la pretu ala........si cat de mult esti tu revoltat de masina.....cu atat se vinde mai bine ...mereu romanu a fost...sa cumpere mult , ieftin da prost.... si din accea cauza va fii asa.....si inca un motiv de vanzare..... e primul "SUV" dacia...sa il punem in ghilimele....si de accea se va vinde....iti garantez eu....unii romani...au fost patrioti :)) si au cumparat.....dacia...fara sa se uite la alte masini si chiar sunt mutumiti..... mie miar place un Duster....spunea careva prin primele commenturi.....chiar Duster arata ca o masina care muta copacii din loc...nu ii ocoleste.....si aici nu il contrazic....pe langa un Tiguan arata genial...adica arata mai urata dar si mai masculina parerea mea..... si dupa cum am spus.... banii tai...faci ce vrei cu ei.....si GUSTURILE NU SE DISCUTA....deci bafta la commentat....
-
LauCalin, vineri, 05.03.2010 16:43@Alex
Mai citeste o data cu atentie comentariile mele. Se pare ca nu ai inteles ce am vrut sa spun. Am incercat sa subliniez faptul ca e mai costisitor sa intretii un Tuareg sh decat un Duster. Duster are multe avantaje ca sa il alegi (mai ales in Romania). Gandeste-te inclusiv la impozite (nu stiu cum sunt in Elvetia insa un Ro nu sunt tocmai ieftine), Tuareg nu are motoare sub 2.0, iar cea mai "mica" cilindree o au benzinarele, deci si consumul e destul de ridicat (mai ales cel urban). Dar asa cum ai spus, gusturile nu se discuta, fiecare cu banii lui face ce vrea. Nu imi place sa jignesc, evit sa fac asta, insa nu pot sa nu recunosc ca mi se par de-a dreptul aberante comentariile unora. O zi buna! :)
-
Alex, vineri, 05.03.2010 17:27LauCalin
Scuze gresala mea...si se pare ca ne contrazicem pe acceiasi parere...e ok....imi cer scuze inca odata.....si daca pot sa te rog ceva.....eu sincer dar sincer...chiar nu stiu ce vrea Renault de al Dacia...sunt mai cretin recunosc....daca nu te superi...sa imi explici...te rog frumos. O zii buna si tie!
-
Daca Ai Cap i-ati Alta, vineri, 05.03.2010 17:37
@Alex Cum darcu poti sa afirmi ,,cumparati Tuareg...eu spun ca e mai costisitor sa intretii un tuareg..decat sa intretii un Duster....stii pana intr-un final GUSTURILE NU SE DISCUTA '' Te-ai gandit mei baiatule sa iti iei bicicleta ca e mai ieftina si e mai putin costisitoare ? Du-te si fa un drive-test cu un tuareg apoi urcate repede in Logan ( la interior e ca si Duster) apoi sa ne povestesti cat de mica e diferenta dintre cele 2. Sunt deacord cu LauCalin ca la 18.000 ai o gramada de variante Sh inclusiv Defender ( care e 24.000 noua) daca vrei Offroad.
-
din franta, vineri, 05.03.2010 19:18lol
ar fi bine sa va opresc sa compar sportage care e in liquidare din causa ca iesi nou model , si duster care abia ai iesit pe piata, nu ati auzit ca o masina spre sfarsit de viata , se vinde prind tot felur de reducere , atunci mi se pare o tampenie sa compar sportage vs duster. si oricum va plac sau nu va plac, duster va fi un mare succes cel putin in europa de west, cum ai fost mare succes si logan si sandero , da se pare ca noi lumea de west , nu avem nevoie de mare brandurile pentru sa fim mare om,. eu cand citesc cativa, ma vine sa ma plang, nu va plac duster nicio problem , fugiti la bmw sau mercedes. nimeni nu are nimik impotriva asta,
-
tot din franta, vineri, 05.03.2010 19:20despre clima
despre clima lol, faceti sccandal din causa ca model de baza nu are clima, cum ar fi ceva normal lol. din moment ca 70% din logan vandut in ro sunt model de baza fara nimik, se pare ca lumea de la dacia s ai adaptat pur si simplu la ce cer clientii romanest, e usor sa va scandalisease ca nu este clima , cand nu sunteti pregatit sa platesc 700 sau 800 de euro pentru o clima. titpic romanest oricum , cerere foarte mare si nici in gand sa platesc pentru asa ceva
-
skof, vineri, 05.03.2010 19:46
Astia care lauda Duster pun pariu ca toti au Logan-uri
-
LauCalin, vineri, 05.03.2010 21:03@skof, @alex
Skof, nu toti care lauda Duster au Logan. Eu sunt unul dintre aceia-conduc o masina nemteasca si Dacia mi se pare ok (desi la inceput nu am avut o parerea tocmai buna, realitatea m-a contrazis). @Alex: nu stiu daca ai glumit sau ai vorbit serios, dar daca vrei am sa-ti spun parerea mea despre Dacia. Stai linistit ca nu esti cretin, oricum respectele mele ca recunosti cand gresesti. Stay cool, nobody is perfect! ;) Am sa incerc sa rezum cum vad eu lucrurile. Cei din estul Europei, care nu isi permiteau sa dea prea multi bani pe o masina noua si buna, acum vreo 10-15 ani, isi cumparau masini aduse din Vest cu un trecut de care putini tineau cont. Asta se intampla foarte mult in anii '90 cand a fost o nebunie cu masini gen Golf 2, Opel Kadett, Vectra, Ascona etc. Primii care s-au gandit sa creeze o masina cu un raport calitate/pret foarte bun, destinata in primul rand pietelor in curs de dezvoltare si NOUA, CU GARANTIE, a fost VW si pentru asta a cumparat Skoda (parca in '95, nu mai stiu exact anul). Inca de la inceput reteta a fost un succes absolut (Felicia s-a vandut bine, au urmat apoi Octavia si Fabia iar succesul a fost garantat). Ei bine, Renault a urmat acelasi drum si pentru asta a cumparat Dacia. Putini au fost cei care au crezut ca Renault poate construi o masina mai ieftina (decat Skoda) si buna. Francezii au demonstrat ca este totusi posibil (ATATA TIMP CAT NU AI PRETENTII MAI MARI DECAT PENTRU CE A FOST CONTRUITA-multi nu inteleg lucrul asta), au folosit platforme tehnice de mai bine de 10 ani care si-au dovedit fiabilitatea in timp (mai ales motoarele pe benzina), au redus la minim tot ce se putea reduce (vezi faptul ca Dacia nu are caroseriile galvarizate, ci tratate cu nu stiu ce substante chimice), insa nu au uitat ce vor romanii (masina ieftina, destul de fiabila, spatioasa si cat mai usor de intretinut) =>un produs de succes. Retea low cost a prins si acum au dus-o mai departe in clasa masinilor 4x4 cu Duster. Ca o concluzie, Renault si VW au speculat foarte bine potentialul tarilor mai sarace inca din anii '90 si au incercat sa vina cu ceva adaptat nevoilor lor. Lucrul asta a prins atat de bine incat le-a sucit mintile inclusiv si celor din Vest, de-asta nemtii inca mai fac coada la Logan. Stai sa vezi ce urmeaza cu Duster. Cel putin asta e parerea mea :)
-
xss, vineri, 05.03.2010 21:05
@skof .. putin probabil sa fie cum zici tu, dar daca e asa inseamna ca sunt motive... la satisfactia client te-ai gandit vreodata? Te-ai gandit vreodata ca cel care a dat 10.000 euro pe un Logan NOU, putea la fel de bine sa-si ia un sh? Nu au facut-o! Te-ai intrebat de ce? Poate ca nu au accese de grandomanie si le place sa circule mult si ieftin ! Sunt multi cu sh-uri care se dau mari in fata prietenilor si plang mai apoi pe la colturi... pivotul a cazut, masina troncane, asigurarea tocmai a expirat...
-
Alex, sâmbătă, 06.03.2010 01:41LauCalin
Eu am vorbit serios...prin anii 90` eram un pusti ce stiam eu...si chiar mia placut foarte mult...comentariul tau....mersi frumos...sincer...chiar miai aratat destul de multe...succes la comentat !
-
relu, sâmbătă, 06.03.2010 16:57BRAVO RENAULT
Logan+Sandero+Duster=Succes,era si timpul prea si-o luasera in cap astia cu "masinile germane",acum cred ca a cam apus mitul ''masinii germane'' a ramas doar numele ,in privinta calitatii nu mai sunt ce au fost iar preturile nu se justifica.
Citeste si
-
GENEVA 2010 | marţi, 9 martieValmet Eva, primul vehicul electric de serie din FinlandaSalonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | luni, 8 martieIDEA Sofia, un nou concept creat pentru Alfa Romeo la GenevaDesignerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieCarlsson C25 a fost prezent pe scena de la GenevaCasa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | duminică, 7 martieBrabus G V12 S: cadoul aniversar pentru MercedesTunerul Brabus a prezentat la Geneva modelul G V12 S. Acesta este cadoul pentru implinirea celor 30 de ani de la lansarea lui G-Klasse pe piata auto. Citeste tot
-
GENEVA 2010 | sâmbătă, 6 martieSeat Ibiza ST a fost lansat la GenevaSeat Ibiza ST, cel mai nou membru al spaniolilor si-a facut aparitia pe scena de la Geneva. Citeste tot
Au aparut toate detaliile pe site-ul Dacia, inclusiv preturi !!! Versiunea 4X4 este euro 5!!!